להתראות לכולם איעדר עד יוני 2011

Aziz Subach

New member
להתראות לכולם איעדר עד יוני 2011

ולא אהיה זמין ברשת. נעמתם לי כולכם.. עזיז.
 
שמח מאוד להכירך, ושמחתי עוד יותר לראותך

עזיז יקר, רציתי לכתוב אודותיך כמה מילים ביחד עם הברכות לשנה החדשה, אך מכיוון שאתה נוסע, אעשה זאת עכשיו. אני שמח שנפגשנו (אצלך ואצלי) ושפגשתי אדם כל כך כשרוני ורב תחומי שכמותך. מחכה לשובך בשלום לארץ, נסיעה טובה ופוריה. בלה בנעימים. בברכה, זאב.
 

samoyed

New member
הי עזיז, בתקופה האחרונה (והקצרה,

מסתבר) העשרת את הפורום והיה כיף ומעניין לקרוא את ההודעות שלך. מאחל לך הנאה בעיסוקיך ומחכה להצטרפותך המחודשת לחבר'ה בפורום. שנה טובה.
 
למעלה