לוחות זמנים רכבת - עזרה דחופה!!

מצב
הנושא נעול.

יאיר שר

New member
לוחות זמנים רכבת - עזרה דחופה!!

לוחות זמנים רכבת - עזרה דחופה!!
שלום לכל חובבי התחבורה הציבורית. אני כותב עבודת סמינר בחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת ת"א, על הקשר בין הפיכתה של בנימינה לפרוור לבין רכבת ישראל. פניתי לדובר רכבת ישראל אבל הוא מאוד עסוק ואין לו זמן לעזור לי. אם למישהו יש לוחות זמנים משנות ה-90 אשמח מאוד אם הוא יצור איתי קשר. אני יודע שהיו שינויים ב-1997 ובמרץ 1999. גם לוחות מוקדמים יותר יעזרו לי מאוד. חייב את הנתונים עד סוף השבוע. מודה לכולם על הסיוע!
 

ה דרומי

New member
../images/Emo91.gif אחת למר פול קוטרל פנית

לוחות זמנים רכבת - עזרה דחופה!!
שלום לכל חובבי התחבורה הציבורית. אני כותב עבודת סמינר בחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת ת"א, על הקשר בין הפיכתה של בנימינה לפרוור לבין רכבת ישראל. פניתי לדובר רכבת ישראל אבל הוא מאוד עסוק ואין לו זמן לעזור לי. אם למישהו יש לוחות זמנים משנות ה-90 אשמח מאוד אם הוא יצור איתי קשר. אני יודע שהיו שינויים ב-1997 ובמרץ 1999. גם לוחות מוקדמים יותר יעזרו לי מאוד. חייב את הנתונים עד סוף השבוע. מודה לכולם על הסיוע!
אחת למר פול קוטרל פנית
לא טעית האיש הוא סגן מנהל מוזאון הרכבת בחיפה בטח יש עוד אבל זה מה "קפץ" לי בראש
 
יצירת קשר עם ארכיון מוזיאון הרכבת

לוחות זמנים רכבת - עזרה דחופה!!
שלום לכל חובבי התחבורה הציבורית. אני כותב עבודת סמינר בחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת ת"א, על הקשר בין הפיכתה של בנימינה לפרוור לבין רכבת ישראל. פניתי לדובר רכבת ישראל אבל הוא מאוד עסוק ואין לו זמן לעזור לי. אם למישהו יש לוחות זמנים משנות ה-90 אשמח מאוד אם הוא יצור איתי קשר. אני יודע שהיו שינויים ב-1997 ובמרץ 1999. גם לוחות מוקדמים יותר יעזרו לי מאוד. חייב את הנתונים עד סוף השבוע. מודה לכולם על הסיוע!
יצירת קשר עם ארכיון מוזיאון הרכבת
כמו שארז כבר ציין, כדאי לפנות בבקשות כאלו (ועדיף כמה שיותר זמן מראש, ולא 'מהיום למחר') לפול קוטרל בארכיון מוזיאון הרכבת: [email protected] טלפון 04-8564180
 

Image of me

New member
יש לי את כל לוחות הזמנים

לוחות זמנים רכבת - עזרה דחופה!!
שלום לכל חובבי התחבורה הציבורית. אני כותב עבודת סמינר בחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת ת"א, על הקשר בין הפיכתה של בנימינה לפרוור לבין רכבת ישראל. פניתי לדובר רכבת ישראל אבל הוא מאוד עסוק ואין לו זמן לעזור לי. אם למישהו יש לוחות זמנים משנות ה-90 אשמח מאוד אם הוא יצור איתי קשר. אני יודע שהיו שינויים ב-1997 ובמרץ 1999. גם לוחות מוקדמים יותר יעזרו לי מאוד. חייב את הנתונים עד סוף השבוע. מודה לכולם על הסיוע!
יש לי את כל לוחות הזמנים
החל משנת 199
 

עומר M

New member
הו, לאן נעלמו הימים... ../images/Emo163.gif

חורף 1993-1994 צפונה
הו, לאן נעלמו הימים...

לאן נעלמו הימים בהם ניתן היה ניתן לעלות על רכבת בחדרה ולרדת בחיפה, מבלי שמישהו יגרש אותך מהרכבת בבנימינה... ולאן נעלמו כל התחנות הקטנות והאיזוטריות בצפון: בוסתן הגליל, שבי ציון חצרות יסף... אלה היו הזמנים
 

idos2

New member
מה קרה לתחנות האלה באמת?

הו, לאן נעלמו הימים...

לאן נעלמו הימים בהם ניתן היה ניתן לעלות על רכבת בחדרה ולרדת בחיפה, מבלי שמישהו יגרש אותך מהרכבת בבנימינה... ולאן נעלמו כל התחנות הקטנות והאיזוטריות בצפון: בוסתן הגליל, שבי ציון חצרות יסף... אלה היו הזמנים
מה קרה לתחנות האלה באמת?
הם עדיין קיימות ופשוט לא עוצרים בהם?
 

Image of me

New member
רוב התחנות האלה הן לא ממש תחנות

מה קרה לתחנות האלה באמת?
הם עדיין קיימות ופשוט לא עוצרים בהם?
רוב התחנות האלה הן לא ממש תחנות
רק בניין מאבן ורציף קצרצר לקרון אחד או שלושה. לא ידוע לי שהרסו איזושהי מהן. את בנייני התחנות בזכרון יעקב ובכפר ויתקין רואים עד היום בדרך מת"א לחיפה.
 

mucool2

New member
מצאתי אותן../images/Emo70.gif

מה קרה לתחנות האלה באמת?
הם עדיין קיימות ופשוט לא עוצרים בהם?
מצאתי אותן

...באתר הרשמי של רכבת ישראל, תחת הקישור "רכבת 2000", בו מופיעה המפה המצורפת. נראה מוכר למישהו? כפי שניתן לראות, התחנות עדיין קיימות ופעילות, וכנראה שימשיכו לפעול לפחות עד... שנת 2000! כמו-כן, הקו למודיעין יעבור דרך לוד, תחנת "הראשונים" לא תחובר לקו ת"א-רחובות, הקו לנתב"ג יעבור בלולאה ובמלחה לא תהיה תחנה! (גם קו מהיר לירושלים לא מתוכנן בשלב זה). לפי "תוכנית הפיתוח" (קישור מימין) צפויים לנסוע בקו ת"א-באר שבע 2.1 מיליון נוסעים עד שנת 2010 - ירידה של 20% ביחס להיום! עד מתי יופיעו באתר רשמי תוכניות פיתוח "מעודכנות" אלה? אולי הגיע הזמן לרענן קצת
 

אורי404

New member
עוד אי-דיוקים.

מצאתי אותן

...באתר הרשמי של רכבת ישראל, תחת הקישור "רכבת 2000", בו מופיעה המפה המצורפת. נראה מוכר למישהו? כפי שניתן לראות, התחנות עדיין קיימות ופעילות, וכנראה שימשיכו לפעול לפחות עד... שנת 2000! כמו-כן, הקו למודיעין יעבור דרך לוד, תחנת "הראשונים" לא תחובר לקו ת"א-רחובות, הקו לנתב"ג יעבור בלולאה ובמלחה לא תהיה תחנה! (גם קו מהיר לירושלים לא מתוכנן בשלב זה). לפי "תוכנית הפיתוח" (קישור מימין) צפויים לנסוע בקו ת"א-באר שבע 2.1 מיליון נוסעים עד שנת 2010 - ירידה של 20% ביחס להיום! עד מתי יופיעו באתר רשמי תוכניות פיתוח "מעודכנות" אלה? אולי הגיע הזמן לרענן קצת
עוד אי-דיוקים.
בנוסף למה ש MUCOOL2 ציין: * הקו לבצת נסגר ב-2001. כמו כן, עד כמה שידוע לי, אין כיום שימוש בשלוחה של רוטנברג באשקלון. * עד שיהיה הקו כפר סבא-חדרה מזרח, אמורה להיות "מסילת השרון"; סוקולוב-רעננה-הרצליה. * קו רמת חובב לא מופיע במפה.
 

mucool2

New member
זו היתה כמובן רשימה חלקית בלבד!

