לוד העתידית בראי הרכבת

מצב
הנושא נעול.
לוד העתידית בראי הרכבת

לוד העתידית בראי הרכבת
במסגרת תכנית מתאר חדשה ללוד מתוכננים כמה סעיפים רכבתיים:
- שיקוע מסילות לטובת פארק עירוני מעליהן
- הקמת קו רכבת קלה בעיר, כחלק מהקו החום.
מדובר בתכנית מתאר לשנת 2030 - אז נא להתאזר בסבלנות..
 
מה מונע מלוד להפוך לפנינת נדל"ן?

לוד העתידית בראי הרכבת
במסגרת תכנית מתאר חדשה ללוד מתוכננים כמה סעיפים רכבתיים:
- שיקוע מסילות לטובת פארק עירוני מעליהן
- הקמת קו רכבת קלה בעיר, כחלק מהקו החום.
מדובר בתכנית מתאר לשנת 2030 - אז נא להתאזר בסבלנות..
מה מונע מלוד להפוך לפנינת נדל"ן?
היא יושבת במקום כל כך אסטרטגי תחבורתית, במרחק נסיעה קצרה יחסית מהמון מרכזי תעסוקה וחינוך. אז מה דעתכם, מה צריכה המדינה לעשות כדי למשוך ללוד אוכלוסיה מבחוץ?
 

connex

Member
שינהל אותה אדם טוב וראוי מתוך העיר

מה מונע מלוד להפוך לפנינת נדל"ן?
היא יושבת במקום כל כך אסטרטגי תחבורתית, במרחק נסיעה קצרה יחסית מהמון מרכזי תעסוקה וחינוך. אז מה דעתכם, מה צריכה המדינה לעשות כדי למשוך ללוד אוכלוסיה מבחוץ?
שינהל אותה אדם טוב וראוי מתוך העיר
כבר עשור לערך שאת העיר מנהלים פקידים מטעם ש"ס הנקראים ועדה קרואה
הפקידים הללו עושי דברם של ש"ס עוד מהממשלות הקודמות בהן המפלגה החזיקה בתיקי מפתח כגון שיכון ופנים וכך נראית העיר
שכונות חדשות מתפתחות אבל מיועדות למגזר החרדי כי העמותות החרדיות בסיוע משרד השיכון רכשו אותן
לכן מה שצריך לדעתי זה ראש עיר ראוי מתוך העיר שמכיר את הבעיות של העיר ויוכל לגבש רעיונות לפתרון
ובאמת שלא אכפת לי אם יהיה חרדי או אפילו ערבי,העיקר שיראה את טובת העיר ותושביה כמכלול ולא את טובת המגזר אליו הוא משתייך
 

benshap2

New member
בלוד קיימת אוכלוסיה בעייתית

מה מונע מלוד להפוך לפנינת נדל"ן?
היא יושבת במקום כל כך אסטרטגי תחבורתית, במרחק נסיעה קצרה יחסית מהמון מרכזי תעסוקה וחינוך. אז מה דעתכם, מה צריכה המדינה לעשות כדי למשוך ללוד אוכלוסיה מבחוץ?
בלוד קיימת אוכלוסיה בעייתית
ולכן קשה למשוך לשם אוכלוסיה איכותית.


כמובן שהכוונה לחלק מהאוכלוסיה בלבד, אבל החלק הזה מוציא שם רע לכל השאר.
 

