לדעתכם אודה... =)

ואני גם לוקחת את האוטו למוסך, ממלאת אוויר

בגלגלים, בודקת שמן, מים, נוזל ברקסים
 
חחח אין לי את המכשיר של גוגל

אני מוחה נגד הקידמה של הטלפונים. טלפון זה לדבר ולסמס לא יותר!! שניצל עם פירורי לחם?
 

אייבורי

New member
גם אני חייתי בחשכה

[כמובן עם פירורי לחם, רצוי פאנקו] עד שקיבלתי מכשיר כזה, אז נולדתי מחדש גם אני מסתובב כמו זומבי מפגר עם מכשיר מול הפרצוף בטח בקרוב אתקל בעץ.
 
תראה, חבר שלי למשל חובב הופעות אינדי ישראלי

ואני, לא סובלת את זה. כאילו, אחלה מוזיקה וזה אבל כל האנשים והמחנק, אני בדרך כלל סופרת את הדקות עד שנלך הביתה. ואז יום אחד הוא שוב הציע שנלך ואמרתי לו- אבל למה אתה צריך אותי? אתה נהנה ואני לא וזה סתם מבאס! יש לך מספיק חברים שנהנים מזה (ובדר"כ באים איתנו בין כה) אז קח את אותם ותהנה! בהתחלה הוא היה בשוק מהקונספט פורץ הגבולות הזה שאני והוא נעשה דברים שונים במקומות שונים בזמננו הפנוי אבל לאט לאט הוא הפנים את ההיגיון שבדברי, זה כמו שאני לא אכריח לשבת איתי בפגישות d&d. כאילו, מה הוא קשור? אז גם כאן על אותו עיקרון, הוא רוצה לרקוד ולבלות לו עם חבריו, נראה לו שהיא לא תהנה והוא לא מבין למה צריך להכביד על סיטואציה שיכולה להיות ממש קלילה וכייפית. בעיני זה הגיוני...
 

אייבורי

New member
מצא את ההבדלים

ראשית, זה בהחלט לגיטימי להפריד חלק מהבילויים צריך רק לשים לב למקרה שבו כל אחד מנהל חיים מקבילים לגמרי לבן זוג. אזי לא נשאר שום דבר משותף. אבל יש הבדל בין זה שבן זוגך רוצה לבלות איתך (קרי נהנה מחברתך) ואת מעדיפה לא ללכת (כי הלהקה מרעישה מעצבנת לא מעניינת) לבין המקרה בו החבר שלך היה אומר שהוא מעדיף ללכת להופעה בלעדיך.
 
תלוי בהרבה גורמים

אם זה חבר קרוב שלו שאת מכירה, אז יש פה בעיה. אם זה חבר רחוק, אז אני באופן אישי הייתי נמנעת מללכת כי אני לא חושבת שיש הצדקה שהוא ישים 600 שקלים על שנינו לחתונה של חבר רחוק. אפשר לעשות בכסף הזה כ"כ הרבה דברים לפינוק הזוגיות שזה מיותר. אם זה בגלל שאין לו חיים חוץ מזה, כלומר אין לו חיים חברתיים שבהם הוא יכול לצאת עם חברים ולהתפרק לבד זו גם בעיה.
 

i am violet

New member
הוא יוצא איתם גם בלי קשר לאירועים מיוחדים..

לפעמים איתי ולפעמים גם לבד... המתחתן הוא לא בין 2 החברים הכי טובים, אבל הם חבורה של 5-6, אז נראה לי שהוא נכנס לקטגוריה של חבר קרוב מינוס... ואני מכירה את החבר הזה פחות מהשאר.. אבל עדיין- זה יהיה קצת לא נעים במפגשים הבאים עם החבורה...
 
למה לא נעים?

יש לבן הזוג שלי כמה חברים מהמעגל היותר רחוק שהתחתן, ולא הייתה שום אי נעימות לפגוש אותו. לעומת זאת, יש לו חבר קרוב שמתחתן עוד כמה חודשים, ומזה אני כבר לא יכולה להתחמק. אני חסה עליו מבחינה כלכלית, זו הוצאה כבדה. אבל הנימוק של בן הזוג שלך הוא מעליב.
 
..

אם זה חברים/ות מהצד שלו - אין מה להעלב, הצורך בחופש בתוך הקשר הוא חשוב מאוד (כאשר המינון בין החופש האישי לזוגיות נכון כמובן). אם המתחתן/ת בהכרות טובה איתך - כן זה פוגע ומעליב ושיחת תאום ציפיות בצורה כנה והדדית תתרום רבות ובמיוחד לברר מה בדיק יפריע אם הוא והחברים ישתכרו ואת גם תהיי שם, האם זה צד בו שאינו מוכן שתראי ? בכל מקרה כדאי שתוודאי שנושא שכולם ישתכרו שם ואני מבין שזה כולל את החתן הוא דבר בעל השלכות (בטיחות בתחבורה חזרה, איך החתן ימשיך את הלילה כשהא שיכור? ועוד ועוד)..בכל מקרה זה נושא לשיחה במידה ויש ביניכם תקשורת טובה וכנה ותאום ציפיות בצורה כנה והדדית תתעלו על המכשול הזה.
 

elena20

New member
אבל את בכל מקרה לא רוצה ללכת

אז זה לא ממש אותו דבר. פה המצב שהיא רוצה ללכת והוא אומר לה שלא בא לו, ולא יודעת איך הבנתם שהוא דואג לה...הוא דואג לעצמו בלבד כי *הוא* רוצה להנות בלעדיה והיא סוג של עול בשבילו. כמו שאייבורי כתב כשנמצאים בזוגיות זה בדרך כלל כי כייף להיות ביחד, כי נהנים אחד מהשני ואוהבים לבלות ביחד. העובדה שהיא סוג של עול בשבילו מאוד תמוהה בעיני. (ויש גם אופציה אחרת שציינתי בהודעתי, אולי בה לו "לשהתחרר" גם מבחינת לרקוד עם מי שבא לו/ להתמזמז).
 
זה לא שאני לא רוצה ללכת

זה שאני חסה על הכיס שלו. אני חושבת שהשקעה של מתנה כספית בסדר גודל כזה, עדיפה על משהו זוגי עבור הזוג, ולא כדי לשבת ולאכול בחתונה אוכל בינוני. הבעייתיות פה היא הסיבה שלו.
 
קודם כל זה קנס לא קטן.

ואין ממה להיעלב. מותר לו לבלות קצת לבד. בכלל כל החתונות באולמות עם המוזיקה הרועשת וכל ההצגה הזאת לערב שלם זה לא תענוג גדול ומיותר לדעתי, ואם החתן שלי יחשוב כמוני-מצידי להתחתן ברבנות.
 

תמרה 448

New member
הייתי נעלבת

כיוון שמהנימוק הספציפי הזה משתמע כאילו את עול והוא לא יכול להינות כשאת נמצאת. אם הבעיה זה מצוקה כלכלית, או שמדובר בחתונה של סתם מישהו לא מוכר מהעבודה שמחובתו להראות נוכחות, הייתי יותר מבינה ומקבלת. בקיצור לא נשמע טוב, אצלי תמיד היתה בעיה הפוכה שביקשו ממני לבוא ואני ממש לא אוהבת.
 

februarygirl

New member
לדעתי...

אם היא שואלת את השאלה הזו כנראה שזה באמת מפריע לה... אם זה באמת מפריע לה , אז בהחלט כן , זו יכולה להיות עילה לפירוק הקשר... ולא תמיד אנחנו נפרדים ממישהו בגלל שלא אוהבים אותו... לפעמים נפרדים כי מבינים זה לא מתאים...
 
יש מקום לשיחה ותקשורת לפני שמפרקים משהו

משמעותי וחשוב. אבל היי, זו התפיסה שלי את המציאות. כשיש לי משהו טוב ביד אני לא מוותרת עליו כי משהו גרם לי לעקם את הפרצוף. מדברים קצת, רבים קצת, מגיעים להבנה וממשיכים הלאה, לא מפרקים את החבילה כל פעם שיש משהו שקצת לא מוצא חן, או הרבה לא מוצא חן.
 

תמרה 448

New member
לא אבל

תראי את העלית פה סוגיה שמן הסתם מפריעה לך אחרת לא היית מעלה אותה. זה כבר לא משנה מה דעתם של אחרים, זו עובדה שלך זה מפריע. לדעתי, בקשר של שלוש שנים ובמיוחד בגילך מדברים על כל מה שמפריע. לא מפרקים קשר בגלל אירוע בודד, אבל בוודאי שלא מתעלמים. אם הקשר הזה צריך להתפרק תאמיני לי שהוא יתפרק בכל מקרה, ואם הקשר הזה צריך לפרוח שיחה רק תקדם אותו. בקיצור שבי עם בן זוגך באוירה נעימה של רוגע ושוחחי איתו, בלי עצבים, בלי מריבות, פשוט פתחי את הלב בפניו.
 

elena20

New member
זה מאוד מוזר בעיני והייתי חושבת

שיש עוד איזו סיבה נוספת שהוא לא רוצה אותי שם, איזו מן סיבה מפגרת זו "לבלות בלי שיצטרכו לדאוג לשום דבר אחר". מדובר כולה בחתונה, איך הנוכחות שלך תפריע לו בדיוק? את לא ילדה קטנה שצריכה שיחזיקו לה את היד, מה שהוא יכול לעשות איתם הוא יכול לעשות גם כשאת נמצאת שם (אלא אם כן הוא מתכוון לעשות דברים שלא היה עושה אותם לידך וזה היה קצת מדליק לי נורה אדומה).
 
למעלה