להתאהב ולהתגרש תוך שבועיים !! (א`)

להתאהב ולהתגרש תוך שבועיים !! (א`)

א.התחלה כושלת =============== אורי ,חברי,איתו צעדתי כברת דרך ארוכה מביה``ס התיכון ועד שנות ה-30 לחיינו, היה גם שותף לאותה שטות אשר אחזה בשנינו---להתחתן בגיל צעיר לפני טעימת החיים עצמם,לפני הכרת מהותם, מבלי לעבור סידרת ``אימון הפרט``,והנה היינו במרכזו של ``האימון הכיתתי`` עם בת-זוג. אורי התחתן עם מאיה והוא בעצם (כמוני) אפס מאופס ביקום-רק תעודת בגרות ותעודת שחרור מצה``ל עם 0 שקלים בכיס ,בלי מקצוע,בלי מקום עבודה ,עם עתיד בלתי מוגדר. מאיה לעומתו כבר היתה מזכירה בכירה של מנכ``ל חברת ספנות עם כסף בבנק,עבר של טיולים בחו``ל וכמובן מבוגרת מאורי בשנתיים. אורי נדחף לנישואים מוקדמים מהטעם להימלט משליטתו הטוטליטרית של אביו ביושבי ביתו, ומתוך ידיעה כי רק נישואים יביאו למצב שאביו יסכים לממן את לימודיו האקדמאיים, רכישת דירה לזוג ותמיכה.כל הדברים האלה היו נמנעים ממנו אם היה נשאר רווק ובכדי להתרחק מבית אביו היה צריך לוותר על לימודיו ולצאת לשוק העבודה כדי לפרנס את עצמו. אורי,שכבודו לא נתן לו לבקש דמי כיס מאשתו ,כמו גם ללכת לסרט או לבילוי על חשבונה, מצא עצמו לומד בבקרים ועובד בלילות.לא היה לו קל עם מלחמות הקיום שכן לפני נישואיו היה חי ע``ח אביו, לעולם לא יכל לצאת ולבלות בילוי אמיתי עם בחורה ושלא לדבר על נסיעה לחופשה או טיול בארץ או בחו``ל,לבד או/ו עם אישה.אורי היה עובד כל יום עד אחרי חצות כולל שבתות וחגים ובעצם על אף היותו נשוי פורמלית ,הרי באופן מעשי לא היו לו חיים משותפים בכלל עם מאיה.דרך ניהול החיים מלכתחילה רימזו על סופם.הקשר הרומנטי התחלף באדישות של שני הצדדים ובחוסר זמן תקשורת מינימלי. מלחמת של``ג תרמה ליחסים העכורים או לאי קיימותם בשל מאות ימי מילואים של אורי. לאחר המלחמה,עת גם סיים לימודיו החל אורי לעבוד ברמת הגולן,מרחק רב מביתו ,מה שגרם לאי שובו כל יום הביתה והיה ישן במגורים שסופקו ע``י מעבידיו או בכאלה שהוזמן אליהם ע``י טרמפיסטיות שהכיר בנסיעותיו הרבות. ב. שלב ההתרחקות הטוטאלית =========================== בפעמים שהיה מגיע לביתו בשעות הלילה ,היה נתקל ,אורי,באשתו המנומנמת או הישנה ולא היתה נעתרת לחיזוריו לאחר חצות.הצורך במיטה זוגית כמעט היה מיותר.מאיה טענה כי למען חיי אישות יש להשקיע גם במשחקי הכנה וכי יש צורך ביחסים קרובים לפני האקט עצמו----לאורי לא היה זמן.... טענתה העיקרית של מאיה היתה כי לאחר יום עבודה שלה מחוץ לבית והמשך יום בטיפול בתינוקת (שבינתיים נולדה) לא מסייעים לה בקיום סקס לפנות בוקר-המועד האפשרי היחידי מבחינתו של אורי. גמלה ההחלטה בליבו של אורי כי על מאיה להתפטר ממקום עבודתה כדי שלא תהיה עייפה בלילות וכדי שתוכל להכשיר עצמה עבורו.מאיה התפטרה והחלה להשתעמם בבקרים.תוך זמו קצר החלה ללמוד בקורס אשר יכשירה לתעסוקה אפשרית בבית. ואעפ``כ לא שבה התשוקה לשרור בביתם.``עייפותה`` של מאיה לא פסה מן העולם ואפילו להיפך- המצב הגיע לכך שאולי 10% מנסיונות ההתקרבות של אורי אליה העלו תוצאה של אקט מיני.בכל שאר הנסיונות נותר נידחה ודחוי וזאת בניגוד לשיעור הצלחותיו אצל נותנות הסקס המזדמן בדרכי נסיעותיו.``יום אחד אתאהב באחת מהבחורות שאכיר ואז יגיע סופך``,כך אמר לה פעמים מספר ומאיה רק היתה משיבה:``מותק,תעשה מה שאתה רוצה,הרי בסופו של דבר אתה חוזר כמו כלבלב הביתה ובמילא ממני לא ניגרע מאומה-כמה שאני צריכה אני מקבלת ממך...``האמת היחידה בטענתה היתה שאורי אכן לא עירב רגשותיו במעשי העגיבה והסקס שלו אלא היה `מלקט דבש` כאן ושם מבלי למסור נשמתו אותה עדיין השאיר לטובת מאיה.הוא אהב את הסקס עם מאיה אך המינון לא סיפק אותו לחלוטין. כך נהג עולם כמנהגו במין התרגלות למצב העגום ולחיים הבלתי מספקים הללו עד ש.... ג.שלב חוויתי של חילופי זוגות ================================== זהו שלב שהתחלתו וסופו באותה נקודת ריקנות ואין בו להשפיע על התפתחות הסיפור העיקרי.שלב זה הוא סיפור בפני עצמו לפעם אחרת אשר בוודאי גם יעורר תגובות הקוראים בפורום.לפני התחלת הפינטוזים נשוב מיידית לסיפורנו.... ד.אהבה בת שבועיים וגירושין. =============================== בערב שבת ,קצת לפני שקיעת החמה, נסע אורי ברכבו מת``א לחיפה כאשר ליד גשר הירקון ניפנפה בידה טרמפיסטית צעירה. אורי כהרגלו עצר הרכב,הצהיר על יעד נסיעתו והטרמפיסטית עלתה תוך שמתיישבת כרגיל במושב שליד הנהג. למעט שיחת חולין הכללה הכרות שמית לא היה בשלב זה שום דבר שירמז על ההמשך.אורי רק ידע כי מדובר בבחורה הצעירה ממנו ב-8 שנים,ששמה שושי וכי היא מתגוררת בת``א ועובדת במשרד כרטיסים לסרטים ,הצגות ואירועים.אורי לא מכחיש שבחן את תווי פניה וגופה במהלך הנסיעה ואף מעיד כי באלה לא היה בכדי לגרום לסערת רגשות מיוחדת---בחורה לא יפיפיה אך גם לא מכוערת, לא מיוחדת מבחינת הופעתה, `רגילה` לחלוטין.הצחוק הקולני,מבט העיניים,סגנון הדיבור אלה שיותר הקסימו אותו וחשב לעצמו שהיא בחורה חמודה,מקסימה ואף משעשעת. בצומת חדרה ביקשה לרדת בשל כוונתה להגיע לבית שאן דרך ואדי ערה.אורי התחלחל מעצם המחשבה כי בחורה בגפה תנוע על ציר זה בשעות החשיכה ובלי מחשבה מרובה הציע לה `דיל`.הוא הציע לה שיקח אותה עד עפולה אך רק בתנאי שהיא תתחייב לעשות את הדרך מעפולה לבית שאן במונית ספיישל.שושי נעתרה להצעה והשניים החלו בנסיעתם לכיוון עפולה.המשך הנסיעה זימן לשניים אפשרות להמשיך ולפתח שיחתם אלא שמעתה היו חופשיים יותר בבחירת נושאי שיחתם-----הרי כבר לא היו זרים ושושי העריכה כנראה את המחווה של אורי בעצם הסעתה אל מחוץ למסלול נסיעתו הראשוני.השיחה גלשה לנושאי חברויות ,נסיון מיני קודם,אופי יחסיו של אורי עם אשתו ושאר נושאים המייחבים יתר פתיחות.אורי המשיך לבחון את שפת גופה,אהב כל חיוך וקריצה שנתנה ואהב את ניעור ראשה להסרת קבוצת שיער עקשנית שהיתה נוחתת על מיצחה ומסתירה לרגע את עיניה. אפילו את האופן בו הדליקה סיגריות חיבב. משהגיעו לעפולה ,רק מונית אחת חנתה במרכז העיר ורגע לפני התקרבם זינק מישהו למונית.אורי פנה לדבר עם נהג המונית ויושביה והתברר כי יעד המונית לחיפה.מיד חלף בראשו הרעיון שהוא החיפאי יקח הנוסעים לחיפה בעוד נהג המונית ישמח בתעריף חיפה לקחת את שושי לבית שאן.וכך אמנם אירע.אורי,עם הגיעו לחיפה,התקשר ווידא שאכן הגיעה שושי שלמה ובריאה לביתה. אורי ידע כי שושי מצאה חן בעיניו אך טרם סבר כי יהיה הבדל במהות יחסו אליה ביחס למערכות חיים עם אחרות לפניה.לא ידע מתי ואם יפגש עימה שנית מהיותה תל אביבית.שושי היא שהפתיעה בשיחת הטלפון שיזמה לביתו של אורי במוצאי שבת-הודיעה כי בחזרתה לתל אביב מבקשת לעשות זאת דרך חיפה כדי לראות את אורי מספר שעות.אורי לעולם לא נטש את אישתו במוצאי שבת בערב משום סיבה שהיא למעט עבודתו בתחילת דרכו.אעפ``כ ,משהו חזק ממנו דחף אותו אל המעשה וקבע עם שושי בתחנה המרכזית של אגד בחיפה. נטייתו הטבעית גברה איפוא על הצפוי מעימות עם מאיה. נפגשו השניים כמתוכנן ומצאו עצמם ישובים בפאב ,מדברים בעיניהם ,אוחזים ידים,מלטפים לעיתים לטיפות מלאות ערגה ועל כל זה מנצחים המוסיקה הרומנטית ,האווירה העמומה והיין שלגמו. אורי לא שב לביתו באותו הלילה !-השניים פנו לישון בדירת המשרד שבחזקתו של אורי.``שינה`` איננה בדיוק ההגדרה המתאימה למה שהתחולל באותה דירה באותן שעות-היו אלה פרצי תשוקה ותאווה שגררו אחריהם `גמירות` בקצב מסחרר , כמו היו שני חתולים מורעבים.התאמה מינית כזאת בין שני גופות שלא ידעו האחד את השני מקודם היוו בשביל השניים שיאים בלתי מוכרים. היה זה כאילו חיכו גופות אלה למיפגש ביניהם כל ימי חייהם של בעליהם. לא הפסיקו השניים מעשי האהבה עד שיבשו מקורותיהם לחלוטין ונותרו חסרי אונים ,מותשים ,סחוטים,כמעט משותקים.
 
להתאהב ולהתגרש תוך שבועיים !! (ב`)

בקושי רב השכימו השניים בבוקר כאשר שושי חוזרת לת``א ואורי אץ רץ לעבודתו.שעות היום מיאנו לחלוף וגם כל שיחות הטלפון במהלכו לא הקלו על יסורי הפרידה הבלתי טבעית ביניהם בבוקרו של יום זה אשר היה נועד להיות בוקר של אוהבים .בשעות הערב מיהר אורי לת``א כאשר מאיה ,אישתו ,כלל לא קיימת במחשבתו. גם הימים הבאים יהיו דומים במתכונתם רק שמאיה החלה לחוש שהפעם מדובר במשהו שונה וחריג ממעללי בעלה הקודמים. אהבתם של השניים פרחה-שניהם היו למודי נסיון עבר והיתה להם כל היכולת להבחין שצומחת בינם אהבה מהסוג שלא ניתקלו בו קודם לכן וכי הינם משתייכים לבודדים המאושרים לחוות ממנה. לא היתה בין השניים התאמה תרבותית או השכלתית אך ההתאמה הרוחנית והמינית הסעירו השניים וחיפו על כל השאר. לאחר שבועיים מוטרפים פנה אורי לאשתו ,מאיה, וביקש ``פסק זמן בחיים המשותפים של חצי שנה כדי לבחון את נפשו``.מאיה סירבה בלאו מוחלט בסגנון ``אם תעזוב עכשיו אל תחזור``.אורי ,בלי מחשבה מרובה ביקש להתגרש לאלתר !-כה עזה היתה אהבתו לשושי. ייזקף לזכותה של שושי כי מיתנה את אורי לא להתגרש בכל מחיר וכי ינהל את גירושיו בתבונה והיא הבטיחה להמתין ככל שיידרש.אכן המתינה שנה.שושי העניקה לאורי את החוסן הנפשי והשלווה ההכרחיים בעת שלבי מערכת הגירושין ואף העניקה מכל ליבה לבנותיו של אורי אשר היו במצוקה נפשית בשל עזיבתו את הבית.פעמיים בחודש בעת ביקורי הבנות אצל אורי הרעיפה שושי מאהבתה ,זמנה וזכתה ליחס חם מצד הבנות אף שהיוותה את גורם הגירושין. אף כי הפואנטה של הסיפור היא החלטתו של אורי להתגרש תוך שבועיים מיום הכרותו עם שושי הרי שאי אפשר לסיים הסיפור בלי לספק את סקרנות הקוראים---שושי חיה עם אורי סה``כ שנה וחצי ונטשה אותו בשל היותו וורקהוליסט שביקש להשיב לעצמו את ערך הנכסים שהותיר בידיה של גרושתו. מאוחר יותר נישא אורי בשנית ושושי התחתנה עם מישהו אחר....(כיום גרושה). קורות חייהם הביאום להיפגש שנית גם בעתיד אך זהו אולי חומר לסיפור אחר בכלל. סוף.
 

ב א ר י

New member
ארבל !!!

אני לא יודע למה,אבל כנראה אצלך כל הסיפורים מלאים בסקס. לא אהבתי לא את הראשון ולא את השני. הסיפור הזה דומה בדיוק לראשון שסיפרת על הג`ינג`ית עם העיניים הירוקות. חבל שאתה לא מבין את כוונתי. אבל אתה יודע מה,הפעם אני לא אמחוק את זה,אשאיר את זה לדעת החבר`ה כאן בפורום הם יחליטו אם למחוק את זה או לא. ודרך אגב אתה עדיין ממשיך בהודעות צ`אטיות ! למרות שביקשתי ממך לא לעשות כך. בארי
 
יש אהבה בלי סקס ??!!

