להתגרש או לא, זאת השאלה

Mesarim

Member
עזוב לרגע את הסיבות, בבקשה

מה עושים ? זאת השאלה
 

1984אא

New member
ענית על השאלה לפי הניסוח

זה בעצם כמו לשאול-עדיף לאכול חרא ולסבול או שיכאב קצת ולהנות. שאלה מאוד קשה.
 

גל ים..

New member
א' ....

לאף אדם אסור לחיות בעולם הזה בסבל...העולם הזה נועד להיות התיקון שלך ...ובעיקר לנשמה שלך אסור לסבול ..למה ??? כיוון שהגעת לעולם הזה למטרה ולייעוד...לחיות בשלום עם עצמך ועם הבריות ..ברגע שהנשמה שלך סובלת אזיי היא גורמת למכאוב בגופך ובעצם לקיצור חייך ולקיצור הייעוד שלך ....כל אחד בעולם הזה יש לו מטרה ..בדרך כלל האישה בעולם הזה היא העזר לבעלה..היא הגורל של בעלה בחיים האלו ....היא זו שתומכת עוזרת ואם נתבונן על הדברים ניראה שתפקידה של האישה בחיי המשפחה הוא גדול מתפקידו של הגבר...היא הדואגת מבשלת מנקה מחנכת ועוד..וגם מפרנסת ובעיקר תומכת בבעלה...כשלאישה רע אזיי לבעל יש בעיה ..היא מפסיקה להיות לו לעזר ובעיקר לפעמים גם למכשול....לכן כשאין זוגיות טובה ויש צער כאב זה גורם לחולי ובעיקר החלשה של המערכת....לכן עדיף תמיד לחשוב קודם כל על עצמך ועלמה שעושה לך טוב כדי שתוכל להעניק יותר לסובב שלך ... כשלך טוב יש לזה השלכות כלפי הכל....
 
כמה שפחות סבל לילדים

הילדים תמיד במקום ראשון .. מצער שמגיעים למצב כזה ..בכל מקרה עדיף לסדר את המצב הכי טוב לילדים...
 

shy-1

New member
אין חוק אחד, אך ברוב המקרים עדיף

להתגרש ולנסות לשמור על יחסים טובים בהמשך גידול הילדים.
 

Mesarim

Member
הייתי כותב ...

"בגלגול הבא תזהר" אבל, זה קצת מסוכן בפורום הזה
 

גל ים..

New member
מסרים אתה פעם תסלח לי על זה../images/Emo66.gif

אתה יודע כמה דמעות שפכתי בגללך .....כבר ניתן היה למלא את הכינרת..ובכל פעם שאתה מעלה את זה ...צמרמורת חולפת בגבי.... יאללה בוא נעשה שולם שולם מה אתה אומר?
 

moazin 1

New member
הקלות הבלתי נסבלת של הקיום למסרים

אתה צריך לשאול את השאלה לא אחרי שהתגרשת חוכם תשאל את עצמך למה התחתנת.הכל מתחיל מהתחלה היום אנשים מתחתנים מתוך אינטרס (מה לנישואין ולאהבה)מתחתנים בשביל לקבל מתנות מהמשפחה ומזמינים אורחים לאכול רבע עוף. פעם נישואין היו דבר מקודש היום אין קדושה אלוהים לא בעסק. יש אינטרס הולכים לעו"ד וכותבים הסכם ממון כי מראש יודעים שהכל זה אינטרס.למה להתחייב לבחורה אחת יש עוד בנות שאתה אוהב למה להשאר אם אחת אם יש עוד בחורות בשטח .מסכנים הילדים שנולדו מתוך אינטרס ולא מתוך אהבה.אני מכיר זוג שהתחתן ואחרי מספר חודשים כבר מיהרו להתגרש כאשר האשה בהריון.למי איכפת ... תשאל את עצמך מה החוכמה לראות את הבנות שלך פעם בחודש ולשכב אם בחורות אחרות.
 

Mesarim

Member
../images/Emo128.gif השאלה כללית, לא קשור אלי ...

אתה לא מסוגל לקיים דיון רציני ? ולו פעם אחת ? אהבל מצוי
 
להתגרש

מוסד הנשואים פושט את הרגל והיום האנשים הצעירים מתחתנים מבלי לדעת למה הם נכנסים בכלל. מעטים מהם מחזיקים מעמד בנישואים ולכן מי שסובל ולא טוב לו עם בן/בת זוגו והם ניסו וניסו ואין אהבה או רעות יותר אז בשביל מה להשאר ביחד בכלל? כולנו חיים פה לא המון זמן אז עדיף לחיות באושר ולא בסבל ואם טעית ובן זוגך לא מתאים לך אז עדיף ללכת הלאה ממה שלהשאר עם מישהו שכבר לא טוב לך איתו או איתה.
 

moazin 1

New member
יולי מאבולי ,גם החיים פשטו את הרגל

גם את היד.גם המוסד פשט תרגל.גם המדינה פשטה את הרגל הכל מתחיל מפשיטת יד שהפכה לפשיטת רגל.ניסו וניסו ואין אהבה. אומרים יש בעולם אהבה מה זאת אהבה. מה אם האהבה העצמית כפי שרואים כאן אנשים שונאים את עצמם ומי ששונא את עצמו לא יכול להעניק אהבה לאחר מדברים כאן על אינטרס ולא על אהבה,אם נפרדת מאחד אותם הבעיות יתעוררו אם הבא בתור.מה זה לא מתאים ועדיף ללכת הלאה .מוסד הנישואין פשט את העור יש עיר בישראל שבה חיים אנשים שהתפשטו מכל התחייבות אנושית ולכן שם דופקים אחד את השני כמו בקיבוץ הילדים של כולם.
 

גל ים..

New member
מואזין יקר מואזין חביב אתה טועה ...

ובגדול..אנשים לא מתחתנים בגלל אינטרס..להזכירך עם הכסף לא נכנסים למיטה...בכל זאת מתחת להינומה יש אדם ..יש פרצוף..ואם הוא לא עושה לך את זה...גם כל חשבון הבנק שלו שיהיה מפה ועד אוסטרליה לא יעזור... א'גנצע חוכם ....חוץ מזה מה איכפת לך עם מי הוא שוכב ומתיי הוא רואה את הילדים שלו..עסק אביך בעינינים הפרטיים שלו?? לכן בוא תתמקד בדיון בבקשה..האם להתגרש כי חרא לך בבית או להמשיך לסבול כי יש לך כסף ?? והרי עושר בע' לא יפצה על אושר בא' ..גם לא בגלגול הבא.. חייה היום כי מחר תמות...וקרא את תגובתי לא' .. א'גיט טוק..
 

moazin 1

New member
את חלק מהחרה בבית ילדת שמנת

מה זה חרה בבית מי מדבר בכלל על כסף מדובר כאן על אנשים חרה שנדבקים לחרה ומפיצים חרה.אז למה להתחתן בכלל מה יש באחד הזה שאין באחרים ארי לא קיים שום כלי אנושי שיכול לספק את האשה אז למה צריך בכלל לחיות ביחד אולי תחיי בקומונה שבה כולם שוכבים אם כולם והילדים של כולם.
 
למעלה