לדעתי יש מקום לאיסורי פרסום

נכנעתי, אני מצטרף לשר"ש!!!

רק תן לי את מספר הטלפון שלך ואתן לך את מספר חשבון הבנק שלי. עשינו עסק?
 

wehelpu

New member
חחח אתה חמוד

להיכנע????? זה מה שאתה רגיל לעשות בחיים? אשמח באמת לעזור לך לך. את הטלפון שלי אין לי העיה בכלל לתת לך, אך את חשבון הבנק שלך??? לא חמוד תצטרף אלי ואתה תהנה ממנו , לא אני.
 
מזכיר לי בדיחה ששמעתי לא מזמן:

בחור אחד (לא משנה מאיזו עדה) ישב על גדת נהר ודג. נעצר לידו עובר אורח ושאל: "תגיד, אתה דג דגים?" "לא", השיב לו הדייג, "אני דג נודניקים". "וכמה תפסת עד עכשיו?", התעניין הזר. "אתה התשיעי", ענה הדייג. תפסת?
 

wehelpu

New member
בדיחה יפה

אז אתה טוב בבדיחות, סחטן אחי, בכל זאת יש בך משהו :) בעבודה רגילה מביאים לך דג כל יום שיהיה לך מה לאכול. בשיווק רשתי מלמדים אותך לדוג שתוכל לאכול מתי שתרצה.
 

wehelpu

New member
הנה כאן לפני כולם

אני מוכן לשבת איתך ולראות איפה נכשלת ולמה. ואם לא תבין בסוף השיחה שלנו שלא רק הם אשמים (לא שאני מנקה אותם מאשמה). אני מוכן להחזיר לך את ההשקעה שלך. פשוט המון אנשים לא יודעים מה זה בכלל שיווק רשתי !!!!
 

wehelpu

New member
מאד לא מסכים

אף אחד לא יכול להרשות לעצמו על סמך אי ידיעה לפסול משהו שאפילו לא חשב לרגע שאולי יש משהו בזה . אני כן בעד אלו שמנסים לפרסם שיווק רשתי עם הבטחות. אין דבר כזה בשיווק רשתי, להבטיח. מה שכן יש בשיווק הרשתי (ממה שאני מכיר בתחום) הוא כנות אמיתי להצליח תוך כדי למידה אימון יושרה ותמיכה. אין דבר כזה כסף קל. " בלתי אפשרי לעוף כמו נשר אם אתה מקיף את עצמך רק בתרנגולי הודו " שיווק רשתי זו השיטה כיום, וזה בסדר גמור למי שלא רוצה.
 

wehelpu

New member
:)

לפי מיטב ידיעתי המילה " מטומטמים לא הופיע שאף שורה שלי. שזה אומר????
 

wehelpu

New member
מי כמוך יודע את ההסבר?

בואי נצא מתוך הנחה שזה בסדר שלא יודעים משהו. את יכולה תמיד ללמוד את רק צריכה להבין שאת לא יודעת וזה בסדר לא לדעת :)
 

wehelpu

New member
נכון יפעתי

זה מפחיד לראות אדם שבאמת מאמין בעצמו ובמה שהוא עושה. לצערי זה נדיר כיום :) אבל למה לך לפחד? בואי ללמוד מה זה באמת שיווק רשתי ואז אולי הפחד יעלם
 

newKiticat

New member
סביר להניח שהיא התכוונה

ל"מפחיד" בהתכוונה לעובדה, שזה מפחיד לראות עד כמה אדם יכול להיות כל כך שקוע באשליות של עצמו- שהוא כבר מתחיל להאמין לשקרים בעצמו.
 

wehelpu

New member
מפחיד

לא חושב שהבנת אותה. מפחיד התכוונה לזה שבאמת מפחיד לדעת שאתה שקוע בחיים היופיומיים הרגילים ואתה פתאום מגלה שיש עוד דרך, אפילו טובה יותר. יש לי זמן להסביר לך מתי שתרצי. זה בסדר לפחד אל תלחמי בזה
 

wehelpu

New member
למה בכלל להילחם ?

זה סתם בזבוז אנרגיה. הגיון ? רציונל? מה הקשר?
 

יפעתי4

New member
אני לא יודעת

אם אתה, WEHELPU, סובל מבעיה נפשית כלשהי או מטומטם בצורה יוצאת דופן. בכל אופן אני מרחמת עליך ומקווה שתצא מהסבך שנכנסת אליו כי אין ספק שהוא השתלט לך על המוח.
 

wehelpu

New member
מצטער יפעתי.

לצערי רמת האטימות ( שהשתטלה עלייך גם לצערי) היא ברמות בלתי יאומנות. את יודעת בדיוק על מה אני מדבר ולא ארד לרמה שלך ואכתוב את זה כאן לעיני כולם. תחשבי שוב יפעתי :), מי סובל מבעיה? מקווה שהעולם ישרוד עם אטימות שכזו :)
 

motior

Member
ציטוט מדהים

אותו עוד לא שמעתי... "בלתי אפשרי לעוף כמו נשר אם אתה מקיף את עצמך רק בתרנגולי הודו" כלומר, אנשי שר"ש הם נשרים ומי שמתנגד לשר"ש הוא תרנגול הודו? האם אתה מודע לסיבה שנשרים עפים גבוה? הם מחפשים נבלות...
 

boazt25

New member
מוטי

אהבתי את מה שכתבת על המנטרה המטופשת של אריק האיש שמעז "להגשים את חלומותיו" וואללה לא יכולת להגדיר טוב יותר את מהות השר"ש.
 
למעלה