לפחות לא כזאת שגורמת להתגרש לאחר שבועיים !!! והכיצד לתאר מה שיכנע את אורי להתגרש ? ומה רע בתיאור אירוטי במילים הכי יפות שאני מכיר? לדעתי,שום אהבה מוחשית ואמיתית לא תוכל לשאת חן בעיניך אם אלו הגבלותיך.אולי כיוונת רק לאהבות וירטואליות או אוטופיות או אפלטוניות ?? חבל לי שסיפור בן 2 דפי פוליו צפופים עם שתי שורות אירוטיות יפיפיות שנועדו להבהרת השינוי שחל בחייו של אורי, גרמו לך לכנות את הסיפור כ`סקסי`. כנראה שההבדל בהבנת הנקרא נובע מ-20 השנים המפרידים ביננו....
 

halit

New member
ארבל,

קראתי את הסיפור שלך ואהבתי אותו, כמו קודמו שנמחק. יש לך כושר כתיבה נהדר. אני נהנית לקרוא את התכנים והרעיונות שזורמים בשטף עטור מקוריות ויצירתיות. ההתייחסות למגע כפי שמתוארת כאן, מבוטאת בעידון. כתיבתך אינה היחידה שמתייחסת לכך, וכפי שהיא יכולה לבוא לידי ביטוי בשירים- היא יכולה לבוא בצורתה זו גם בסיפוריך. אבל זו רק דעתי ;-) הלית
 

*pank

New member
נאלצת לנקוט עמדה!

ארבל אם כי אין פסול בסיפור שלך, ואני הראשונה להעריץ את כתיבתך! בארי הוא ראש הפורם והוא מנסה ליצור פה אווירה מסויימת, אולי מעט יותר תמימה. מתארת לעצמי שתכעס עלי עד אין קץ, אבל לא יכולה להיות צבועה. אני מאמינה שיש לכבד את העקרונות של בארי (שהוא נשמה טובה) גם ללא הסכמה מלאה. לגופו של עניין הסיפור שלך מדהים. אבל אהנה לקרוא אותו גם בוידויים שלא תהיה שום אי הבנה. לי התיאורים שלך לא הפריעו כלל וכלל, וגם לא היה מפריע לי אם הם היו יותר גרפיים. אבל זאת לא הנקודה. פאנק שלשבת על הגדר זה לא הקטע שלה.
 

yoli

New member
ארבל..

פיצוץ -אהבתי, ואני חושבת כמוך שאין להפריד אהבה מסקס, כי גם שאין אהבה יש סקס... ושיש אהבה וסקס.. טוב לא חשוב.. אני מודעת לעניין שרוצים לייצור פה משהו יותר תמים, אבל רגשות של משיכה ותשוקה, הם רגשות לגיטימים לאהבה, על זה חושבים שמאהבים במישהו, כמה שרוצים לחבק ולהיות איתו כול הזמן, בכול אופן מנהל הפורום קובע פה לא אני, אבל זו דעתי..
 
צריך שההגיון והשכל הישר יקבעו !!!

לאף אחד כאן אין מונופול !!אפילו מנהל הפורום אמר שהינו שייך לכולנו !! אני רק מקווה שבהעדר תגובה המגנה את תוכן הסיפור או הדרך בה תואר החלק האירוטי בשיא העדינות, כי אכן יובן שאי אפשר להפריד בין אהבה לתוצאותיה,והמבחן צריך להיות רק ``נקיון השפה`` ולא דיעה עצמית.
 

אורמור

New member
אחלה בחור האורי הזה..

אוהבת את הדמויות הססגוניות שאתה מעלה.. בחור סוער מלא חיים.פרוע משהו סיפור שמעורר את הדמיון.. מצערות אותי ההגבלות המוכתבות כאן בפורום לא נהיר לי למה ננזפת..ראשית לא מבינה הפרדה בין אהבת גבר ואישה לאהבה הגופנית..שהיא כמובן מאליו חלק בלתי נפרד.. סרקתי את הסיפור ולא מצאתי ``בוטות``..או מילים מ``השורש האסור``.. חושבת ש``עמי ותמי`` סיפור קשה יותר כי מה שהדימיון יכול להעלות כשחושבים על עמי והמכשפה.. וברצינות..יופי של סיפור..ולפי התגובות עד כה..לא גרמת ``סבל רב``..לקוראי הפורום..ישר כוח. אור
 
למעלה