להפסיק עם הדיאטה,כולם לאכול!
• תביאו לי שישליק,וחומוס,יאללה מהר! בחיי ספר התורה שעכשיו שמעתי בחדשות שלא צריך לעשות דיאטה,והכל בלוף. אמרו שכל עניין הדיאטה מקורו במכוני הכושר הסחטנים שרוצים שנאכל פחות ונתאמן יותר,יעני רמבואים. מסתבר שעדיף להיות שמן,אבל להזיז קצת את התחת , מאשר רזה ,ולשבת כל היום במשרד כמו פדלאה. אני לא מחכה למחר,כבר עכשיו הזמנתי בטלפון שני מגשים של פיצה עם כל התוספות שבעולם,ואחר כך אני אוכל גם כן שמונה שיחים של כבד אווז! ועוד פעם אחר כך.....אני אקבל ממר גילן שני בקבוקי קברנה סוביניון,ככה, אתם יודעים...שייצא לי גרבס חזק! כל שעלי לעשות לאחר מכן,זה כולה לעלות ארבע קומות לשכנה שלי סטלה היפה,לעשות מה שצריך לעשות,ואז לרדת מלא עונג ובדילוגים קלילים אל ביתי החמים. זהו,הוצאתי את זה ,אני הולך לחגוג. שרונה,את באה?
• תביאו לי שישליק,וחומוס,יאללה מהר! בחיי ספר התורה שעכשיו שמעתי בחדשות שלא צריך לעשות דיאטה,והכל בלוף. אמרו שכל עניין הדיאטה מקורו במכוני הכושר הסחטנים שרוצים שנאכל פחות ונתאמן יותר,יעני רמבואים. מסתבר שעדיף להיות שמן,אבל להזיז קצת את התחת , מאשר רזה ,ולשבת כל היום במשרד כמו פדלאה. אני לא מחכה למחר,כבר עכשיו הזמנתי בטלפון שני מגשים של פיצה עם כל התוספות שבעולם,ואחר כך אני אוכל גם כן שמונה שיחים של כבד אווז! ועוד פעם אחר כך.....אני אקבל ממר גילן שני בקבוקי קברנה סוביניון,ככה, אתם יודעים...שייצא לי גרבס חזק! כל שעלי לעשות לאחר מכן,זה כולה לעלות ארבע קומות לשכנה שלי סטלה היפה,לעשות מה שצריך לעשות,ואז לרדת מלא עונג ובדילוגים קלילים אל ביתי החמים. זהו,הוצאתי את זה ,אני הולך לחגוג. שרונה,את באה?