להקת פאנקייק בהופעה בבארבי כ"ס זה באיזור, אז למה לא להגיד מילה או שתיים. בארבי כ"ס, 30.4, 24:00
O ohyeahh New member 26/4/04 #1 להקת פאנקייק בהופעה בבארבי כ"ס זה באיזור, אז למה לא להגיד מילה או שתיים. בארבי כ"ס, 30.4, 24:00