לדעת להתיחס לבת ..+

DJ Aligator

New member
לדעת להתיחס לבת ..+

1)תגידו לי בבקשה על מה אפשר לדבר אם ילדה שזה יעניין אותה...כי לפעמים כשה אני נימצא אם ילדה פשות אין על מה לדבר וזה מבעס אותי.ואחת הבנות זה הילדה שאני אוהב.אז תגידו לי בבקשה הרבה נוסעים מעניינים שאפשר לדבר אם הילדה.אבל הילדה הזאת די שומרת סודות ואי אפשר לדבר איתה על דברים אישיים .כי דברים אישיים היא בכלל לא יכולה לספר. 2)תגידו לי איך הכי טוב להציע לילדה חברות.יענו באיזה מצבים ואיך אפשר. 3) אני כבר ידיד די טוב של הילדה שאני אוהב אבל לא יוצא לנו להיות לבד בייחד.תמיד יש מישהו ליד. ------------------------------------------- אני בן 15 והיא 14 -------------------------------------------
 

bloody2

New member
חחחח....

שמע בניגוד לכל מה שאמרו לך בפורום או בניגוד למה שיגידו לך מתישהו אסור לך לדבר עם בחורה בגובה העיניים וליהיות רגשני לידה! אם תתהג ככה אתה מהר מאוד תיכנס לאיזור הידידים שלה וזה עוד אם יהיה לך מזל!!!!! עכשיו יגידו כאן כל הבחורות "מה פיתאום זה נורא חמוד ביישנות " וכל החרא הזה אבל אני למתי על עצמי שזה פשוט לא הולך ככה ואם אתה רוצה להתחיל לזיין או לימשוך אליך בחורות אתה צריך קודם כל להאמין שהכוח נימצא אצלך ולא אצלה! אתה הגבר אתה השולט בעניינים בעזרת הבטחון עצמי שלך ואתה עושה כל מה שמתחשק לך לא משנה מה דעתה. אם תראה לה שאתה ביישן חלש מנומס מידיי וכל זה היא בכלל תאבד את כל העניין בך. אם תיהיה צפוי מראש היא לא תתעניין בך. בקיצור אם תיתן לה לישלוט היא לא תיהיה איתך לעולם. איך להתייחס לבת???? קודם כל ברגע שתיראה אותה כשתיפגשו לראשונה אתה צריך להסתכל עליה כאילו היא גנבה לך משהו...כאילו היא חייבת לך ואף פעם אל תראה חולשה. תסתכל עליה כאילו אתה עושה לה טובה שאתה ניפגש איתה אבל בכל מיקרה לא להגזים עם זה.תרגיש חופשי להתבדח על חשבונה אבל לא על דברים שכואבים לה או דברים אישיים למשל. למשל אם היא תבוא באוטו טארנטה אל תהסס ליצחוק על האוטו שלה אבל לא יותר מידיי....תגיד לה "פחחח ההגה עוד מעט יתפרק לך" או משהו כזה אבל לא לגזים והכל ברוח טובה. עכשיו כל מה שכתוב פה זה רק חלק מהדברים שימשכו אותה אליך אבל העיקר זה מה שאתה משדר ולא מה שאתה באמת גם אם אתה מכוער משהו פחד אבל לבוש יפה מגולח מסודר עם בושם עליך ומשדר המון בטחון זה ילך לך. בדיוק כמו שאם אתה יפיוף ודוגמן אבל אתה תראה חולשה ותראה לה שהיא מעליך היא תיזרוק אותך קיבינמאט עוד ליפני שהיא תגלה איזה אישיות יש לך בכלל היא כבר לא תיהיה מעוניינת. עכשיו ברגע שהיא תגיד משהו לא מצחיק על תצחק ואל תתאמץ להראות לה שהיאלא מצחיקה,זה לא יבהיל אותה זה רק יגרום לה לחשוב על בדיחות טובות יותר. תעמיד את הבחורה הרבה במצבים שהיא צריכה להוכיח את עצמה כמו למשל "בת כמה את?" היא:" 14 וחצי" " פיי איזה קטנה חבל"ז" ופה יהיה מצב שהיא תירצה להוכיח לך שהיא לא קטנה כל כך וזה יצור מתח בניכם. גם תרגיש חופשי לעקוץ אותה בעניין הזה. עכשיו אם תעשה את כל זה אבל היא תיראה שבפנים אתה עדיין חלש אז הלך עליך כי אתה תחטוף איזה כאפה על המקום אבל אם תעשה אם בטחון ותראה לה מי הבוס ומי שולט בעניינים בניכם היא תקבל את כל העקיצות האלה בלי מילים מיותרות. עכשיו מכאן מה שנישאר לעשות זה פשוט להיפגש איתה עוד פעם וזהו!!!!
 

