להיזהר מבדיקת רכב של חברת המומחה

אניהו

New member
להיזהר מבדיקת רכב של חברת המומחה

מייל שהגיע אלי. מצאתי לנכון לפרסם אותו כאן כי אני "אכלתי אותה" מהם בדיוק באותה שיטה. אני מניח שאם זה נגד החוק או משהו אתם תורידו אותה. אם זה לא נגד החוק, היא תחסוך הרבה כאב לאנשים: לפני חודשיים קניתי רכב ממישהו באופן פרטי. על מנת לחסוך זמן ועלויות הזמנתי "חוות דעת מקצועית לפני קניה" של חברת 'המומחה' מפתח תקווה. הנציג הגיע אחרי חצי שעה. בד את הרכב ולקח אותו לסיבוב. הרים ופתח והוריד והתלכלך ועשה רושם שהוא יודע מה הוא עושה. לבסוף הוא כתב לי דו"ח ואמר שהרכב נקי מפגיעה בשילדה. החתים אותי על טופס מלא במשפטים שאני לא ממש מבינה וכששאלתי אותו האם בשורה התחתונה הרכב אכן נקי מ"שאסי" (שזו המילה היחידה שלמדתי מאבא שלי) ואני יכולה לקנות אותו בראש שקט, הוא אמר לי שכן. כמובן שהתבדיתי. הרכב בדיעבד לא היה נקי מ"שאסי". יש לו פגיעה חמורה בשילדה והמחיר הריאלי שלו נמוך ב 30% (!!!) מהמחיר ששילמתי. למה? כי רציתי לחסוך עוד 250 שקל על בדיקה נורמאלית וחצי יום עבודה. כמובן שכשפניתי לחברה אמרו לי לקרוא את האותיות הקטנות על ההסכם שחתמתי עליו, שמשחרר אותם מכל תביעה מאחר והבדיקה שלהם "לא מחליפה בדיקה במכון תקני" או במילים אחרות, לא ממש משתלמת מאחר והיא לא חוסכת לך כלום. הם עוד טענו שהם ממליצים לבדוק גם במכון תקני. אז איפה החיסכון שאלתי? את מוזמנת לשלוח פקס ונתיחחס אליו.... לדבר עם מנהל? תשכחי מזה. נתקלתי לא פעם בפרסומים של חברת "המומחה" (יושבים בפתח תקווה) והם כל כך מזמינים ואתה באמת חושב שאתה הולך לחסוך כסף. מה לעשות? אין מתנות חינם בארץ. חסכת 250 שקל אבל זה עלה לך ב 5000 נוספים.
 
לא הבנתי, זה קרה לך ? אם כן בסדר, זה יכול להשאר. כי גם אם יתבעו, תוכלי לטעון שאמת דיברת וזה מה שקרה באמת. אם זה מייל שמספר שזה קרה למשהוא אחר, זה ימחק.
 

אניהו

New member
אכן קרה לי בדיוק, אבל בדיוק אותו הדבר

לפני כשנה. אפילו התגובה שלהם בטלפון זהה.
 

Mishkafofer

New member
גם אני יכול להנפיק חוזים מאיימים

חוזה לקניית עבדים צד קונה: מישקפופר צד מוכר:אניהו מכירת עבד-ילד של השכנים הילד יעבור למישקפופר וישמש לניקוי הבית אניהו ומישקפופר מסיכימים שחוקי מדינת ישראל לא תקפים ונה-נה-בננה נו מה את אומרת על חוזה זה? חוקי? כשר? תתלונני בארגון צרכנים
 
למעלה