להתראות לכולם איעדר עד יוני 2011 ולא אהיה זמין ברשת. נעמתם לי כולכם.. עזיז.
A Aziz Subach New member 31/8/10 #1 להתראות לכולם איעדר עד יוני 2011 ולא אהיה זמין ברשת. נעמתם לי כולכם.. עזיז.
ז זאב ארליך New member 31/8/10 #2 שמח מאוד להכירך, ושמחתי עוד יותר לראותך עזיז יקר, רציתי לכתוב אודותיך כמה מילים ביחד עם הברכות לשנה החדשה, אך מכיוון שאתה נוסע, אעשה זאת עכשיו. אני שמח שנפגשנו (אצלך ואצלי) ושפגשתי אדם כל כך כשרוני ורב תחומי שכמותך. מחכה לשובך בשלום לארץ, נסיעה טובה ופוריה. בלה בנעימים. בברכה, זאב.
שמח מאוד להכירך, ושמחתי עוד יותר לראותך עזיז יקר, רציתי לכתוב אודותיך כמה מילים ביחד עם הברכות לשנה החדשה, אך מכיוון שאתה נוסע, אעשה זאת עכשיו. אני שמח שנפגשנו (אצלך ואצלי) ושפגשתי אדם כל כך כשרוני ורב תחומי שכמותך. מחכה לשובך בשלום לארץ, נסיעה טובה ופוריה. בלה בנעימים. בברכה, זאב.
S samoyed New member 31/8/10 #3 הי עזיז, בתקופה האחרונה (והקצרה, מסתבר) העשרת את הפורום והיה כיף ומעניין לקרוא את ההודעות שלך. מאחל לך הנאה בעיסוקיך ומחכה להצטרפותך המחודשת לחבר'ה בפורום. שנה טובה.
הי עזיז, בתקופה האחרונה (והקצרה, מסתבר) העשרת את הפורום והיה כיף ומעניין לקרוא את ההודעות שלך. מאחל לך הנאה בעיסוקיך ומחכה להצטרפותך המחודשת לחבר'ה בפורום. שנה טובה.