להתבאס מערב שהתחיל מושלם ונגמר.....
ערב טוב לכם חברים/ות. מה זה התבאסתי,מחברי לשעבר לפני חודש. הוא התקשר אלי,הציע לי לקפוץ לטבריה,אני בכיף ארזתי מזוודה קטנה, ונסעתי אליו לטבריה. הגעתי לטבריה למלון שהוא התארח בו,ראיתי אותו בלובי של המלון, ניגשתי אליו בחיוך גדול,ובחיבוק ענק. עלינו לחדר,פרקתי את מזוודתי הקטנה. נכנסתי להתקלח,יצאתי אליו עם חלוק מסטן לבן. הזמנו ארוחה לחדר,ישבנו,דיברנו,צחקנו,אכלנו,ואפילו שתינו עד שוכרה. ואז הגיע הרגע,שחיכיתי לו מאז שנפרדנו. התנשקנו,התמזמזנו,התחבקנו,התעלסנו, ואז שכבנו,והוא מרוב שהיה חרמן,וחם,גמר מהר,ואני לא הספקתי להגיע, אפילו לקצה הגמירה שלי. טוב,אז הוא גמר לפניי,אז מה,זה טבעי,אבל מה איתי? ואחרי זה הוא קם התקלח,התנגב,חזר למיטה,ואמר לי שהוא עייף,גמור, ומת לישון. אז אני אמרתי לו,ומה איתי? אני רוצה גם להנות. אז הוא אמר לי,בפעם הבאה,טוב? אז אמרתי לו,למה? זה לא פייר,שאתה תהנה,ואני לא,זה ממש לא פייר. אז הוא אמר לי,עזבי שטויות,אני מת לישון,וצעק שקט כבררררררר אז אני,אמרתי לו בסדר,טוב. חיכיתי שהוא ירדם,וכשהוא נרדם,ארזתי את בגדיי,התלבשתי. ירדתי ללובי,הזמנתי מונית,והשעה היתה 1 בלילה. ונסעתי הבייתה..... הגעתי הבייתה בשעה 3 בלילה,נכנסתי למיטה,בהרגשת אכזבה גדולה שאין כמותה. ואמרתי לעצמי,אז לא גמרתי,נכון שזה מבאס,אבל לפחות לא נשארתי להתבאס עם זה שביאס אותי,בפעם הראשונה בחיי. ואמרתי לעצמי,למה נסעת? בגלל שהתגעגעת? בגלל שנזכרת? כן כן בגלל כל הזכרונות המתוקים שהיו לי איתו ב-4 שנים שיצאנו ביחד. ואז אמרתי,לעצמי,כמה טוב שזה נגמר,וזה עוד לקח,שעלי ללמוד ממנו, על אותו אדם. שהוא חשב רק על עצמו,ומה איתי? חשב תפס פריירית. אז פה,הוא הפסיד בגדול,אחת כמוני,ששוה הרבה מעבר לזה..... וזה הרבה מעבר,לזיון. ש י ר ז .........
ערב טוב לכם חברים/ות. מה זה התבאסתי,מחברי לשעבר לפני חודש. הוא התקשר אלי,הציע לי לקפוץ לטבריה,אני בכיף ארזתי מזוודה קטנה, ונסעתי אליו לטבריה. הגעתי לטבריה למלון שהוא התארח בו,ראיתי אותו בלובי של המלון, ניגשתי אליו בחיוך גדול,ובחיבוק ענק. עלינו לחדר,פרקתי את מזוודתי הקטנה. נכנסתי להתקלח,יצאתי אליו עם חלוק מסטן לבן. הזמנו ארוחה לחדר,ישבנו,דיברנו,צחקנו,אכלנו,ואפילו שתינו עד שוכרה. ואז הגיע הרגע,שחיכיתי לו מאז שנפרדנו. התנשקנו,התמזמזנו,התחבקנו,התעלסנו, ואז שכבנו,והוא מרוב שהיה חרמן,וחם,גמר מהר,ואני לא הספקתי להגיע, אפילו לקצה הגמירה שלי. טוב,אז הוא גמר לפניי,אז מה,זה טבעי,אבל מה איתי? ואחרי זה הוא קם התקלח,התנגב,חזר למיטה,ואמר לי שהוא עייף,גמור, ומת לישון. אז אני אמרתי לו,ומה איתי? אני רוצה גם להנות. אז הוא אמר לי,בפעם הבאה,טוב? אז אמרתי לו,למה? זה לא פייר,שאתה תהנה,ואני לא,זה ממש לא פייר. אז הוא אמר לי,עזבי שטויות,אני מת לישון,וצעק שקט כבררררררר אז אני,אמרתי לו בסדר,טוב. חיכיתי שהוא ירדם,וכשהוא נרדם,ארזתי את בגדיי,התלבשתי. ירדתי ללובי,הזמנתי מונית,והשעה היתה 1 בלילה. ונסעתי הבייתה..... הגעתי הבייתה בשעה 3 בלילה,נכנסתי למיטה,בהרגשת אכזבה גדולה שאין כמותה. ואמרתי לעצמי,אז לא גמרתי,נכון שזה מבאס,אבל לפחות לא נשארתי להתבאס עם זה שביאס אותי,בפעם הראשונה בחיי. ואמרתי לעצמי,למה נסעת? בגלל שהתגעגעת? בגלל שנזכרת? כן כן בגלל כל הזכרונות המתוקים שהיו לי איתו ב-4 שנים שיצאנו ביחד. ואז אמרתי,לעצמי,כמה טוב שזה נגמר,וזה עוד לקח,שעלי ללמוד ממנו, על אותו אדם. שהוא חשב רק על עצמו,ומה איתי? חשב תפס פריירית. אז פה,הוא הפסיד בגדול,אחת כמוני,ששוה הרבה מעבר לזה..... וזה הרבה מעבר,לזיון. ש י ר ז .........