לוז הקו האדום 1 בגוש דן

מצב
הנושא נעול.

krispytuna

New member
לוז הקו האדום 1 בגוש דן

לוז הקו האדום 1 בגוש דן
הנה הוא מצרפת

 

DRORIKO8

New member
זה אכן הולך להיות קטסטרופה

תצומצם תדירות של קווים אחרים
בהם 51,42,40 ועוד (שאני לא יודע)
זה אכן הולך להיות קטסטרופה
ונניח שהצמצום של 51 בנוסף לתדירות של האורבנית יביא לתדירות משותפת שמשתווה ל-51 כיום(אני בספק אבל נניח) זה היה אולי מספיק לכמות הנוסעים של 51(כי האורבנית היא מפרקית) אבל לא בשביל לקלוט גם את כל הנוסעים של 51 וגם את כל הנוסעים שיגיעו מבת ים
 
התדירות המשותפת של 1 ו 51

זה אכן הולך להיות קטסטרופה
ונניח שהצמצום של 51 בנוסף לתדירות של האורבנית יביא לתדירות משותפת שמשתווה ל-51 כיום(אני בספק אבל נניח) זה היה אולי מספיק לכמות הנוסעים של 51(כי האורבנית היא מפרקית) אבל לא בשביל לקלוט גם את כל הנוסעים של 51 וגם את כל הנוסעים שיגיעו מבת ים
התדירות המשותפת של 1 ו 51
לפחות בשלב הראשון תהיה יותר גדולה מהתדירות של 51 לבדו.
ולגבי הנוסעים מבת-ים והנוסעים של 51 - כיווני הנסיעה העיקריים של שתי קבוצות הנוסעים הללו בשעות השיא מנוגדות.
בשעות הבוקר נוסעים ב-51 בעיקר בכיוון מפ"ת לת"א ומבת-ים בעיקר צפונה לת"א ור"ג.
בשעות אחר הצהריים הכיוונים מתהפכים.
 

DRORIKO8

New member
מה הולכת להיות התדירות של 51?

התדירות המשותפת של 1 ו 51
לפחות בשלב הראשון תהיה יותר גדולה מהתדירות של 51 לבדו.
ולגבי הנוסעים מבת-ים והנוסעים של 51 - כיווני הנסיעה העיקריים של שתי קבוצות הנוסעים הללו בשעות השיא מנוגדות.
בשעות הבוקר נוסעים ב-51 בעיקר בכיוון מפ"ת לת"א ומבת-ים בעיקר צפונה לת"א ור"ג.
בשעות אחר הצהריים הכיוונים מתהפכים.
מה הולכת להיות התדירות של 51?
ומנין לך התדירות של קו 1? כי לפי התרשים לפחות היא די אמורפית
&nbsp
דבר שני,כיווני הנסיעה לא מנוגדים,כי ב-51 הם חזקים לשני הכיוונים(למרות שאני מסכים שבבוקר יש יותר נוסעים לכיוון תל אביב). לכיוון פתח תקווה ב-51 עולים לך הרבה חולי תמחתת שנוסעים לעזריאלי ולבורסה ולזבוטינסקי,חוץ מזה שיש הרבה נוסעים לאיזור התעשייה בפתח תקווה.
 

DRORIKO8

New member
וכמובן המון סודנים/אריתראים שגרים בנווה שאנן

מה הולכת להיות התדירות של 51?
ומנין לך התדירות של קו 1? כי לפי התרשים לפחות היא די אמורפית
&nbsp
דבר שני,כיווני הנסיעה לא מנוגדים,כי ב-51 הם חזקים לשני הכיוונים(למרות שאני מסכים שבבוקר יש יותר נוסעים לכיוון תל אביב). לכיוון פתח תקווה ב-51 עולים לך הרבה חולי תמחתת שנוסעים לעזריאלי ולבורסה ולזבוטינסקי,חוץ מזה שיש הרבה נוסעים לאיזור התעשייה בפתח תקווה.
וכמובן המון סודנים/אריתראים שגרים בנווה שאנן
&nbsp
 
והם ימישכו לעלות על 51 שיוצא מתוך

מה הולכת להיות התדירות של 51?
ומנין לך התדירות של קו 1? כי לפי התרשים לפחות היא די אמורפית
&nbsp
דבר שני,כיווני הנסיעה לא מנוגדים,כי ב-51 הם חזקים לשני הכיוונים(למרות שאני מסכים שבבוקר יש יותר נוסעים לכיוון תל אביב). לכיוון פתח תקווה ב-51 עולים לך הרבה חולי תמחתת שנוסעים לעזריאלי ולבורסה ולזבוטינסקי,חוץ מזה שיש הרבה נוסעים לאיזור התעשייה בפתח תקווה.
והם ימישכו לעלות על 51 שיוצא מתוך
התחנה המרכזית ולא על קו שלא נכנס אליה.

התדירויות פורסמו לפני ה-1 ביוני כאשר דובר על כך שקו 1 יתחיל לפעול בתאריך זה ויש על כך אפילו שרשור של איליה בפורום.

התדירות של קו 51 בשעות השיא תהיה, אם אני זוכר נכון, פעם ב-10 דקות.
התדירות של קו 1 בממוצע תהיה פעם ב-6-7 דקות.

קו 1 לא יגרום להקטנת קיבולת בצירים בגין וז'בוטינסקי.
 

DRORIKO8

New member
אבל לפי התרשים

והם ימישכו לעלות על 51 שיוצא מתוך
התחנה המרכזית ולא על קו שלא נכנס אליה.

התדירויות פורסמו לפני ה-1 ביוני כאשר דובר על כך שקו 1 יתחיל לפעול בתאריך זה ויש על כך אפילו שרשור של איליה בפורום.

התדירות של קו 51 בשעות השיא תהיה, אם אני זוכר נכון, פעם ב-10 דקות.
התדירות של קו 1 בממוצע תהיה פעם ב-6-7 דקות.

קו 1 לא יגרום להקטנת קיבולת בצירים בגין וז'בוטינסקי.
אבל לפי התרשים
תהייה לו תחנה משותפת עם 51 בהר ציון,ועולים שם לא מעט נוסעים
 

alantan

New member
למה שמישהו מהם יעלה לתמח"ת (גם היום)

אבל לפי התרשים
תהייה לו תחנה משותפת עם 51 בהר ציון,ועולים שם לא מעט נוסעים
למה שמישהו מהם יעלה לתמח"ת (גם היום)
כש-51 (ובקרוב 1) עוברים בהר ציון ליד התמ"י.
 

DRORIKO8

New member
מה שכן

אז הם יעלו על 1 או על 51
בכל מקרה, יהיו להם יותר אוטובוסים מאשר היום, לא פחות.
מה שכן
אם יצאו יותר אוטובוסים מפתח תקווה,ועוד עם מפרקיות יהיה שם כאוס מוחלט,שהרי כבר היום התחנה הזאת עמוסה עד 0 מקום ואפילו מעבר.
 

DRORIKO8

New member
שזה בכלל מגוחך

זה כמו תדירות של פעם בשעה
לכל אחד מקווים הנ"ל לא בשעות שיא מכיוון פ"ת
שזה בכלל מגוחך
כי אלה קוים שעובדים חזק כל היום,בעיקר 51 שנוסע לאורך כל ז'בוטינסקי
 

alantan

New member
רצוי גם שיתקנו את מסלול 51 שיעבור בבר כוכבא

לוז הקו האדום 1 בגוש דן
הנה הוא מצרפת
רצוי גם שיתקנו את מסלול 51 שיעבור בבר כוכבא
בפתח תקווה בשני הכיוונים כמו קו 1 (במקום להגיע לת"מ פ"ת מפינסקר). לא נורא עקרוני כי רוב הנוסעים כבר יורדים ולא מחכים הרבה לקו 51 שם, אבל עדיין סימטרי ופחות מבלבל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה