לדעתי יש מקום לאיסורי פרסום

wehelpu

New member
יופי בועז

מנטרה מטופשת? :) לא חמוד זו מטרה לא מנטרה :) חבל שאתה לא מבין את העיניין. אשמח להאיר את עינייך לשיטה שרוב החברות הכי גדולות בעולם עוברות לעבוד בשיטה הזו. אשמח לעזור.
 

wehelpu

New member
תגובה יפה

חבל שלא הבנת את המסר :) מי שלא בשיווק רשתי הוא רק מפסיד הזדמנות נדירה ,לא יותר, והוא לא פחות שווה ממישהו אחר. חבל שאתה חושב ככה. אני דווקא חושב שאתה דיי בסדר , עובדה שאהבת את המשפט היפה הזה. אתה פשוט פוחד לגעת בחלומות שלך וזה בסדר. אני אפילו חושב שאתה צריך הסבר על שיווק רשתי אשמח לעזור לך להבין את השיטה.
 

wehelpu

New member
כי,,,,

יש כאן אנשים שברוב טפשותם במקום לנסות פעם בחיים שלהם להסתכל אחרת הם חסמו לי את הניק הקודם. נווו באמת. הרי תמיד אוכל לחזור בניק אחר. הפחד של אנשים לגלות שהם לא יודעים הכל, ממש מפחידה אותם :) לפני 20 נה מישהו בכלל היה מאמים שנשתה מים מבקבוקים ולא מהברז???????
 

Milochka1

New member
"הם" זו כנראה מנהלת הפורום

שחוסמת אנשים לעיתים רחוקות מאוד, וכנראה שנחסמת על הצפה (שאתה גם ממשיך בה כעת). זה לא נעים. ועוד... ההתנשאות שלך מגעילה והנסיון לסלף דברים של אנשים אחרים לטובתך הוא פשוט מעצבן. אגב... לפני כמה זמן היית קשור לחברת שר"ש אחרת, לא? למה עזבת? הרי גם אז ניסית לשכנע שזה הדבר הטוב ביותר.
 

wehelpu

New member
Milochka1

אני מצטער שאת משתמשת בטכניקה זולה מאד, א. אין שום דבר ממה שאמרתי שהוא לא אמיתי ונכון. (שום סילוף) ב. לא, מעולם לא הייתי בשום חברה שעסקה בשיווק רשתי שבגינה הייתי צריך לפרסם משהו. ג. להפתעתך , כן יש אנשים שנוהגים ביושרה אמיתית , אך את לא יכולה להבין את זה :) ממש נמוך :) תרשמי לך לדבר איתי עוד שנה אם תרצי. ואין שום התנשאות בלנסות לתת לאנשים משהו מדהים שמונח להם מתחת לאף והם לא מבינים אותו. אני חושב שזה אוול לא להאיר את עינהם של אנשים שפשוט לא יודעים. גם אני לא ידעתי עד שנתתי לעצמי את האפשרות לראות אחרת.
 

Ja Tomer

New member
דמגוגיה זולה ביותר

וכן, זה סימן היכר לשר"ש ופירמידות למיניהן.
 

wehelpu

New member
היי תומר

בוא תרשה לי להאיר את עיניך ולהראות ל מה זה שיווק רשתי, לא בכדי שתצטרף חס וחלילה, אלא רק בכדי שתבין שאתה מתערב בשברים שאתה לא מבין, חבל
 

Milochka1

New member
בהתחלה חשבתי לכתוב לך

הודעה ארוכה... אבל אח"כ ויתרתי. הרי בכל מקרה תבין רק את מה שאתה רוצה להבין. טכניקה זולה? מי שמדבר. לא היית בחברת שר"ש אחרת? מה קרה ל-EN101?
 

wehelpu

New member
EN101

כן EN101 שיווק רשתי חמוד בשיטה הבינארית. ואני מכיר אותה , אך לא הייתי חבר שם, ולא הצטרפתי, אולי הייתי צריך כי חבר טוב שלי דיי הצליח בזה, לא בארץ לצערי. אז תבדקי טוב לפני שאת טוענת משהו :) וכן טכניקה זולה מאד. ומה שמעניין זה שאת תמיד בתפקיד משקיף, זה יפה.
 

Milochka1

New member
עכשיו נזכרתי היכן פרסמת את זה

בפורומים של "נענע" http://forums.nana.co.il/ForumsAd/Default.asp?AdID=1977&AdMessageID=9199 מה תגיד עכשיו? אדון "מעולם לא משקר" ואדון "לא הייתי חבר שם, ולא הצטרפתי". אם היית אומר "ניסיתי שם ולא הלך" זה היה יכול להיות הרבה יותר מכובד משקר כל כך גס. טוב, בטח תמציא איזה שקר. לא חדש לך. כפי שאמרתי לך מלכתחילה. הבעיה היא לא השווק הרשתי עצמו שהוא בעל המון פוטנציאל, אלא שקרנים ורמאים שמוציאים שם רע לתחום.
 

boazt25

New member
ובזה הסתיימו טיעוני התביעה

לא נראה לי שזכה כעת לראות את אדון אריק אחרי שהוכח שאינו דובר אמת.
 

wehelpu

New member
חחחחח

תראו אותי עוד הרבה :) אולי תשאל אותה למה היא מסתובבת בין כל מיני אתרים? :) הטיעון היחידי שלי : שיווק רשתי זה העתיד. ואגב אם תכנסו לאתר של האונברסיטה הפתוחה תראו שיש קורס לשיווק רשתי? מה הם השתגעו???? :)
 

wehelpu

New member
כמו שאמרתי.

לא משקר. אישית לא הייתי בנענע אף פעם , ואגב תודה על המידע אכנס גם לשם מעכשיו :) ידעתי שיצא ממך משהו. חחחחחח ולא לא הייתי שם חבר למרות שחשבתי על זה. ולפי מה שאני מבין אין לך מה לעשות חוץ מלהסתובב בין כל מיני אתרים :) אולי פעם תצאי מזה :) אני יודע שלשקר זה בד"כ כדי להשיג מטרה (בד"כ ללא בסיס) רגע חושב,,,,,,,,,,, לא, אין לי צורך :)
 

Milochka1

New member
לתת לך עוד קישור שבו השארת את מספר

הטלפון שלך? אותו מספר שכתוב אצלך בבלוג? ומה עם האתר שלך ב-EN101? או שאתה לא ARIC AMAR? וגם שם רשום מספר הטלפון שלך.http://arica1.en101.biz/web/En101Biz/En1012006pp.aspx הקיצור, תודה ששיקרת. אין לי בעיה עם שווק רשתי - יש לי בעיה עם שקרנים.
 

wehelpu

New member
את תותחית

לא שמעת על חברים שעוזרים אחד לשני? אהה, לא את לא מאלה שמסוגלים להבין את זה :) אמרתי שאני מכיר ממש טוב את ה- EN101 ולא חשבתי שזה ילך בארץ אך חברי חשב אחרת. אז כן, עשרתי לו כי הוא דיי חלש בעינייני אינטרנט, ואני דיי שוחה בזה. אז אני מבין שהעוול שלי זה לעזור לחבר. אבל את , חחחח, חברים ? אנשים קרובים ? לא במילון שלך ואני נורא מצטער. זה נורא לראות משיהי שהחברים היחידים שיש לה זה הפורומים :)
 

Milochka1

New member
כפי שאמרתי אתה לא תודה בשקר

אלא תמציא שקר חדש. נו טוב, אני לא פסיכיאטר. שמישהו אחר יטפל בפטולוגיה שלך. פשוט פאטתי.
 

wehelpu

New member
אין שקרים חדשים

או שיש שקר או שאין. מה שאת חושבת זו בעיה שלך בלבד. ואת באמת לא פסיכיאטר, כמו שאמרת, אך את צריכה אחד כזה דחוף לדעתי, :) אוכל להמליץ לך על אחד כזה שהוא גם זול. :)
 
למעלה