עוד אי-דיוקים.
בנוסף למה ש MUCOOL2 ציין: * הקו לבצת נסגר ב-2001. כמו כן, עד כמה שידוע לי, אין כיום שימוש בשלוחה של רוטנברג באשקלון. * עד שיהיה הקו כפר סבא-חדרה מזרח, אמורה להיות "מסילת השרון"; סוקולוב-רעננה-הרצליה. * קו רמת חובב לא מופיע במפה.
זו היתה כמובן רשימה חלקית בלבד!
 

Image of me

New member
כמו כן יש להוסיף תכניות נוספות

עוד אי-דיוקים.
בנוסף למה ש MUCOOL2 ציין: * הקו לבצת נסגר ב-2001. כמו כן, עד כמה שידוע לי, אין כיום שימוש בשלוחה של רוטנברג באשקלון. * עד שיהיה הקו כפר סבא-חדרה מזרח, אמורה להיות "מסילת השרון"; סוקולוב-רעננה-הרצליה. * קו רמת חובב לא מופיע במפה.
כמו כן יש להוסיף תכניות נוספות
כמו קו אשקלון-באר שבע, עכו-כרמיאל, התחנה בדימונה, מסילת העמק... ומהתחנות הפעילות כיום, חסרות תחנת ראש העין צפון, תחנת הנוסעים בסגולה ותחנת הראשונים. בקיצור, מעודכן למופת
 

Image of me

New member
../images/Emo6.gif אחלה ביקורת

מצאתי אותן

...באתר הרשמי של רכבת ישראל, תחת הקישור "רכבת 2000", בו מופיעה המפה המצורפת. נראה מוכר למישהו? כפי שניתן לראות, התחנות עדיין קיימות ופעילות, וכנראה שימשיכו לפעול לפחות עד... שנת 2000! כמו-כן, הקו למודיעין יעבור דרך לוד, תחנת "הראשונים" לא תחובר לקו ת"א-רחובות, הקו לנתב"ג יעבור בלולאה ובמלחה לא תהיה תחנה! (גם קו מהיר לירושלים לא מתוכנן בשלב זה). לפי "תוכנית הפיתוח" (קישור מימין) צפויים לנסוע בקו ת"א-באר שבע 2.1 מיליון נוסעים עד שנת 2010 - ירידה של 20% ביחס להיום! עד מתי יופיעו באתר רשמי תוכניות פיתוח "מעודכנות" אלה? אולי הגיע הזמן לרענן קצת
אחלה ביקורת
אני מציע לך לשלוח את זה לרכבת ישראל.
 

אורי404

New member
כשאני חושב על זה...

מצאתי אותן

...באתר הרשמי של רכבת ישראל, תחת הקישור "רכבת 2000", בו מופיעה המפה המצורפת. נראה מוכר למישהו? כפי שניתן לראות, התחנות עדיין קיימות ופעילות, וכנראה שימשיכו לפעול לפחות עד... שנת 2000! כמו-כן, הקו למודיעין יעבור דרך לוד, תחנת "הראשונים" לא תחובר לקו ת"א-רחובות, הקו לנתב"ג יעבור בלולאה ובמלחה לא תהיה תחנה! (גם קו מהיר לירושלים לא מתוכנן בשלב זה). לפי "תוכנית הפיתוח" (קישור מימין) צפויים לנסוע בקו ת"א-באר שבע 2.1 מיליון נוסעים עד שנת 2010 - ירידה של 20% ביחס להיום! עד מתי יופיעו באתר רשמי תוכניות פיתוח "מעודכנות" אלה? אולי הגיע הזמן לרענן קצת
כשאני חושב על זה...
המפה באתר רכבת ישראל, די מזכירה את המפה שהופיעה במבחן הבגרות של גיאוגרפיה האחרון (בין היתר, המסילה המזרחית הופיעה, אך אשדוד לא הוצגה כמחוברת למסילה...).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה