לדעתכם אודה... =)

Schnapii

New member
קצת...

השאלה מה היחסים שלך עם החבר'ה שמתחתנים ... אם אלה חברים שלך גם פחות או יותר באותה מידה... ניראה לי שאת\ה לא באמת צריך\ה ביביסיטר במידה ובן\בת הזוג מחליט להשתכר... אם אלה לא חברים טובים של שנכם באותה מידה... אז לא ניראה לי שיש סיבה להעלב. :)
 
כן, בידיוק לרגע

אחרי זה הייתי יושבת עם עצמי ומחליטה אם מעבר להעלבות יש לי סיבה טובה לרצות להיות בחתונה הזאת אם כן מדברת איתו על זה ומתעקשת - שיצאו לבלות ולהשתכר במועד שלא קשור לחתונה ואפילו עוזרת לו לארגן ערב כזה, אם לא - יאללה שיבלו , רק שלא יקטר לי על ההנגאובר למחרת בבוקר שונאת את זה. אומנם זה אומר שכאשר אני באה איתו לאירועים כאלה אני סוג של נטל אבל איי , בכנות, זה לא נכון? כלומר את באמת נהנית לראות את חבר שלך משתכר ועושה שטויות מטורפות עם החברים שלו , זה באמת הבילוי שלך, עבורי לא ואני לא ממש טובה בלהסתיר את זה ובלא לעשות פרצופים אז במקום שאהיה שם אראה את זה לא אוהב את הסיטואציה וגם הוא ירגיש רע כאשר לא מדובר בשום פשע אפשר למנוע את הסיטואציה ולמה לא.
 

Full of this

New member
הגיוני ביותר

זה כמו שיוצאים כל החבורה מימים עברו, ואז את מביאה חברה מהצבא שלא קשורה לאף אחד שם ולא מכירה תסיפורים שלכם ואת הבדיחות הפנימיות... כל הערב היא תשב מבואסת בצד תשחק אנגרי בירדס בפלא' אם אין לך קשר יותר מידי רציני עם החברים שלו, עדיף בשבילך שלא תבואי... חבר שלך, תשמחי בשמחתו... יעשה לו שמח לעשות שמח עם החברים לדפוק תראש עד הסוף ולהנות. מה גם, את יודעת.... זוג בחתונה זה לפחות 600 ש"ח, אחד זה 300 ש"ח... ואני מדברת על המינימום חחח תחשבי על החסכון בעניין.
 
הייתי נעלבת

הוא בעצם גרם לך להרגיש לא רצויה - וזה לא משהו שהייתי רוצה להרגיש ממישהו שאיתי בקשר יותר מ3 שנים.... על מה הוא בדיוק צריך לדאוג ולחשוב אם את כן מגיעה? איך זה יהרוס את הכיף שלו עם החברים? לפי דעתי מה שהוא אומר זה שהוא רוצה להתפרע ואולי לפרלטט ובעצם להתנהג כמו רווק עם החבר'ה... אז כל החברים שלו שיגיעו, מגיעים לבד? לא נראה לי... לא הייתי מפרקת את הקשר בגלל זה אבל כן הייתי מדברת איתו ומסבירה שאת רוצה ללכת איתו ומרגישה לא בנוח בזה שהוא לא רוצה שתבואי איתו... והייתי מנסה להבין למה הוא רוצה שתבואי (מה בדיוק הוא רוצה לעשות בלי שיצטרך לדאוג בקשר אלייך...)
 

Krishi

New member
זה נשמע לי מוזר

בקשר צריך להתפשר על דברים מסוימים. ואני חושב שהפשרה במקרה הזה צריכה לבוא מכיוונו. אז הוא לא ישתולל ויחגוג וישתה כמו מטורף עם החבר'ה אלא יהיה בעיקר איתך כדי שלא תהיי לבד. יש מספיק הזדמנויות אחרות בהן הוא יוכל לחגוג כמו שצריך. לא יודע, אם הייתה לי חברה מעבר לכך שברור שלכל מקום שאני יוצא אני מזמין אותה (זה לא אומר שאני בהכרח ילך איתה, אולי היא לא יכולה/מעדיפה להשאר בבית) זה כאילו, זאת חברה שלי אני רוצה שהיא תהיה שם ותחווה את זה איתי, אני רוצה להשוויץ בה מול החברים, אני רוצה לשמוח ביחד איתה. בקיצור, לא יודע אם "נעלב" זאת המילה שהייתי בוחר, יותר מאוכזב מזה שהבת זוג שלי לא חושבת על זה באותה צורה כמוני.
 
למעלה