מדיניות הפסקת האש
מדיניות הפסקת האש זה עוד קרבן שאנחנו מקריבים בכאב על מזבח דעת הקהל העולמית... ובמילים פשוטות יותר- קמה לפני כמה זמן ``ועדת מיטשל``, שהחליטה שצריך להקפיא את כל ההתנחלויות, ולהפסיק את האש בינינו לפלשתינים. ראש הממשלה היקר שלנו, החליט שלהקפיא את ההתנחלויות זה ממש מוגזם, אבל הוא מוכן להפסיק את האש, רק בשביל שהעולם לא יגיד שאנחנו לא מנסים... אז מה שקורה עכשיו, שהערבים יורים עלינו, וזה מאוד קשה, במיוחד אחרי האסון ביום חמישי, ואנחנו??? אסור להחזיר, הרי התחייבנו להפסקת אש... אז עוד פיגוע, ועוד ירי, ועוד פצמ``רים, וכמו שמישהו כבר אמר כאן- הממשלה מחכה שזה יהיה בלתי נסבל (זה עוד לא הגיע???), ואתמול צחי הנגבי גם אמר, שהוא נותן לפלשתינים עוד 48 שעות לירות עלינו כמה שהם רוצים, בלי שנגיב... ולמי שזוכר- מה קרה כשברק נתן לפלשתינים אולטימטום של 48 שעות??? כלום כלום וכלום. אז אני מצטרף לקריאה להפסיק את הפסקת האש, בתקווה שהממשלה לא תצטרך עוד הוכחות, שהיא מנסה לעשות שלום עם עקרבים... (אני לא זוכר מי דימה אותם לעקרבים, אבל היה מישהו כזה, שאמר שהוא עוד לא ראה עקרב שעשו איתו הפסקת אש, והוא הפסיק לעקוץ...) בתקווה לגאולה... תרנגול