שלום רב, יש לי WORD במחשב, ואני הייתי רוצה להוריד פונטים חדשים באנגלית לוורד, עכשיו יש לי שני שאלות? 1.האם זה אפשרי להוריד פונטים חדשים לוורד? 2.אם זה אפשרי איך עושים את זה?
פשוט מאוד, מורידים את הפונטים הרצויים (והם יכולים להיות באיזו שפה שרק תרצה), ושמים אותם בתיקיית הפונטים של חלונות, ברוב המקרים זה: c:\windowsw\fonts אתר מומלץ: www.coolarchive.com