להתמודד עם קשיים חברתיים בעבודה

להתמודד עם קשיים חברתיים בעבודה

בתקופת חגים, הקשיים החברתיים שיש לי באים לידי ביטוי ביתר שאת. אצלנו עושים מה שנקרא "הרמות כוסית", בהשתתפות כל עובדי החברה (כמה מאות) בעבר הייתי הולך, אבל כל פעם עברתי את אותו התסריט: מצפה מכולם שיגידו לי שלום ושיחייכו אלי, ונעלב עמוקות מאותו אחוז זניח של אנשים שמתעלם ממני. הפעם החלטתי להימנע מכך לגמרי. וברגעים אלה ממש שאני כותב, מתרחש אירוע כזה.. התסכול שלי עצום
 

שירשולי

New member
לדעתי חבל שאתה לא הולך....

בארועים כאלה,זה הזמן , להיתחבר,לאנשים. ליצור קשרים וחבריות,זה לא משנה מה קומץ,קטן אומר או חושב עלייך.העיקר שהשאר מברכים אותך לשלום. טוב לא נורא בפעם הבאה.וזו בדיוק הדרך לשפר את הקשרים החברתיים.
 
נורא קשה לי

אם נניח שמתוך 50 איש, 46 יגידו לי שלום והשאר יתעלמו, אני בטוח אתעסק באובססיביות עם ה-4 שהתעלמו. זה יפגע בי נורא, ולא יתן לי מנוח. מין שריטה עמוקה כזאת...
 
אז תפנים שלא תמיד כולם אוהבים ומתחברים לכולם

וזה לגיטימי, וזה ש-X אנשים לא אמרו לך שלום, לא אומר כלום עלייך או עליהם. אני חושבת שחשוב מאוד ללכת לאירועים האלה, שמקשרים ומחברים בין הקולגות, כי מדובר באירוע חברתי שמקרב בין אנשים, יוצר אינטרקציה מסוג אחר, שלא קיים ביומיום במהלך העבודה. שווה לנסות ליזום... ותראה שתהיה היענות.
 
ולמה שלא תנסה אולי גישה אחרת?

אולי אתה תבוא ותגיד שלום לאנשים, אולי אתה זה שתיזום. אני בעד ליזום ולא לחכות לאחרים, אחרת מתייבשים בפינה, שזאת ההרגשה שלך לדעתי. מה דעתך?
 

lee68

New member
מזדהה עם מה שאתה כותב לגמרי

גם לי כל הזמן בעבודה יש רצום שכולם יתייחסו אליי ויגידו לי שלום. ככה זה אנשים אין מה לעשות , אני יכולה להגיד לך אבל שכאשר אני לא אורת שלום לבן אדם זה מתוך בעייה שלי , אז כנראה שאדם אחר אם גם הוא לא אומר שלום אז הבעייה היא אצלן. שלא תבין זה עדיין מעליב , אבל אולי זה יעזור לך.
 
למעלה