krispytuna
New member
לוז הקו האדום 1 בגוש דן
לוז הקו האדום 1 בגוש דן
הנה הוא מצרפת
לוז הקו האדום 1 בגוש דן
הנה הוא מצרפת
אם תצומצם תדירות של קווים אחריםלוז הקו האדום 1 בגוש דן
הנה הוא מצרפת
תצומצם תדירות של קווים אחריםאם תצומצם תדירות של קווים אחרים
זה לו"ז רע מאוד
זה אכן הולך להיות קטסטרופהתצומצם תדירות של קווים אחרים
בהם 51,42,40 ועוד (שאני לא יודע)
התדירות המשותפת של 1 ו 51זה אכן הולך להיות קטסטרופה
ונניח שהצמצום של 51 בנוסף לתדירות של האורבנית יביא לתדירות משותפת שמשתווה ל-51 כיום(אני בספק אבל נניח) זה היה אולי מספיק לכמות הנוסעים של 51(כי האורבנית היא מפרקית) אבל לא בשביל לקלוט גם את כל הנוסעים של 51 וגם את כל הנוסעים שיגיעו מבת ים
מה הולכת להיות התדירות של 51?התדירות המשותפת של 1 ו 51
לפחות בשלב הראשון תהיה יותר גדולה מהתדירות של 51 לבדו.
ולגבי הנוסעים מבת-ים והנוסעים של 51 - כיווני הנסיעה העיקריים של שתי קבוצות הנוסעים הללו בשעות השיא מנוגדות.
בשעות הבוקר נוסעים ב-51 בעיקר בכיוון מפ"ת לת"א ומבת-ים בעיקר צפונה לת"א ור"ג.
בשעות אחר הצהריים הכיוונים מתהפכים.
וכמובן המון סודנים/אריתראים שגרים בנווה שאנןמה הולכת להיות התדירות של 51?
ומנין לך התדירות של קו 1? כי לפי התרשים לפחות היא די אמורפית
 
דבר שני,כיווני הנסיעה לא מנוגדים,כי ב-51 הם חזקים לשני הכיוונים(למרות שאני מסכים שבבוקר יש יותר נוסעים לכיוון תל אביב). לכיוון פתח תקווה ב-51 עולים לך הרבה חולי תמחתת שנוסעים לעזריאלי ולבורסה ולזבוטינסקי,חוץ מזה שיש הרבה נוסעים לאיזור התעשייה בפתח תקווה.
והם ימישכו לעלות על 51 שיוצא מתוךמה הולכת להיות התדירות של 51?
ומנין לך התדירות של קו 1? כי לפי התרשים לפחות היא די אמורפית
 
דבר שני,כיווני הנסיעה לא מנוגדים,כי ב-51 הם חזקים לשני הכיוונים(למרות שאני מסכים שבבוקר יש יותר נוסעים לכיוון תל אביב). לכיוון פתח תקווה ב-51 עולים לך הרבה חולי תמחתת שנוסעים לעזריאלי ולבורסה ולזבוטינסקי,חוץ מזה שיש הרבה נוסעים לאיזור התעשייה בפתח תקווה.
אבל לפי התרשיםוהם ימישכו לעלות על 51 שיוצא מתוך
התחנה המרכזית ולא על קו שלא נכנס אליה.
התדירויות פורסמו לפני ה-1 ביוני כאשר דובר על כך שקו 1 יתחיל לפעול בתאריך זה ויש על כך אפילו שרשור של איליה בפורום.
התדירות של קו 51 בשעות השיא תהיה, אם אני זוכר נכון, פעם ב-10 דקות.
התדירות של קו 1 בממוצע תהיה פעם ב-6-7 דקות.
קו 1 לא יגרום להקטנת קיבולת בצירים בגין וז'בוטינסקי.
אבל לפי התרשים
תהייה לו תחנה משותפת עם 51 בהר ציון,ועולים שם לא מעט נוסעים
אז הם יעלו על 1 או על 51אבל לפי התרשים
תהייה לו תחנה משותפת עם 51 בהר ציון,ועולים שם לא מעט נוסעים
מה שכןאז הם יעלו על 1 או על 51
בכל מקרה, יהיו להם יותר אוטובוסים מאשר היום, לא פחות.
זה כמו תדירות של פעם בשעהתצומצם תדירות של קווים אחרים
בהם 51,42,40 ועוד (שאני לא יודע)
שזה בכלל מגוחךזה כמו תדירות של פעם בשעה
לכל אחד מקווים הנ"ל לא בשעות שיא מכיוון פ"ת
מעניין מה מצבן של המכונותלוז הקו האדום 1 בגוש דן
הנה הוא מצרפת
זזו לא מעט בכל התקופה הזאת.מעניין מה מצבן של המכונות
עמידה של שנה+ בשמש/גשם ללא תזוזה, לבטח לא עשה להן טוב...
רצוי גם שיתקנו את מסלול 51 שיעבור בבר כוכבאלוז הקו האדום 1 בגוש דן
הנה הוא מצרפת
מה זה?? על מה מדובר?לוז הקו האדום 1 בגוש דן
הנה הוא מצרפת
הקו האדום המקדים, קו במסלול הקו האדום העתידימה זה?? על מה מדובר?
 
אז זה יהיה כמו מטרונית בינתיים?הקו האדום המקדים, קו במסלול הקו האדום העתידי
רכבת קלה בגוש דן בהכנת נת"ע
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.