ראש פיננסי אגדי
New member
להצתרף כשותף לעסק או כחברה חדשה בעמ
ובאיזה סכומים של הכנסות לעסק לא כדאי כחברה בע"מ להרשם כי הבנתי מכם שזה סתם הוצאות גבוהות אני אבהיר שאני מצטרף כשותף פעיל באחוזים בעסק ועובד גם דרך אגב כמה תעלה לי פגישה במטי??
ובאיזה סכומים של הכנסות לעסק לא כדאי כחברה בע"מ להרשם כי הבנתי מכם שזה סתם הוצאות גבוהות אני אבהיר שאני מצטרף כשותף פעיל באחוזים בעסק ועובד גם דרך אגב כמה תעלה לי פגישה במטי??