``להיות עם חופשי בארצנו.``
לצערי במשך 53 שנות המדינה הזאת לא השכלנו להיות עם חופשי וגאה בארצנו. אנחנו עם מוכה טירור מפוחד מבולבל רץ כל הזמן לאמא אמריקה לקבל חיזוקים ומפנה את הלחי השניה לקבל את הסטירה היומית. אנחנו עם שבמקום להיות אור לגויים הפכנו להיות חושך לגויים.שחיתות ממסדית שאין לה אח ורע בדיקטטורות המושחתות ביותר על הכדור.
לצערי במשך 53 שנות המדינה הזאת לא השכלנו להיות עם חופשי וגאה בארצנו. אנחנו עם מוכה טירור מפוחד מבולבל רץ כל הזמן לאמא אמריקה לקבל חיזוקים ומפנה את הלחי השניה לקבל את הסטירה היומית. אנחנו עם שבמקום להיות אור לגויים הפכנו להיות חושך לגויים.שחיתות ממסדית שאין לה אח ורע בדיקטטורות המושחתות ביותר על הכדור.