להקת "ג'ורנו" בהופעה ב"תמונע" 29/12 ג'ורנו עושים רוק ישראלי חם ובועט! מי שרוצה לראות אותנו בהופעה מוזמן מחר יום ד' 29/12 ל"תמונע" בשעה 22:30. ומי שרוצה לשמוע חלק מהשירים שבהופעה, ועוד כל מיני סקיצות ביתיות וכו' מוזמן לדף שלנו ב"במה חדשה".