להיות (כמעט) הורים לילדה חולה.

Kaio Chan

New member
להיות (כמעט) הורים לילדה חולה.

רובכם מכירים איך זה להיות הורים לילדה חולה, אבל... אני לא בטוחה שאתם מכירים איך זה להיות חברים ומשפחה אומנת לילדה כזאת. את הוטארו (לא משנה...) פגשנו בצורה די מוזרה. החברה שלי, אלכס, חלתה בדלקת ריאות שהסתבכה והתאשפזה בביה"ח. באחת הפעמים שבאנו לבקר אותה ראינו שהיא יובשת עם ילדה קטנה, בת לכל היותר תשע. כששאלנו, התברר לנו שלילדה יש סיפור עצוב. הוריה נהרגו בתאונת דרכים שבה היא נפצעה, ואחרי שתשתחרר מביה"ח לא יהיה מי שידאג לה. בנוסף לכך הוטארו הייתה ילדה מאוד חלשה וחלתה בקלות. פחות מחודש אחר כך, המשפחה של אלכס הגישו בקשה להיות משפחה אומנת לילדה. הוטארו לא חולה במשהו ספציפי, אבל היא נעשית חולה מהר מאוד ומתעייפת בקלות. למרות זאת, זה לא מפריע לנו להיות כמו משפחה- אני, אלכס, והוטארו. יש דברים אופטימיים בחיים.
 

DIRRTY

New member
(.................................)

שלום לכם אני חושב שלהיות משפחה אומנת זה דבר מאוד חשוב (למרות שאני בן 14 ולא מאומץ), המון הורים רוצים ילד מישלהם אבל במקום לחשוב פעמיים ולדעת שיש בתי יתומים גדושים בילדים בודדים ועצובים שאפשר לתת להם קרן אור הם מביאים ילד לעולם. המכתב ריגש אותי בצורה יוצעת דופן ואני מקווה לפי מה שהבנתי כי את ההורה המאמץ (אני צודק?) ואם את הכן נבחרת או מי שבכלל נבחר להיות ההורה המאמץ של הילדה הזאת אני מקווה שהוא יצליח ובין את הילדה החולה, ויצליח בגידולה ללא קושי.
 

Kaio Chan

New member
אני אינני ההורה המאמץ.

לצערי, אני עדיין רק בת 14. למרות שמבחינה חוקית הוריה של אלכס הם ההורים המאמצים, הוטארו עדיין קוראת לנו "אמא מישל" ו"אבא אלכס", ואנחנו לא רואות בזה שום דבר שגוי. בסך הכל, אלכס היא זאת שקישרה בין הוטארו הקטנה לבין ההורים שלה.
 

שרון123

New member
רק בת 14?

את כותבת כ"כ יפה, בצורה מאד בוגרת. ממש קשה להאמין שאת בחורה צעירה. אני אשמח אם תמשיכי לעדכן אמא מישל
 

שרון123

New member
וואו איזה סיפור מקסים

כל הכבוד לכולכם. מדהים כמה אנשים יכולים להיות טובי לב וגדולי נפש. מאחלת לכם שהיא תתחזק מאד, בטיפולכם. אני בטוחה שהיא ילדה מאד מיוחדת. אשמח אם תספרי עליה קצת, ואיך הולך עם האומנה. בריאות ואושר לכולכם
 
למעלה