לדרור. נניח שזה אכן לא הוגן

לדרור. נניח שזה אכן לא הוגן

שאין תכנים חילוניים בעיתונות החרדית. אבל מה זה קשור למה שהעליתי, אני סך הכל אמרתי שבאתר שלכם אין אפשרות בזמן קריאת המאמר לקבל ולראות את הדעה השוללת בנכונותו ואילו באתר מנוף הדבר אפשרי. רציתי לשאולך שאלה נוספת שמאד מציקה לי והייתי מאד רוצה התייחסות רצינית וכנה. האם תסכים אתה וצוות האתר להיפגש בשלב מסויים פנים אל פנים עם נציגי הסברת היהדות ללא תרוצים והתחמקויות פשוט ללבן את האמת בכנות וברצינות, הרי אתה יודע טוב מאד שבדיונים ווירטואליים העניין לעולם לא יסתיים, אני יודע ומכיר היטיב את הטיעונים שלכם על הפעלת טכניקות מתודיות וכו´ אבל בינינו הרי אתה יודע שזה תירוץ גרוע, ידעתם טוב מאד להופיע מול אמנון יצחק (כמו שמופיע באתר שלכם) אז מדוע שלא תסכימו לפגישה אישית וגלויה שבה ישתתפו רק אתם, ואחד או מקסימום שנים שלושה ממרצי ההסברה היהודית (שאתה כנראה יודע למי אני מתכוון) אז האם אין לצפות למפגש כזה בציפיה ריאלית או שיש איזשהוא סיכוי סביר??? הרי הציעו לכם זאת כמה וכמה פעמים ודחיתם זאת על הסף כל פעם בתירוץ אחר אז אולי הפעם תסכים לתת תשובה אם זה כבר נראה באופק..?
 
אז ככה...

לגבי אפשרות קריאת תגובה וכו´ - אני מסתפקבתשובה הקודמת שלי. אני השתכנעתי ממנה..
לגבי מפגש - יש לי הרבה דברים להגיד על זה. קודם כל - המאמר הנפלא של סייברדין שעונה בדיוק על השאלה הזו. הנה: למה הם כל כך מתעקשים להיפגש. שנית - אני לא מבין מה זה ייתן לי. תן סיבה.
 

דנינקי33

New member
כל אתר עם התכונות הפרטיות שלו

אני מבין שדרור היהודי החילוני מייצג את אתר חופש, ואלי היהודי הדתי מנסה להכפיף את חופש למנוף. כמו שאין שני בני אדם זהים או שווים, כך אין שני אתרים. מנוף רחוק מלהיות מודל לבני אדם, וטוב יעשה אתר חופש אם ימשיך לא להידמות לו. לגבי הופעה של חילונים מול דתיים = מפגשים מסוג זה נעשו לאורך כל ההיסטוריה האנושית, שכן דת וחילוניות זה לא רכוש פרטי בלעדי של היהדות. ושום דבר טוב לא יצא ממפגשים כאלו, רק מרירות ותסכול.
 
למעלה