להפסיק את מדיניות הפסקת האש!!!

ST

New member
אם הייתי מבינה בדיוק מה זה אומר,

הייתי אומרת לך אם אני מסכימה איתך... ברצינות. מכל הבלאגנים, כבר נמאס לשמוע חדשות, ואני לא יודעת בדיוק מה הולך. כשחושבים על זה - את מתכוונת למה שאנחנו אומרים שאנחנו עושים - הפסקת האש מהצד שלנו (לא ליזום התקפה על הצד השני), או למה שהפלשתינים *אומרים* שהם עושים, ובעצם... מישהו מוכן להסביר לי? מבולבלת, אסתי...
 

התרנגול

New member
מדיניות הפסקת האש

מדיניות הפסקת האש זה עוד קרבן שאנחנו מקריבים בכאב על מזבח דעת הקהל העולמית... ובמילים פשוטות יותר- קמה לפני כמה זמן ``ועדת מיטשל``, שהחליטה שצריך להקפיא את כל ההתנחלויות, ולהפסיק את האש בינינו לפלשתינים. ראש הממשלה היקר שלנו, החליט שלהקפיא את ההתנחלויות זה ממש מוגזם, אבל הוא מוכן להפסיק את האש, רק בשביל שהעולם לא יגיד שאנחנו לא מנסים... אז מה שקורה עכשיו, שהערבים יורים עלינו, וזה מאוד קשה, במיוחד אחרי האסון ביום חמישי, ואנחנו??? אסור להחזיר, הרי התחייבנו להפסקת אש... אז עוד פיגוע, ועוד ירי, ועוד פצמ``רים, וכמו שמישהו כבר אמר כאן- הממשלה מחכה שזה יהיה בלתי נסבל (זה עוד לא הגיע???), ואתמול צחי הנגבי גם אמר, שהוא נותן לפלשתינים עוד 48 שעות לירות עלינו כמה שהם רוצים, בלי שנגיב... ולמי שזוכר- מה קרה כשברק נתן לפלשתינים אולטימטום של 48 שעות??? כלום כלום וכלום. אז אני מצטרף לקריאה להפסיק את הפסקת האש, בתקווה שהממשלה לא תצטרך עוד הוכחות, שהיא מנסה לעשות שלום עם עקרבים... (אני לא זוכר מי דימה אותם לעקרבים, אבל היה מישהו כזה, שאמר שהוא עוד לא ראה עקרב שעשו איתו הפסקת אש, והוא הפסיק לעקוץ...) בתקווה לגאולה... תרנגול
 

ST

New member
גם לדעתי...

ורק שיהיה ברור שלא אני כתבתי אותו... :) אני עדיין מבררת מי.
 
תוספת קצרה

עמ``י עש``ו ואני כאן מנסה לגלות מה עובר במוחם של גדולים ממני אני בהחלט מאמינה שזה לשם דעת קהל... אבל דעת קהל בכדי להראות שהעקרב עוקץ ועוקץ ועוקץ והוא לא מפסיק!!! ולכן לא הייתה ברירה לצאת למלחמה <אני אפילו לא יודעת אם זו הסתכלות פסימית או אופטימית>
 

הפריק

New member
זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד...

לשמוע חדשות כל חצי שעה עכשיו כל היום יש מבזקים כל 5 דקות יש אסון
 

ST

New member
הזכרת לי את השיר הזה....

עצוב כמה שהוא נכון.... זה לא כל-כך פשוט להיות כאן ילד לשמוע חדשות בכל חצי שעה לדעת שהיכן שהוא, עוד אמא מתפללת תקתוק שעון הולם, דמעה ועוד דמעה. זה לא כל-כך פשוט להיות כאן ילד ללמוד בבית הספר, על המלחמות זה לא כל-כך פשוט, אבל, אבל מול שמי התכלת אני יודע רק שכאן אני רוצה לחיות! תכלת שמים, סגול של שקיעות סירות על המים, פרחים ודמעות בתים לבנים, גשמים של ברכה אנחנו-שלנו, כאב ושמחה. שיר מדהים... נדמה לי שיש עוד כמה בתים, אבל אני לא זוכרת. כתבה אותו ילדה לפני כמה שנים, לתחרות. תחשבו כזה שזה נכון... כל מילה שאני אוסיף רק תגרע...
 

התרנגול

New member
כל 5 דקות

זוכרים את אותם הימים, שכל שבוע היינו פותחים עיתון, ורואים שאוטובוס התפוצץ באיזה מקום בארץ??? ואז... אז הגיעו הימים, שזה בא כל שני וחמישי, ואח``כ זה גם התחיל להגיע כל יומיים, והיום, (כן, היום), פתחתי את העיתון, ובכאב גדול, דפדפתי עוד עמוד, ועוד עמוד, ואני רואה שכבר התחילו לציין שעות ליד כל פיגוע, כדי שנדע על איזה מהפיגועים שהיו אתמול מדובר.... כל כך כאב לי לראות את הספרות הדיגיטליות האלו מתנוססות בראש העמוד, מזילות דמעות, ואומרות ``כן, גם לנו כואב, גם לנו יש רגשות``... ובפעם המי-יודע-כמה, מחכה לגאולה, תרנגול
 
למעלה