להיות מאמן כדורסל

eytan_l

New member
להיות מאמן כדורסל

היי - שאלה קצרה, אני מעוניין להיות מאמן כדורסל של קבוצות נוער - יש למישהו מושג מאיפה מתחילים ועם מי מדברים? תודה - איתן
 
אהלן איתן

אז ככה... אין אפשרות להפוך למאמן בן רגע, אתה צריך קודם כל לעבור קורס מדריכים ורק אח"כ תוכל להמשיך לקורס מאמנים. הקורסים נערכים ברובם על ידי מכון וינגייט ויש כמה אופציות: א. קורס קיץ שנערך בחודש אוגוסט כל יום מתשע בבוקר עד ארבע אחה"צ ונמשך כחודש. ב. קורס "רגיל" שנפתח באוקטובר או נובמבר והוא מתקיים אחת לשבוע מתשע בבוקר עד ארבע אחה"צ ונמשך כ-4 חודשים. ג. את האופציה הזאת גילית רק לאחרונה אבל אני לא בטוח שהיא עדיין רלוונטית, לוינגייט יש שלוחה באוניברסיטת תל אביב והם היו אמורים לפתוח קורס ערב ב-25 ביוני בשלוש בצהרים עד שמונה בערב והוא היה אמור להמשך כחודשיים. למיטב ידיעתי הקורס לא יפתח בסופו של דבר מפאת חוסר נרשמים אבל אם זה מעניין אותך ותפנה אלייהם בימים הקרובים אז אולי הם בכל זאת יפתחו את הקורס. עלות הקורסים נעה סביב ה-5000 ש"ח (לא יותר). אם אתה רוצה עוד פםרטים ומספרי טלפון תגיד ותקבל
 

lady parket

New member
יש לי יותר מידע בשבילך

קודם כל נ י נ צ ו ן 23 לא ממש יודע הכל - בלי להעלב יש קורס שעולה עשרת אלפים וחצי משהו בסביבות..וזה שנה ושלושה חודשים. כנס לכאן ותתעניין אגב..תנאי קבלה הכרחי לקורס מאמנים זה מישהו שעבר קורס הדרכה. גם אני מתעניינת בקורס מאמנים אבל יש לי קצת ניסיון בהדרכה ויש לי תעודה מוינגייט ככה שיקלו עליי בקטע הזה אבל בכל אופן יש לך שני מקורות אני מצרפת לך קישורים בהודעה הבאה.
 

lady parket

New member
קישורים לקורסים

א. נראה לי שהקורס הזה של השנה ושלוש מדובר בתואר אבל אין לי מושג לא התעמקתי בנושא בנתיים. יש אתר שיש לו שלוחה למי שלא רוצה לנסוע כל פעם לוינגייט. במקרה הזה זאת שלוחת צפון אם אני לא טועה אבל תיכנס תברר.
 

eytan_l

New member
כמה שאלות

תודה רבה על המידע, כמה שאלות נוספות: 1. אם עשיתי קורס הדרכה במד"א (הייתי מדריך עזרה ראשונה) - זה נחשב? 2. אם לא - מה זה קורס מדריכים ואיפה עושים את זה? 3. נניח שעשיתי קורס מאמנים - איך אני ממשיך משם? עם מי אני מדבר כדי לקבל קבוצה לידיים? איזה גילאים סביר להניח שאני אקבל - נניח שאני רק עכשיו יצאתי מקורס מאמנים? כמה אימונים זה בשבוע? האם זה עם כסף? תודה - איתן
 

lady parket

New member
כמה תשובות

1. לא חושבת שזה נחשב..זה עזרה ראשונה וזה כדורסל..מה קשור? אבל אל תתפוס אותי במילה,תבדוק הכל. 2. קורס מדריכים עושים דרך הקישורים שהבאתי לך מה לא ראית את ההשקעה? תסתכל יש אחת מהמודעות "קישורים לקורסים..." כדי להיות מאמן צריך לעבור גם קורס מדריכים וגם קורס מאמנים. אני מניחה שהדרכה זה יותר חובבני אבל צריך לעבור את השלב הזה. בוא ניקח אותי שניה בתור דוגמה...... אני שחקנית והספקתי להדריך בקייטנות כדורסל ויש לי תעודות ככה שיש לי ניסיון קודם,וגם רקע. עם זאת יש לי גם תעודת של ע. מדריך כדורסל כי עשיתי 5 יחידות ספורט והחלק המעשי זה כדורסל,וזה קשור לוינגייט. 3. למה לחצות את הגשר לפני שהגעת אליו? אני יכולה לתת לך מספר טלפון של מאמן בכיר תשאל אותו את כל השאלות האלה. בקשר לכסף-אין לי מושג למרות שאני מאמינה שבהתחלה זה גרושים,אתה צריך להוכיח את עצמך.
 
למעלה