להדליק את האור

להדליק את האור ../images/Emo141.gif

זה קל, זה לא אמור להיות קשה, אתה שולח יד, אפילו לא צריך להפעיל כוח, מחליק אותה כזה, יש קול של קליק חלש, ויהי אור. זה בדרך כלל כך........... רק שלפעמים, זה בכלל לא פשוט. זה מין מאבק כזה, להיות או לא להיות, להדליק או לא להדליק. כי, לפעמים הפער הוא גדול, הפער בין המציאות המוארת לבין היכולת שלי לבלוע את הבינוניות המזורגגת......שלי. אז היד שלי רועדת ואינה מעיזה לממש את אותה החלקה על המתג שעל הקיר. לפעמים זה לא להדליק את האור כל כך כמו להדליק או לעורר הר געש שכמהה לזרוק את הלבה שלי לכל עבר, אז אני לא מעיז. אני מעדיף בכאלה מצבים לשמור על השקט וללכת בחושך מבלי לראות ושיהיה מה שיהיה, כאילו מין בת יענה כזו. ככל שגדלתי נהייתי יותר אמיץ ומעיז בכל מה שקשור לבינוניות הארורה שלי, יכולתי להשלים.........ושיהיה מה שיהיה. אני מפחד שאם אני אדליק את האור, אני אראה את פניו של אבי, מוזהבים, עם קרינה מקסימה, ובכל זאת אומר לי...... מה עשית ?, או מה עוללת ? אז להדליק או לא להדליק. זאת השאלה. הנה היא מתוקה כזו וכמוני הממוש הזו הניפלאה הזו. מאירה את כולם מסביבה מאירה את העלטה שאיתי. ואני כל כך רוצה להאמין כל כך רוצה חתיכה להשתחרר להיות מדליק או דלוק. להתעורר בבוקר להדליק את האור ולהעלות חיוך מול מה שעיניי רואות לשם שינוי תמיד האינבנטאר בחסר אז אולי לא צריך להדליק את האור. שששש שקט נמאס. באהבה ממני,
 

שרונהה

New member
כדאי להדליק... כדאי להעיז...

כדאי לראות את מה שצריך לראות כי רק כך אפשר לחולל את השינוי כל שינוי הוא מבורך כי כל שינוי הוא התחלה של דרך חדשה שיש בה סקרנות, אתגר, תקווה... תדליק אחי, תדליק
 

מיקאלה1

New member
סייח האור הוא בתוכך../images/Emo42.gif

כל אחד בא לעולם לתרום את חלקו ללמוד את מטרותיו רצונותיו מהוויו. אל תשווה את עצמך לאחר כל אחד הוא יחיד ומיוחד. וגם אתה. ויש לך מה לתרום אז תן לעצמך להיות מי שאתה ותאהב את מי שאתה. ואז כל העולם יאהב אותך .
 

TJ

New member
אדון פוני, תמיד תדליק את האור!

אין דבר הגרוע מהליכה בחושך, פרט להליכה בחושך עם עינים עצומות. וזכור, כאשר פסעים בחושך, כמה שלא תזהר, תתקל בחפץ קשה ותחטוף אותה במקום הכי כואב. המציאות אותה מדמיינים בחושך, תמיד תראה גרועה יותר ממה שהיא באור המלא.
 

maxima

New member
סייח...תמיד כדאי להדליק את האור

כי באור אפשר לפעול ולראות אם טועים ואם טועים אפשר לתקן...רק באור הרבה אור החושך מחשיך את הנשמה ואז.....עצוב
 

B T1

New member
אולי נתקו לו את החשמל?...

בגלל אי תשלום חוב, ואז גם באור יום הכל נראה חשוך מדי...
 
למנהלות1,2 , למקסימה,טיג'י האיטלקיה

ואם שכחתי מישו אז תחנקו אותי.......הא הא הא. זהו תיאור של סיטואציה, של רק מסויים בחיים. כמובן שמבחינה תיאורטית כח מה שאתם אומרים הוא נכון, אבל מבחינה מעשית יש מאבק פנימי בתחום הזה. אני לא תמיד בוחר בלהדליק את האור וזה ניראה לי התנהגות אנושית מאוד ושיגרתית, בגלל שכוחי אינו עומד לי. אנשיפ, בני אדם, נופלים בתוך סיטואציות כאלה לעיתים קרובות ובוחרים להעלים עין לא להדליק את האור, כי אי אפשר לחיות את כל חיי באווירה של שינוי, זה לשנות וזה לשנות וזה לשנות.........הרי אין גבול לשינוי, אז אנחנו מניחים צידה כמה שינויים ושינויים אחרים ממקדים אותם תחת אור הזרקורים ומאירים אותם, מאוד מאירים אותם. מגיע אזה שהו רגע, שבו אני נדרש להחליט את מה מאירים ואת מה מחשיכים, גם בגלל שאוכל למקד את כל הכוח והמאמץ באותו כיוון שבחרתי להאיר. אני היה בי צורך, לתאר סיטואציה, מצב מסויים. רגע מסויים. בכלל אני חושב, שבלי שינוי אדם לא יכול להתקיים, אנחנו חייב לבחור בפעולה של שינוי לפי ההחלטה שלנו, בגלל שניראה לי ששינוי זה סוג של אמצעי קיומי שאנו לא יכולים לחיות בלעדיו. באהבה ממני,
 

מיקאלה1

New member
סייח המודעות שלך מאוד נכונה

שינוי זה דבר שלא קורה בין לילה, אתה מנסה וחוזר אחורנית עד שזה נטמע בך. ואי אפשר כמו שאתה אומר לעשות כמה שינויים בבד אחת. ולכן אני מסכימה איתך שיש לך סדרי עדיפויות וכל פעם אתה מאיר באור חלק אחר שאותו אתה רוצה לשנות עושה את זה ועובר הלאה. וכמו שאתה אומר כולנו עוברים שינויים בחיים. מתפתחים לומדים ומגיעים לתוצאות טובות. אז תמשיך להדליק כל יום אור אחר בחדר אחר במקום אחר ותתמקד באור הזה!!!
 

itaf10

New member
תדליק את האור סייח, תדליק../images/Emo62.gif

סייח, אף פעם אל תשב בחושך, החושך מביא לחשיבה,למעשים לעתים לא נשלטים. תשתדל תמיד להיות באור, ותמיד תמיד שהאור יאיר לך את היום והלילה ואת דרך החיים.
בוקר טוב ומחוייך עם אור בלב ובנשמה
 
סייחון יקר -חושך אור לא ממש משנה,

כי דבר ראשון סייחון - למד לאהוב את עצמך, כי אם תאהב את עצמך יהיה לך טוב גם בחושך וגם באור - בקיצור קולהזמן.... אתה אולי בן אדם בינוני (מילה שלך)- אבל אם נמדוד את מיליארדים בני האנוש החיים ברגע זה על הגלובוס - כמה מהם קיבלו פרס נובל? כמה כבשו את ההימלאיה או פיתחו תרופה חדשה? בקיצור מעטים מגיעים לגדולות - רוב בני האנוש נדונו לחיים רגילים- והעיקר שתאהב את עצמך ולא את מי שאתה חושב שאחרים יאהבו - אביך למשל, אביך חי את החיים שלו - עכשיו תורך!
 
לחונה בכל מקום, ולאיטף../images/Emo141.gif

ילהה בםדר שכנעתם אותי, אין עכשיו אני הולך להדליק את הכל, הר געש יהיה פה באהבה ממני,
 
באמת שהייתי רוצה לשמוע או לקרוא

מה אתם לא אוהבים אצל עצמכם,, נראה לי רעיון מדליק.
 
למעלה