להחרים את הסופרלנד

גוטרמן

New member
הערבים מנודים ואינם

רוצים להחרים
אם גם הם יחרימו המקום יהפוך לימני
 

Pitzuk

New member
אם ככה

אנחנו נלך והערבים ילכו
וכמה מתוסכלים זקנים יחרימו
נשמע כמו המצב הקיים לא?
 

איציק911

New member
האם זאת גזענות? תכנסו...

הרוב באטרקציות לונהפארק,סופרלבד,מימדיון,שפיים,ספארי וכולי וכולי.... הם ערבים.

השלטים והמוזיקה (שירי ילדים) בעיברית.

השאלה למה לא מחליפים את השלטים והמוזיקה לערבית???

הרי גם ככה בקושי יש שם יהודים.

זאת הבעיה גוטרמן ומסכים איתך ימנים זבלים ושמאלנים זבלים ותמשיכו לישון בעמידה שתתעוררו ישראל תהיה מדינה איסלמית.

בבתי אבות ובבתי זקנים בטוח שהרוב הם יהודים
 

astraI travel

New member
צריך לעשות דבר אחד פשוט

שיקום יהודי אחד וינסה להיכנס לסופרלנד ביום של הערבים. אני רוצה לראות שלא יתנו לו...
 

גוטרמן

New member
לדעתי נגיע לשלום רק אחרי שנגרש

אתכם
להיכן אתה מעדיף? לחבריך הימנים בחמאס
 

דאלטון

New member
ערבים משתוללים בכל מקום

ואחרי שלא רוצים להיות בחברתם הם בוכים על ''גזענות''.
 
למה להחרים אם אפשר להגיש תביעה?

הבג"ץ ידועה בתמיכתה בערבים. לפחות בתביעה יקבלו פיצוי.
 
נכון אתה צודק למה בכלל יש ימים לערבים

צריך להיות ימים רק ליהודים בלבד ערבים להכניס אם בכלל לכמה שעות.
 
לא, אני מעדיף ללכת למסעדה עם אוכל טוב

והכף הכי גדול זה שמלצר ערבי משרת אותי ואת הכסף אני משלם לבעל הבית היהודי.
 
אני לא צריך לעבוד בעבודה במלצרות כי יד לי

עבודה אחרת שמביאה לי כסף ובכסף בזה אני גורם לערבים לשרת אותי.
אם הם משרתים אותי טוב ובהכנעה אז אני משאיר להם טיפ קטן.
 

גוטרמן

New member
למה שלא תמלצר במסעדה ערבית?

כך תכיר חמישית מאזרחי ישראל שאתה שונא ולדעתי דעתך תשתנה לאחר מכן
 

מהוני

New member
לא לשמאלנים וטיפשים

הסיפור האמיתי מאחורי ה''גזענות'' ב'סופרלנד'

ערכתי לאחרונה בתאריך 30.05.13 בשעה 16:41 בברכה, הקול היהודי

לאחר מקרים רבים בהם הוטרדו יהודים בידי ערבים, החליטו בהנהלת ה'סופרלנד' להפריד בין קבוצות יהודים לקבוצות ערבים המגיעות למקום. הפוליטיקאים מיהרו ל"הזדעזע", לגנות ולפזר מילים ריקות מתוכן על שוויון, ללא כל אחיזה בשטח
הכתבה המלאה - http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=65673

אין ספק שלונה פארק הוא מקום משחרר שגם מבוגרים הבאים בשעריו חוזרים לימי הנערות. אולם שחרור יכול להתדרדר במהירות לפרעות, וכשנכנסים באמצע מתיחויות ישנות, הדבר עלול להגיע בקלות לאלימות של ממש.

כך, לפני מספר חודשים, מצא עצמו צחי גילה מחולון מוקף בקבוצת ערבים הצועקת קריאות נאצה, במה שהיה אמור להיות חגיגת יום הולדת לביתו בת ה-9 במתחם ה'סופרלנד' בראשון לציון. "מרגע הכניסה לפארק הורגשה אווירה של גודש ועומס רב, אך לתומי חשבתי שכך זה בדרך כלל, מאחר ומדובר בפארק פופולרי", כתב האב המתוסכל להנהלת הלונה פארק. "במהלך המתנה של 25 דקות באחד המתקנים החלו שני נערים להתווכח ובמהלך הוויכוח הטיח אחד מהם חבטה בבני הקטן, שהחל לבכות".

"בהמשך עברנו למתקן ה'קומבה', לשם הגיעו נערים 'בני דודינו' שניסו להידחף כדי להגיע לחבריהם בראש התור. כשהערתי להם על התנהגותם שלח אליי אחד מהם מבט מאיים ואמר: 'יש לך בעיה שאתה רוצה שנפתור?'. במשך ההמתנה בתור שרה אותה קבוצה שירי הסתה, כמו 'ברוח ודם נפדה את פלסטין'. היינו בטוחים שאנחנו עומדים בפני לינץ'". "זו הייתה סיטואציה מאוד מפחידה", העיד צחי בכתבה שפורסמה באתר ynet.

מתנהגים כמו חיות

צחי לא לבד. מבדיקת הקול היהודי עולה תמונה לא פשוטה, של עדויות רבות המתארות מצב דומה. "בוקר טוב. אתמול ההינו בסופרלנד עם הילדים והיה ממש מגעיל, מזעזע וסיוט", כתבה אם אלמונית בפורום גולשים של אתר וואלה. "אלפי ערבים, לא היה מקום לזוז, הם התנהגו כמו חיות, כמעט הרביצו לנו, חיכינו בתור למתקן שעה וחצי כי הם נדחפים עוברים מעל הגדרות, זרקו עלינו אוכל ביסלי גרעינים כאילו שאנחנו בספארי".

"לא פלא ששונאים אותם – הם מתנהגים כמו חיות", כתבה האם והמליצה "אל תתקרבו לסופרלנד חבל לכם על העצבים".

גם נתי שביקר לאחרונה בסופרלנד סיפר על חוויה דומה. "גם לי קרה מיקרה דומה כשאני ואחותי לפני כחודשיים חיכינו בתור לסקיי קוסטר", סיפר בדיון שהתקיים בנושא בפייסבוק. "פתאום הגיעו מאחור 2 נערים כניראה בגיל 18 בערך, ערביים ואחד מהם העיף לאחותי את היד שהיא אחזה בברזל, וניסה לעקוף אותנו בתור".

לפי תיאורו של נתי, הוא לא נשאר חייב. "צעקתי לעברם שיעצרו ואז אחד מהם חזר לכיווני ונעמד מול המצח שלי ושאל אם יש בעיה… עניתי לו שאם עוד שניה הוא לא זז לי מהפנים זה הוא שיהיה בבעיה, בתגובה הוא ניסה להרים את הראש (כניראה לנגיחה) התרחקתי ממנו כמה צעדים אחורה וריססתי אותו בגז מדמיע שהחזקתי בכיס. מיד הוא התחיל להתפתל ולבכות כמו ילדה קטנה. חברו ששמע את היללות שלו הגיע וניסה לתקוף אותי גם וגם הוא זכה למנה הגונה לתוך האף שלו ושניהם שכבו דומעים עד שהגיעו המאבטחים של המתקן ולקחו אותנו הצידה".

הדרת ערבים?

המתיחות במתקני השעשועים לא נעלמה גם מעיניה של הנהלת המקום, שהחליטה, ככל הנראה, על הפרדה בין קבוצות יהודים לקבוצות ערבים המגיעות לפארק, החלטה שעלתה לה כעת בשורה של השמצות.

אמש פרסם אתר וואלה כי מורה מבית ספר ערבי ביפו שביקש לשריין מקום לכיתתו באתר, נענה כי שלושת הימים המשוריינים למוסדות חינוך כבר נתפסו. אולם כשפנה בשם בדוי יהודי נענה, כי ניתן להגיע באותם ימים.

הנהלת הסופרלנד לא הכחישה את הדברים ומסרה לוואלה בתגובה כי "המקום פתוח לכל עם ישראל ולכל הקהלים במשך כל ימות השנה. כל אחד יכול לקנות כרטיס כשהאתר פתוח לקהל הרחב, גם ישירות בקופה וגם דרך ועדים ומבצעים שונים". עם זאת, הודגש כי בפארק "ישנן הזמנות לימים סגורים של בתי ספר יהודיים, וישנן הזמנות לבתי ספר ערביים".

בוואלה סופר העניין בהרחבה, תוך הדגשת המניעים הגזעניים ו"הדרת הערבים", ותגובותיהם של הפוליטיקאים לא אחרו להגיע. על פי הדיווח בוואלה, פנתה שרת המשפטים ציפי לבני ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בבקשה להנחות את הפרקליטות והמשטרה לבחון אם ניתן לפתוח בחקירה פלילית כנגד הנהלת ה'סופרלנד'.

"אם העובדות נכונות, זהו סימפטום חמור של דמוקרטיה חולה וצריך לטפל בכל תופעה כזו בחומרה", אמרה לבני. עוד ציינה השרה כי בשבועות הקרובים בכוונתה להגיש חוק הקובע שאפליה היא עבירה פלילית ושיאפשר נקיטת צעדים חמורים נגד ביטויי אפליה, גזענות והדרה, בין שמדובר בנשים, ערבים או עולים.


2.5 מליון ש"ח למפגשים בין יהודים לערבים

בנוסף לחברי הכנסת עיסאווי פריג' ומיכל רוזין ממרצ, מיהר גם שר החינוך, הרב שי פירון, לגנות את החלטת הסופרלנד והתקשר על הבוקר למורה מיפו. "אני מבקש לחזק את ידיך. אני מזועזע מתופעות חמורות מעין אלה ומקווה שזו הפעם האחרונה שתחווה אפליה מכל סוג", אמר השר.

"אני מזועזע נוכח תופעות מעין אלה אשר אין להם מקום בחברה הישראלית. אני רואה בחיים משותפים, בין יהודים וערבים, את אחד הערכים הבסיסיים עליהם מושתתת מגילת העצמאות", פרס הרב את חזונו. "ערכים של שוויון, שותפות וסובלנות – הם בלב מדיניות משרד החינוך".

בנוסף טרח הרב פירון לציין, כי עם כניסתו לתפקיד, הנחה את מינהל חברה ונוער במשרדו, לבנות תקנה תקציבית למפגשים בין קבוצות קונפליקט במדינת ישראל. התקנה אשר תחל לפעול משנת הלימודים תשע"ד, תוקצבה על ידי השר בסך של 2.5 מיליון ש"ח. מטרתה לקדם תהליכים חינוכיים של מפגשים בין יהודים וערבים ובתוך כך, כבר בשבוע שעבר התקיים מפגש 'מתחברים' בין 800 בני נוער יהודים וערבים בכפר עילוט שבגליל.

גם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון הצטרף למקהלת המגנים. "כשאני מאזין הבוקר ברדיו לתיאורו של המורה מבית הספר הערבי "אג'יאל" ביפו אודות החוויה אותה עבר בשיחתו עם אנשי הסופרלנד; כשאני קורא את התגובה חסרת התקדים של הסופרלנד לאירוע – אני שואל את עצמי איך כל אחד מאתנו היה מגיב לו באחת ממדינות העולם היו טוענים מנהלי לונה פארק, שהם מבצעים הפרדה בימי אירוח בין בתי ספר "רגילים" לבתי ספר יהודים. אני מניח שהייתי מזדעזע ומתבייש נוכח התנהגות שכזו. בדיוק כפי שאני מזדעזע ומתבייש במקרה הזה".

לאחר ששחררו את הצהרותיהם החשובות, ישובו מחר הפוליטיקאים להתעסק בענייניהם בהיכל השן, וב'סופרלנד', כמו בעוד אתרים ומוסדות רבים אחרים, יאלצו להמשיך ולהתמודד לבד עם המציאות האמיתית בשטח.

הכתבה המלאה - http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=65673
 

גוטרמן

New member
אפילו בוגי מתעב אתכם


גם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון הצטרף למקהלת המגנים. "כשאני מאזין הבוקר ברדיו לתיאורו של המורה מבית הספר הערבי "אג'יאל" ביפו אודות החוויה אותה עבר בשיחתו עם אנשי הסופרלנד; כשאני קורא את התגובה חסרת התקדים של הסופרלנד לאירוע – אני שואל את עצמי איך כל אחד מאתנו היה מגיב לו באחת ממדינות העולם היו טוענים מנהלי לונה פארק, שהם מבצעים הפרדה בימי אירוח בין בתי ספר "רגילים" לבתי ספר יהודים. אני מניח שהייתי מזדעזע ומתבייש נוכח התנהגות שכזו. בדיוק כפי שאני מזדעזע ומתבייש במקרה הזה".
 
למעלה