להוכיח שאלוהים קיים זה טירוף.

idanaz1

New member
אנא השתמשו במעט חוכמה וטקט.

למה הם לא יחפשו את האפשרות של קיומו של אלוהים?

האם 10% שליטה עצמית ואמונה באלוהים לא מספיקים?

האם זה לא מספיק כדי למנוע עוולות רבות?

But we generally have a strange tendency to be the greediest
creature

;)
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה