להאיר מעבר לפינה

45degrees

New member
להאיר מעבר לפינה

מכירים את הבעיה שבהטיה בלילה בכביש לא מואר לא רואים לאן נוסעים? אז נעשו הרבה נסיונות "להאיר מעבר לפינה". תראו פיסת היסטוריה מעניינת: >In the mid 70s I saw a Honda with two headlights mounted at 45 degrees to >horizontal, in other words, when the bike was laid over, the beam on the low >side light was approaching horizontal. That was a common arrangement for 24-hour endurance racing bikes. מתוך רשימת השלדות. מעניין לנסות. במקרה יש לי 2 פנסים בחזית שניתן להטות לכל זוית
 

45degrees

New member
בלימה בעוצמה 6 G

בפרסום של מישלין הם כותבים שהאופנוע של רוסי יכול לבלום מ 300 קמ"ש ל 100 קמ"ש ב 50 מטר. כלומר תאוטה (אני מניח קבועה) של 62 מטר לשניה בריבוע. כלומר בערך 6.3 G עוצמת בלימה. קראתי פעם שבמטוסי קרב העתידיםם צריך להגביל את יכולת העצירה (מעצורי אויר) כדי שהעיניים של הטייסים לא יעופו החוצה. כלומר שעוד 2 עונות רוסי יראה כמו שימי תבורי?
 
????

הכי הרבה שאי פעם ניתקלתי זה בערך 4 (Drag racing). בזהירות הראויה, היתי אומר שאין ממש במספר (ד"א, מי שמשועמם יכול למדוד את התאוטה ע"י ניתוח סרטי מרוצים)
 

45degrees

New member
נכון? מאוד מוזר.

תאוצה של 4 G יש למכוניות דראג באמת. כוחות צד של מעל 4 G יש קבוע בפורמולה 1. בחלק ממסלולי האינדי מגיעים לכוחות צד (די קבועים) של כמעט 6 G. לכן הנהגים שם במרוצים ארוכים הם על סף איבוד ההכרה. זו הסיבה לביטולים הרבים באינדי בשנים האחרונות - הם לא מצליחים להגביל מספיק את מהירות המכוניות לאובאלים הגדולים. אבל תאוטה של 6 G . או טעות או מרשים ביותר.
 

M a x

New member
יותר מזה .....

מעניין מה קורה למי שמנסה לבלום מ 300 קמ"שּ+ בישורת של מוג'לו לתוך הימנית הראשונה -אם יתחיל את הבלימה 50 מטר לפני הפניה...... נשמע קצת מוגזם. אם אני זוכר נכון הם מתחילים את הבלימה הרבה יותר מ 50 מטר לפני הפניה ועדיין מצליחים בקושי להכנס אליה.
 

45degrees

New member
ולמה גלגלי מגנזיום לא חוקיים לכביש

בארה"ב ? mag wheels need to be checked with dye-penetrant on a regular basis to detect any cracks. That's why they aren't legal for street use in the USA.
 
למעלה