bloody2

New member
עוד משהו

כל מה שכתוב פה עובד בדרך כלל עם בחורות על רמה כאלה שמחפשות את הגברים גברים ולא על בחורות שמקבלות התקף אושר כשבחור מיטאטש לצד שלה. מבין?
 

ori239

New member
לזה ששאל ולזה שהגיב..

נתחיל עם השואל: קודם כל, אין ספר שמסביר איך להתחיל עם בחורות. כשאתה מדבר עם בני אדם (לא רק עם בנות) תמיד תהיה אתה עצמך ולא מישהו שאתה לא. אתה יכול לדבר איתה על כל דבר בעולם.. אל תדבר הרבה אבל גם אל תתן לה לדבר הרבה. תשאל שאלות מתוך עניין ולא מתוך צורך.. אל תפחד מתגובה. אם היא לא תקבל אותך כמו שאתה זאת בעיה שלה.. בקשר ל"איך להציע חברות" - אני כבר סיימתי את כיתה ו` מקווה שגם אתה.. אין להציע חברות יש להציע לצאת.. ובפנים הכל לא אינטרנט ולא טלפון.. לחלק הכי חשוב: כל מה שרשמתי לך תופס אם אתה אוהב אותה. אם אתה מחפש סטוץ - כנס לפיק אפ בר.. בהצלחה..לזה שהגיב: לא יודע מה איתך נראה לי שאם תראה לבחורה שהיא 0 אז היא פשוט תנפנף אותך.. גם הקטע של ההומור והעודף ביטחון קצת מוגזם.. כשאתה פוגש מישהי אז סבבה תתכונן והכל אבל לוק זה לא הכי חשוב.. אפשר גם להתחנף אליה קצת.. דגש על הקצת.. קיצור לדעתי כדאי שתשנה את הגישה שלך קצת למה האף שלך בהיי..יומטוב
 

bloody2

New member
שמעו...אתם יכולים להגיד מה

שאתם רוצים אבל מה רשמתי עובד ועובדה שבחורות לא מנפנפות כל כך מהר את אלה שהולכים בדרך שרשמתי! בכל מיקרה אני אמרתי הרי לא לגזים בכל הקטעים האלה ובכלל המטרה של כל זה היא להראות ללבחורה מי הבוס רק ככה היא תימשך אליך באמת והיא תתחיל ליהיות פשוט כמו החייל שלך:להתקשר אליך לירדוף אחריך וכל זה אבל כמובן שזה לא ילך ככה מהפעם הראשונה צריך ליצבור ניסיון עם בנות. עוד פעם...אם תראה לבחורה שאתה חלש ועדיין תנסה להסטלבט עליה אתה תחטוף אבל ברגע שאתה תראה לה שיש לך בטחון אתה מאמין בעצמך ובכוח שלך לשכנע אותה לעשות מה שאתה רוצה ככה זה יהיה אתה תיראה שהכל ילך חלק ובסוף אתה תכל להגיד לבנות "אני רוצה להישאר רק ידידים"...אין לך מושג איזה תענוג זה להגיד את זה למישהי זה .אבל בטחון מזוייף ישר רואים אל תנסה לזייף בטחון אלה תנסה לפתח אותו!יש מבין?
 

BloodyRose

New member
ביום שבן אדם יעז להתלוצץ

על חשבון האוטו שלי, הוא יעוף מכל המדרגות. אתה צוחק על האוטו שלי? לפחות יש לי אוטו. קרעתי את התחת שלי בשביל הרכב הזה, אתה לא תעז לצחוק עליו. בכלל, אם מישהו ינסה להתעלות מעלי ולהתנשא - לא תהיה לי שום בעיה להסתוב וללכת מבלי להסתכל אחורנית. העיקרון שמאחורי דבריך נכון. עדיף לשדר ביטחון, אבל לא על חשבונה של הבחורה. "פיי, איזה קטנה, חבל"ז"? סבבה, אתה מוזמן ללכת ולחפש לך מישהי שתתאים לך. אני לא אנסה להראות לך שאני לא קטנה (לפי הדוגמא שלך). ביטחון - כן. התנשאות - לעולם לא. אני לא רוצה שהוא יגש ויהסס, אני לא רוצה שיתבייש ואני לא רוצה שיגמגם. שיהיה בטוח בעצמו ויאמין במה שהוא מנסה "למכור", אבל שלעולם לא יעז להתנשא מעלי. עם גישה כזו הוא מהר מאוד ישאר לבד.
 

bloody2

New member
חחחחחחח....

הבאתי את הדוגמאות שעבדו בשבילי...עכשיו תיראי אני אמרתי לא ליפגוע בנושאים האישיים אז בשבילך האוטו הוא משהו אישי אז זה יוצא דופן ועל הגיל אפשר ליצחוק חופשי ובכלל כרגע את מדברת מהפורום כשאת מלאה בבטחון עצמי אבל כולם יודעים שכשניגשים לבחורה במלוא הבטחון העצמי שלך הבטחון שלה לרוב נוחת לקרשים ושם כבר לא יהיה לה אומץ להיתנשא ככה שהבחור מעליה אוטומטית אבל תמיד יש יוצאי דופן אין מה לעשות אני לא יודע נוסחא שעובדת על כולן כולן אבל אני מדבר איתך פה על הרוב הגדול של בחורות שיקנו את כל זה! עכשיו עוד משהו ליפני חודשיים יצאתי עם מישהי רק כדי ליבדוק את הטענות האלה בפורומים שבן צריך ליהיות מתחשב מאוד נחמד בטוח בעצמו וזה מספיק ואלה תכונות האופי העיקריות שבחורות מחפשות. עכשיו יש לי כישורי משחק מסויימים אז הפכתי את עצמי ליום אחד לבחור מאוד נחמד מתחשב בטוח בעצמו. לא צחקתי עליה לא הצקתי לה נתתי לה לישלוט בעניינים בפגישה ולימרות זאת עדיין הראתי את העמדה שלי אבל הבאתי לה את הניהול של הדברים. עכשיו הבחורה העיפה אותי מכל המדרגות ולא שזה כאב אני דיי שמחתי כי ראיתי שכל מה שבנות כותבות באינטרנט על התחשבות וכל זה זה שטויות ובסוף הן יוצאות עם המניאקים(עוד פעם תמיד יש יוצאי דופן).ככה זה היה ככה זה עכשיו וככה זה יהיה אין מה לעשות... זאת פשוט הפסיכולוגיה של בחורה כי אם יש לך חולשה מסויימת ואתה נותן למישהי ניקודות זכות על זה שהיא ניראת ממש טוב אז הבחורה תקגיש את זה תוך שניה ואז אתה יכול לידחוף את הנחמדות שלך ואת ההתחשבות לתחת! אבל לעומת זאת אם תיהיה מניאק במידע אבל לא מתחשב כל כך יש לך סיכוי טוב לצאת איתה לפגישה שניה ושם כבר תלוי בך.
 

BloodyRose

New member
כמו שאמרתי

העיקרון שמאחורי דברייך נכון. לגשת עם ביטחון זה הדבר החשוב ביותר כשאתה ניגש אל בחורה. אבל יש הבדל ענקי בין להאמין בעצמך ולהיות בטוח בעצמך לבין להתנשא מעל האדם שעומד מולך. אתה תתנשא מעלי? אני לא אטרח לענות לך בכלל. אני אסובב את הראש ובזה זה יסתיים. ולא, אני לא אומרת את זה בגלל שזה פורום ומעל דפי האינטרנט יש לי יותר ביטחון עצמי. ככה זה גם במציאות. אני יושבת בפאב. אתה רוצה לגשת אלי? סבבה. תבוא ותדבר איתי, אל תנסה להתנצח ולהראות שאתה יותר טוב ממני. כבר עברנו את השלב הזה ויצאנו לפגישה? ננהל שיחה נורמלית כמו שני בני אדם, בלי התנשאות ובלי "ירידות". כמו שכבר אמרתי קודם, אני לא רוצה את האדם הרגיש שבפגישה השנייה כבר יכתוב לי שיר אהבה. לא רוצה את זה, אני לא אוהבת את זה. אבל אם תשחק באש ותנסה להיות המניאק, אתה תיכווה מהר מאוד. לפני שבוע ידיד שלי ניסה לשדך לי מישהו. דייט גרוע זה היה. למה? הוא ילד טוב מדי בשבילי. לא אוהבת את זה. אני מודה ואין לי בעיה עם זה. לא רוצה ילד טוב. מצד שני, אני גם לא רוצה את המניאק שיבגוד בי וירוץ לספר לחבר'ה. אני לא רוצה את הבחור הרגיש שיבכה בכל פעם שהוא שומע שיר רומנטי, אבל גם לא את ה"גבר" שינסה לגרום לי להיות החיילת שלו, שלא מפסיקה להתקשר ולרדוף אחריו. הגישה שלך מוטעית מיסודה. העיקרון שמנחה אותה הוא נכון, ביטחון עצמי זה מצויין, אבל הגישה מוטעית.
 

bloody2

New member
מוטעית

אבל הולכת טוב בנתיים להרבה מאוד אנשים עוד פעם לא אמרתי להתנשא מעל הבחורה ובטח שלא להגיד לה את זה...אבל צריך ליגרום לה להבין את זה לבד!!!חוץ מזה אף אחת לא יכולה להתווכח עם העובדה שהמניאקים מצליחים לא רע בכלל עם בחורות!!!!!! אני לא מתכוון לזה שכשאני אבוא לפגישה אני אגיד לבחורה שהיא סמרטוט..אין מצב...אבל אני כן אשדר את זה ובשפת גוף ובמבטים אני אגיד לה שהיא לא שווה אותי והיא סתם עוד אחת מהרשימה שלי ואין לי זמן בשבילה וזה לא אמור ליהיות נכון אבל זה אמור ליהיות משודר חזק מאוד וזה משפיע! צריך פשוט להראות לבחורה איפה המקום שלה וזהו אז עם 10 אחוז זה לא יעבוד אבל עם 90 אחוז כן אז למה לי ללכת בגישה של ילד נחמד כשאפשר ליהיות המניאק...זה גם קל יותר גם עובד יותר וזהו! צריך ליגרום לבחורה להוכיח שהיא מספיק טובה בשבילי ואז זה יצא בדיוק כמו שצריך..הבחורה תירדוף תתקשר ואני מידיי פעם אעשה לה טובה ואענה לה גם אסור להסתכל על פגישה כעל משהו שאתה צריך לעבור מבחן אצל בחורה פשוט אסור ככה אתה ישר נכשל במבחן אבל ברגע שתבוא בגישה שאתה בוחן האם היא מספיק טובה בשבילך זה יהיה הכי טוב! את יכולה ספר לי סיפורים שזה לא נכון וזה אבל אני דיי בטוח שאת יצאת עם מניאקים(אני לא בטוח ב100 אחוז אבל ב90 כן) וכמעט כולן יצאו עם מניאקים אז לא צריך לספר לי סיפורי סבתא שאתן מחפשות את המתחשבים וכל זה! עוד משהו....צריך תמיד ליהיות מניאק לבחורה אבל לא באופן ישיר וגלוי!
 
למעלה