לוונדרית ולכולם,שיר השירים......
שלום לכם אחיי ורעיי מה שלומכם?? אז אמרו חז``ל שחא היה יום גדול לישראל כיום שניתן בו שיר השירים,כל השירים קודש ושיר השירים קודש קודשים,כך אמר רבנו עקיבא,אז למה שיר השירים מלא כל כך בדימוים כאלו??,ישנפ שתי סוגי אהבות,אהבה שיש לנו לקב``ה מצד עצם הבריאה,הודה ויקרה,אז נפשינו מתפעלת מן הבריאה ומתאהבת בה ובבורא,אך ישנה אהבה יותר גדולה,אהבה שטבועה בנפשינו לכל דבר שהוא טוב,הנפש ,מעצם מעלתה נמשכת לטוב,ואין דבר שהוא מלא בטוב וכולו טוב מאשר אהבת בוראנו,ולכן היא האהבה היקרה יהמעולה ביותר שיש,אהבת ישראל לאביהם שבשמים,ולכן אהבה זו האהבה לטוב,צריכה את כל הדימוים הכבירים הללו,הגבוהים הללו,ציור האהבה הזו נעשה ע``י שיר השירים,אז מקווה שרק נרבה באהבת חינם,כמה שיותר,.......אגב אני כבר לא אהיה פה עוד מעט יותראז אוהב את כווווווווולכם,גם אלו שחושבים שאני קוץ,ושיהיה לכם חג הכי שמח בעולם.......אוהב גים
שלום לכם אחיי ורעיי מה שלומכם?? אז אמרו חז``ל שחא היה יום גדול לישראל כיום שניתן בו שיר השירים,כל השירים קודש ושיר השירים קודש קודשים,כך אמר רבנו עקיבא,אז למה שיר השירים מלא כל כך בדימוים כאלו??,ישנפ שתי סוגי אהבות,אהבה שיש לנו לקב``ה מצד עצם הבריאה,הודה ויקרה,אז נפשינו מתפעלת מן הבריאה ומתאהבת בה ובבורא,אך ישנה אהבה יותר גדולה,אהבה שטבועה בנפשינו לכל דבר שהוא טוב,הנפש ,מעצם מעלתה נמשכת לטוב,ואין דבר שהוא מלא בטוב וכולו טוב מאשר אהבת בוראנו,ולכן היא האהבה היקרה יהמעולה ביותר שיש,אהבת ישראל לאביהם שבשמים,ולכן אהבה זו האהבה לטוב,צריכה את כל הדימוים הכבירים הללו,הגבוהים הללו,ציור האהבה הזו נעשה ע``י שיר השירים,אז מקווה שרק נרבה באהבת חינם,כמה שיותר,.......אגב אני כבר לא אהיה פה עוד מעט יותראז אוהב את כווווווווולכם,גם אלו שחושבים שאני קוץ,ושיהיה לכם חג הכי שמח בעולם.......אוהב גים