להדיח את תת אלוף שטרן ומייד!!!

sanlee

New member
להדיח את תת אלוף שטרן ומייד!!!

הבחור פשוט השתגע ,אחרת אני לא מצליח להבין מה הוא רוצה מחילים שאינם יהודים? הבחור נותן דרור ללשונו שיזכור הוא חייל ושישמור על פיו. קודם הוא מישתלח בקצינים החושבים שהנעשה בקבר יוסף הוא בושה . עכשיו הוא רוצה לגייר את החילים מחבר העמים. מחר הוא יוציא לחילים את כיס המרה שירוצו ולא יתעיפו כמו בזמן מלכות דוד. מסקנה הבחור נישרט חזק.שטרן נימאסתה לך הביתה!!!
 

אלוני.

New member
שטרן

לא יודע אם יצא לך לשמוע אותו מנסה להגן על דעתו, פשוט עצוב. ככל שהוא מדבר יותר זה נהיה יותר גרוע... אתה יודע מי האיש הכי מסוכן? טיפש חרוץ.
 

sanlee

New member
עדיף רשע על טיפש!!!

אף פעם לא תוכל לחזות מהלך של טיפש .מרשע תמיד תיזהר ולכן עדיף רשע. קל וחומר טיפש חרוץ!!! נ.ב שמעתי אותו וזאת מסקנתי להדיחו ומייד.
 

אלי.

New member
אימפלימנטציה של ``קצין תורן``

במקרה זה מדובר ב ``קצין אוויל תורן``. פעם זה היה עמידרור, עכשיו זה שטרן, והיו עוד כמה בדרך.
 

sanlee

New member
למה צריך לסבול אותו?

מחר הוא יגייר את הדרוזים ,את הצרקסים. היכן הוא מתכוון לעצור.
 

hreuven2

New member
חשבתי שאתה כתבת על בן-עמי?

הכי מסוכן למדינה איננו קצין חינוך ראשי-דיבר ושטויות אבל אין סכנה למדינה לעומת בן-עמי וכבר כתבתי עליו מספיק ודי
 

ezrali

New member
הוא לא לבד

הצבא סיפק למדינה עשרות בורים וטפשים שלא יודעים לשלוט בלשונם ובמעשיהם. הנורא הוא שחלק מבם נבחרו לכנסת ולתפקידי מפתח בממשלה, אפילו ראשי (ברבים) ממשלה. ברור שאדם דתי שהתחנך על אהבת המולדת כביתו של העם היהודי יחשוב שללא יהודים יש פחות זיקה למולדת מאשר ליהודים.(מן הסתם הוא משליך בין רגשותיו לרגשות של כל היהודים). עדיין קשה להבין מה עבר לו בראש (אם בכלל) כשהדברים יצאו מפיו. אבל מכאן ועד ל-``לא יעלה על הדעת`` ולהדיח אותו זה מוגזם. אמנם אנחנו צדקנים ולא גזעניים וכולם שוים בעינינו. וצבא זה לא מוסד דמוקרטי,אבל אני לא חושב שצריך ישר להדיח. מפקדים-אנסים מקבלים פחות מזה. הוא עשה מעשה חמור וצריך להבהיר לכולם שהוא דיבר על דעת עצמו ושהמדינה-הצבא לא עומדים מאחוריו. הוא לא עשה פשע כ``כ גדול שצריך להרוס לו את החיים.
 
למעלה