להשקיע 20 מיליארד שקל ברכבת

מצב
הנושא נעול.

Brendan of DNA

New member
להשקיע 20 מיליארד שקל ברכבת

להשקיע 20 מיליארד שקל ברכבת
ליברמן יציג מחר לראש הממשלה את תוכניתו להשקיע 20 מיליארד שקל ברכבת שר התחבורה, אביגדור ליברמן יציג מחר (יום שלישי) לראש הממשלה, אריאל שרון את תוכנית ההשקעות של משרד התחבורה ברכבת ישראל לחמש השנים הבאות (2004- 2008). היקף ההשקעות נאמד ב- 20 מיליארד שקל. שר התחבורה ציין כי כ- 13.5 מיליארד שקל יממונו מתקציב המדינה והיתרה תגוייס ממקורות חיצוניים ומהלוואות מבנקים באירופה. תוכנית ההשקעות כוללת גם רכישות של רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקל. שרון וליברמן יערכו מחר סיור בתחנות הרכבת באשדוד ובבית שמש. במהלך הסיור יציג ליברמן את הפרוייקטים הרכבתיים המרכזיים המתוכננים במשרד התחבורה בחמש השנים הבאות. שר התחבורה ציין כי בין הפרוייקטים העיקריים המתוכננים לביצוע בתוכנית החומש: קו רכבת מהיר לירושלים, שסיומו הוקדם לשנת 2008. שני קטעים של הקו תל אביב- נתב"ג ונתב"ג- מודיעין נמצאים כיום בביצוע. עלות השלמת הקו ממודיעין לירושלים נאמדת בכ- 3.5 מליארד שקל. במחצית השנה הבאה (2004) יוחל בשני פרוייקטים מרכזיים: הכפלת מסילת הברזל לבאר שבע, שתאפשר להכפיל את תדירות הרכבות לבאר שבע, בהשקעה כוללת של כ- 920 מיליון שקל ובניית מסילת ברזל עכו- כרמיאל בהיקף של 950 מיליון שקל. שני הפרוייקטים צפויים להסתיים בשנת 2008. בתחילת 2005 יוחל בהקמת רכבת העמק שתחבר בין חיפה לבקעת בית שאן ובעתיד תוכל להתחבר לאירביד שבירדן. מדובר בהקמת מסילת ברזל כפולה באורך של 74 קילומטרים שתשמש להסעת נוסעים ומטענים, בהשקעה של כמיליארד שקל. סיום עבודות ההקמה צפוי כבר ב- 2007. בנוסף לכך מתכנן משרד התחבורה פרוייקט לחישמול כל קווי הרכבת הבינעירוניים. רכבת ישראל השלימה בימים אלה את תכנון השלב הראשון של מערך החישמול. עלות הפרוייקט נאמד ב- 4.5 מיליארד שקל. ליברמן ציין כי כיום נמצאים בביצוע כ- 15 פרוייקטים מרכזיים של רכבת ישראל ובהם: קו תל אביב- נתב"ג – מודיעין בהשקעה של כ- 1.5 מיליארד שקל. קו באר שבע- רמת חובב בהשקעה של 130 מיליון שקל, הקמת מסילה שלישית באיילון בהשקעה של 280 מיליון שקל, שדרוג קו הרכבת מירושלים לתל אביב, בהשקעה של 480 מיליון שקל, שדרוג קו הרכבת דימונה- באר שבע, בהשקעה של 170 מיליון שקל והקמת קו בין אשקלון- לאשדוד, בהשקעה כוללת של 215 מיליון שקל. שר התחבורה חנך בחודש שעבר שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין בית שמש לתל אביב. ליברמן ציין כי עם הפעלתם הפכו קווים אלה למבוקשים. בקו לראשל"צ הגיע מספר הנוסעים לכ- 2000 ביום ובקו לבית שמש לכאלף נוסעים ביום. על פי התחזית צפויים לנסוע בקווים אלה כ- 1.5 מיליון נוסעים בשנה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

omer landau

New member
הלוואי../images/Emo70.gifבעיתון-רכבת ישראל מחפשת ..

להשקיע 20 מיליארד שקל ברכבת
ליברמן יציג מחר לראש הממשלה את תוכניתו להשקיע 20 מיליארד שקל ברכבת שר התחבורה, אביגדור ליברמן יציג מחר (יום שלישי) לראש הממשלה, אריאל שרון את תוכנית ההשקעות של משרד התחבורה ברכבת ישראל לחמש השנים הבאות (2004- 2008). היקף ההשקעות נאמד ב- 20 מיליארד שקל. שר התחבורה ציין כי כ- 13.5 מיליארד שקל יממונו מתקציב המדינה והיתרה תגוייס ממקורות חיצוניים ומהלוואות מבנקים באירופה. תוכנית ההשקעות כוללת גם רכישות של רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקל. שרון וליברמן יערכו מחר סיור בתחנות הרכבת באשדוד ובבית שמש. במהלך הסיור יציג ליברמן את הפרוייקטים הרכבתיים המרכזיים המתוכננים במשרד התחבורה בחמש השנים הבאות. שר התחבורה ציין כי בין הפרוייקטים העיקריים המתוכננים לביצוע בתוכנית החומש: קו רכבת מהיר לירושלים, שסיומו הוקדם לשנת 2008. שני קטעים של הקו תל אביב- נתב"ג ונתב"ג- מודיעין נמצאים כיום בביצוע. עלות השלמת הקו ממודיעין לירושלים נאמדת בכ- 3.5 מליארד שקל. במחצית השנה הבאה (2004) יוחל בשני פרוייקטים מרכזיים: הכפלת מסילת הברזל לבאר שבע, שתאפשר להכפיל את תדירות הרכבות לבאר שבע, בהשקעה כוללת של כ- 920 מיליון שקל ובניית מסילת ברזל עכו- כרמיאל בהיקף של 950 מיליון שקל. שני הפרוייקטים צפויים להסתיים בשנת 2008. בתחילת 2005 יוחל בהקמת רכבת העמק שתחבר בין חיפה לבקעת בית שאן ובעתיד תוכל להתחבר לאירביד שבירדן. מדובר בהקמת מסילת ברזל כפולה באורך של 74 קילומטרים שתשמש להסעת נוסעים ומטענים, בהשקעה של כמיליארד שקל. סיום עבודות ההקמה צפוי כבר ב- 2007. בנוסף לכך מתכנן משרד התחבורה פרוייקט לחישמול כל קווי הרכבת הבינעירוניים. רכבת ישראל השלימה בימים אלה את תכנון השלב הראשון של מערך החישמול. עלות הפרוייקט נאמד ב- 4.5 מיליארד שקל. ליברמן ציין כי כיום נמצאים בביצוע כ- 15 פרוייקטים מרכזיים של רכבת ישראל ובהם: קו תל אביב- נתב"ג – מודיעין בהשקעה של כ- 1.5 מיליארד שקל. קו באר שבע- רמת חובב בהשקעה של 130 מיליון שקל, הקמת מסילה שלישית באיילון בהשקעה של 280 מיליון שקל, שדרוג קו הרכבת מירושלים לתל אביב, בהשקעה של 480 מיליון שקל, שדרוג קו הרכבת דימונה- באר שבע, בהשקעה של 170 מיליון שקל והקמת קו בין אשקלון- לאשדוד, בהשקעה כוללת של 215 מיליון שקל. שר התחבורה חנך בחודש שעבר שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין בית שמש לתל אביב. ליברמן ציין כי עם הפעלתם הפכו קווים אלה למבוקשים. בקו לראשל"צ הגיע מספר הנוסעים לכ- 2000 ביום ובקו לבית שמש לכאלף נוסעים ביום. על פי התחזית צפויים לנסוע בקווים אלה כ- 1.5 מיליון נוסעים בשנה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
הלוואי
בעיתון-רכבת ישראל מחפשת ..
אני מקווה שבאמת יזירמו הרבה כסף למטרות פיתוח ברכבת ישראל בלי שום קשר (אולי קצת) ראיתי בעיתון מודעה שבה מחפשת רכבת ישראל מנכ"ל חדש הוצבו כל מיני תנאים לקבלת המשרה ההודעה כנראה יותר ייצוגית ולא באמת באה לחפש מנכ"ל חדש אני מאמין שהם כבר בחרו בסתר מנכל חדש או שהוא לא יבוא בעקבות שום מודעה כי רכבת ישראל מחוייבת לפרסם מודעה זו נכון???
 
והמועמדים הם: יוסי מור או אהוד סביו

הלוואי
בעיתון-רכבת ישראל מחפשת ..
אני מקווה שבאמת יזירמו הרבה כסף למטרות פיתוח ברכבת ישראל בלי שום קשר (אולי קצת) ראיתי בעיתון מודעה שבה מחפשת רכבת ישראל מנכ"ל חדש הוצבו כל מיני תנאים לקבלת המשרה ההודעה כנראה יותר ייצוגית ולא באמת באה לחפש מנכ"ל חדש אני מאמין שהם כבר בחרו בסתר מנכל חדש או שהוא לא יבוא בעקבות שום מודעה כי רכבת ישראל מחוייבת לפרסם מודעה זו נכון???
והמועמדים הם: יוסי מור או אהוד סביו
סביון או עמוס עוזאני...
 

Brendan of DNA

New member
המשרד לאיכות הסביבה ורכבת ישראל

להשקיע 20 מיליארד שקל ברכבת
ליברמן יציג מחר לראש הממשלה את תוכניתו להשקיע 20 מיליארד שקל ברכבת שר התחבורה, אביגדור ליברמן יציג מחר (יום שלישי) לראש הממשלה, אריאל שרון את תוכנית ההשקעות של משרד התחבורה ברכבת ישראל לחמש השנים הבאות (2004- 2008). היקף ההשקעות נאמד ב- 20 מיליארד שקל. שר התחבורה ציין כי כ- 13.5 מיליארד שקל יממונו מתקציב המדינה והיתרה תגוייס ממקורות חיצוניים ומהלוואות מבנקים באירופה. תוכנית ההשקעות כוללת גם רכישות של רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקל. שרון וליברמן יערכו מחר סיור בתחנות הרכבת באשדוד ובבית שמש. במהלך הסיור יציג ליברמן את הפרוייקטים הרכבתיים המרכזיים המתוכננים במשרד התחבורה בחמש השנים הבאות. שר התחבורה ציין כי בין הפרוייקטים העיקריים המתוכננים לביצוע בתוכנית החומש: קו רכבת מהיר לירושלים, שסיומו הוקדם לשנת 2008. שני קטעים של הקו תל אביב- נתב"ג ונתב"ג- מודיעין נמצאים כיום בביצוע. עלות השלמת הקו ממודיעין לירושלים נאמדת בכ- 3.5 מליארד שקל. במחצית השנה הבאה (2004) יוחל בשני פרוייקטים מרכזיים: הכפלת מסילת הברזל לבאר שבע, שתאפשר להכפיל את תדירות הרכבות לבאר שבע, בהשקעה כוללת של כ- 920 מיליון שקל ובניית מסילת ברזל עכו- כרמיאל בהיקף של 950 מיליון שקל. שני הפרוייקטים צפויים להסתיים בשנת 2008. בתחילת 2005 יוחל בהקמת רכבת העמק שתחבר בין חיפה לבקעת בית שאן ובעתיד תוכל להתחבר לאירביד שבירדן. מדובר בהקמת מסילת ברזל כפולה באורך של 74 קילומטרים שתשמש להסעת נוסעים ומטענים, בהשקעה של כמיליארד שקל. סיום עבודות ההקמה צפוי כבר ב- 2007. בנוסף לכך מתכנן משרד התחבורה פרוייקט לחישמול כל קווי הרכבת הבינעירוניים. רכבת ישראל השלימה בימים אלה את תכנון השלב הראשון של מערך החישמול. עלות הפרוייקט נאמד ב- 4.5 מיליארד שקל. ליברמן ציין כי כיום נמצאים בביצוע כ- 15 פרוייקטים מרכזיים של רכבת ישראל ובהם: קו תל אביב- נתב"ג – מודיעין בהשקעה של כ- 1.5 מיליארד שקל. קו באר שבע- רמת חובב בהשקעה של 130 מיליון שקל, הקמת מסילה שלישית באיילון בהשקעה של 280 מיליון שקל, שדרוג קו הרכבת מירושלים לתל אביב, בהשקעה של 480 מיליון שקל, שדרוג קו הרכבת דימונה- באר שבע, בהשקעה של 170 מיליון שקל והקמת קו בין אשקלון- לאשדוד, בהשקעה כוללת של 215 מיליון שקל. שר התחבורה חנך בחודש שעבר שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין בית שמש לתל אביב. ליברמן ציין כי עם הפעלתם הפכו קווים אלה למבוקשים. בקו לראשל"צ הגיע מספר הנוסעים לכ- 2000 ביום ובקו לבית שמש לכאלף נוסעים ביום. על פי התחזית צפויים לנסוע בקווים אלה כ- 1.5 מיליון נוסעים בשנה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
המשרד לאיכות הסביבה ורכבת ישראל
המשרד לאיכות הסביבה ורכבת ישראל הקימו ועדה משותפת לליווי פרוייקטים של הרכבת בהיבט הסביבתי בסיור משותף שערכו מנכ"לית המשרד לאיכות הסביבה ד"ר מיקי הרן ומנכ"ל רכבת ישראל יוסי שניר בשמורת נחל שורק, במקום בו מבוצעות עבודות הנחת מסילת הרכבת החדשה לירושלים, סוכם על הקמת ועדה משותפת למשרד לאיכות הסביבה ולרכבת ישראל, אשר תלווה את הפרוייקטים השונים של הרכבת בהיבט הסביבתי. מנכ"לית המשרד לאיכות הסביבה, ד"ר מיקי הרן, ציינה כי רכבת ישראל הינה אחד מהגופים הגדולים במשק הישראלי העוסקים בפיתוח תשתיות, ושילוב ההיבטים הסביבתיים בהליך תכנון הפרוייקט ויישומו בפועל הינו דבר הכרחי. מנכ"ל הרכבת ציין, כי הרכבת ידידותית לסביבה ושומרת על ערכי הטבע ועל אתרים היסטוריים, תוך כדי תהליך מואץ של פיתוח חסר תקדים. מסילת הרכבת לירושלים עוברת בשמורת נחל שורק. עקב החשש לפגיעה בערכי טבע ונוף במהלך עבודות התשתית סוכם כי: כל הנזקים שנגרמו לשמורה כתוצאה מעבודות התשתית ישוקמו במלואם על ידי רכבת ישראל. תוכן תוכנית שיקום נופית לכל קטע שנגרם בו נזק סביבתי. מקור: דוברות המשרד לאיכות הסביבה
 

ה דרומי

New member
זה עוד לא עשו אההה

המשרד לאיכות הסביבה ורכבת ישראל
המשרד לאיכות הסביבה ורכבת ישראל הקימו ועדה משותפת לליווי פרוייקטים של הרכבת בהיבט הסביבתי בסיור משותף שערכו מנכ"לית המשרד לאיכות הסביבה ד"ר מיקי הרן ומנכ"ל רכבת ישראל יוסי שניר בשמורת נחל שורק, במקום בו מבוצעות עבודות הנחת מסילת הרכבת החדשה לירושלים, סוכם על הקמת ועדה משותפת למשרד לאיכות הסביבה ולרכבת ישראל, אשר תלווה את הפרוייקטים השונים של הרכבת בהיבט הסביבתי. מנכ"לית המשרד לאיכות הסביבה, ד"ר מיקי הרן, ציינה כי רכבת ישראל הינה אחד מהגופים הגדולים במשק הישראלי העוסקים בפיתוח תשתיות, ושילוב ההיבטים הסביבתיים בהליך תכנון הפרוייקט ויישומו בפועל הינו דבר הכרחי. מנכ"ל הרכבת ציין, כי הרכבת ידידותית לסביבה ושומרת על ערכי הטבע ועל אתרים היסטוריים, תוך כדי תהליך מואץ של פיתוח חסר תקדים. מסילת הרכבת לירושלים עוברת בשמורת נחל שורק. עקב החשש לפגיעה בערכי טבע ונוף במהלך עבודות התשתית סוכם כי: כל הנזקים שנגרמו לשמורה כתוצאה מעבודות התשתית ישוקמו במלואם על ידי רכבת ישראל. תוכן תוכנית שיקום נופית לכל קטע שנגרם בו נזק סביבתי. מקור: דוברות המשרד לאיכות הסביבה
זה עוד לא עשו אההה
מצורף לינק ממעריב און לין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה