להסתיר בעיה רפואית

להסתיר בעיה רפואית

אני רוצה להסתיר את בעית הריכוז שלי. אבל יש לי בעיה. מלפני כמה שנים לקחתי ריטלין ובגלל זה רופא המשפחה יודע. בטח הוא יכתוב בטופס שמיועד לו על מצבי הבריאותי שיש לי בעיה כזו ואולי אפילו יספר שלקחתי ריטלין. חשבתי, מה יקרה אם אני אעשה הצגה, ביום ההתיצבות, כאילו שכחתי את הטופס. הם ידרשו שאני אביא אותו או שהם יסתמכו ויאמינו לי?
 

maglor

New member
על איזה התייצבות אתה מדבר?

חוץ מזה מומלץ לא להסתיר שום בעיה רפואית, בסופו של דבר רק אתה תפגע.
 
צו ראשון

אני רוצה להסתיר את זה ובבקשה,לא לכתוב לי שזה לא טוב ולא בריא. אני רוצה לדעת רק אם אני "שוכח" את הטפסים הרפואיים של רופא המשפחה, האם הם יוותרו לי וימשיכו בבדיקה ויסתמכו על מה שאני אומר להם.
 

PHTLS

New member
אין בעיה להסתיר את זה..

אבל אין סיבה לעשות את זה.. זה לא פוגע בכלום.. זה רק נותן לך ייתרון.. זה נותן לך הארכת זמן במבחנים.. אני הסתרתי את זה.. ואח"כ התחרטתי על זה, מכיוון שאיתי היה עוד חבר שלא הסתיר את זה, קיבל הארכת זמן במבחנים וייצא עם קבא 56.. בדיעבד, גם אני קיבלתי קבא 56, אז אין לי מה להצטער.. אז אין לך מה להסתיר, זה רק ייתן לך ייתרון.. בטח שזה לא פוגע בכלום
 

PHTLS

New member
רגע רגע..

אני רואה שלקחת ריטלין.. שכח ממה שאמרתי.. לא יודע בקשר לזה..
 

warfare

New member
הלו הלו

בלי מסקנות מעליבות
 

warfare

New member
כן!

אני יכול להודיע לך בוודאות מוחלטת ששימוש בריטאלין מוריד פרופיל ל64 (לא מעט חברים שלי) וכדי להעלות אותו צריך לעבור מסכת ייסורים מהגיהנום עם מבדקים שונים.
 
איך הסתרת את זה?

אני מעדיף להסתיר. כנראה שרופא המשפחה שלך לא ידע. כי כשהם יודעים אז הם מספרים, ורופא המשפחה שלי יודע. יש בפורום מישהו שיכול לאשר לי שאם אני לא אביא את הטופס של הרופא זה לא יהיה אכפת לצבא והם לא ידרשו אותו?
 
כי כשהיום פתחתי את הפורום

של fresh היה מישהו שכתב שהוא שכח להביא את הטופס וזה לא היה אכפת להם. וגם שמעתי שהם כמעט אף פעם לא מסתכלים על הטופס של הרופא. אם אני אמחק בטיפקס נראה לכם זה יעזור?
 

warfare

New member
אתה חייב את הטופס

הרופא שם לא יכול לדעת הכל מהבדיקה הגופנית העלובה שעושים לך שם, ופשוט ישלחו אותך הביתה וחבל. והם כן מסתכלים על הטופס, וממני אפילו ביקשו מכתב של רופאה מומחית בגלל משהו שהיה כתוב שם.
 

PHTLS

New member
הרופא רשם לך את זה בטופס בכלל ?

לא תוכל ככה סתם להסתיר את זה... מקסימום תנסה לשכנע את הרופא :)
 
אני לא אוכל לשכנע אותו

כבר דברתי איתו על זה. הוא עדין לא כתב כלום כי עדיין לא נפגשתי איתו.
 
אבל עדיין יהיה להם את המילה שלי

הם ישאלו אותי. יש מישהו שהצליח בפורום הזה להסתיר מידע למרות שרופא המשפחה סיפר??
 
למעלה