טשאפק 2

New member
המדינה פעלה עד כה הפוך בדיוק

מה מונע מלוד להפוך לפנינת נדל"ן?
היא יושבת במקום כל כך אסטרטגי תחבורתית, במרחק נסיעה קצרה יחסית מהמון מרכזי תעסוקה וחינוך. אז מה דעתכם, מה צריכה המדינה לעשות כדי למשוך ללוד אוכלוסיה מבחוץ?
המדינה פעלה עד כה הפוך בדיוק
הקימה את שוהם ומודיעין ומשכה אוכלוסיה טובה מחוץ ללוד, ומצד שני שיכנה בלוד אוכלוסייה חלשה.
 

down under

New member
חסר לה ניהול (ראש עיר) טוב

מה מונע מלוד להפוך לפנינת נדל"ן?
היא יושבת במקום כל כך אסטרטגי תחבורתית, במרחק נסיעה קצרה יחסית מהמון מרכזי תעסוקה וחינוך. אז מה דעתכם, מה צריכה המדינה לעשות כדי למשוך ללוד אוכלוסיה מבחוץ?
חסר לה ניהול (ראש עיר) טוב
ראה את רמלה שכנתה, גם עיר עם המון עוני, ערבים, פשע וכו' אבל הרבה יותר אטרקטיבית לציבור הרחב בזכות פועלו הרב
של העומד בראשה.
ורמלה אפילו פחות מחוברת רכבתית מלוד, וגם בכבישים רגילים לוד יותר קרובה ב-2 או 3 דקות נסיעה לכביש 1, למשל.
אני מדבר על רכבת וכביש 1 כי סביר להניח שרוב הלודאים אם הם לא עובדים בעיר או בנתב"ג או באיירפורטסיטי הרי שהם צריכים
את גוש דן (ת"א, ר"ג [הבורסה], ב"ב [ליד קניון איילון], פ"ת [מטלון ואריה], הרצליה).
 

easylivin

New member
חבל שבכתבה לא מציינים איזה חלק מתכוונים לשקע,

לוד העתידית בראי הרכבת
במסגרת תכנית מתאר חדשה ללוד מתוכננים כמה סעיפים רכבתיים:
- שיקוע מסילות לטובת פארק עירוני מעליהן
- הקמת קו רכבת קלה בעיר, כחלק מהקו החום.
מדובר בתכנית מתאר לשנת 2030 - אז נא להתאזר בסבלנות..
חבל שבכתבה לא מציינים איזה חלק מתכוונים לשקע,
והכוונה היא לחלק שמצפון למתחם הרכבת מן הסתם, כי המתחם הזה לא יילך לשום מקום לעולם. תכנית השיקוע נולדה בעצם מתוך הצורך להכפיל את המסילה המחברת את לוד עם ראש העין - המסילה המזרחית. להבדיל מחיפה, בלוד באמת מדובר על שיקוע (חפיר) ולא מנהור כמו בחיפה, (שם שיקוע אינו אופציה ריאלית או מועילה). ולהבדיל מחיפה, יש סיכוי גבוה שזה באמת ייצא לפועל.
 

raminec

New member
חבל שכותבים

חבל שבכתבה לא מציינים איזה חלק מתכוונים לשקע,
והכוונה היא לחלק שמצפון למתחם הרכבת מן הסתם, כי המתחם הזה לא יילך לשום מקום לעולם. תכנית השיקוע נולדה בעצם מתוך הצורך להכפיל את המסילה המחברת את לוד עם ראש העין - המסילה המזרחית. להבדיל מחיפה, בלוד באמת מדובר על שיקוע (חפיר) ולא מנהור כמו בחיפה, (שם שיקוע אינו אופציה ריאלית או מועילה). ולהבדיל מחיפה, יש סיכוי גבוה שזה באמת ייצא לפועל.
חבל שכותבים
שהשיקוע (והשימור) יעלו עשרות מליוני שקלים כאשר ברור שלא ניתן לשקע מסילת רכבת בישראל בעלויות נמוכות כאלו. שלא נדבר על עבודות שימור של מבנים.
 

easylivin

New member
גם זה נכון.

חבל שכותבים
שהשיקוע (והשימור) יעלו עשרות מליוני שקלים כאשר ברור שלא ניתן לשקע מסילת רכבת בישראל בעלויות נמוכות כאלו. שלא נדבר על עבודות שימור של מבנים.
גם זה נכון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה