לדעתי הארי הולך להיות...

MadonnaFan

New member
לדעתי הארי הולך להיות...

הקפטן של נבחרת הקווידיץ`!!! כי ווד כבר גמר את הבי``ס, ואם אתם זוכרים אז ווד היה בשנה חמישית כשהארי הגיע, מה שהארי הולך להיות שנה הבאה! נכון שיש עוד חוץ ממנו אבל בכל זאת אני חושבת שזה הולך להיות הוא... מעניין מי הולכים להיות החובטים...
 
בקשר לחובטים -

לג`ורג` ופרד יש עוד שנה שם... אז זה לא יהיה בחמישי.. אבל זה באמת מעניין.. מי זה כבר יכול להיות?
 

Hermione G

New member
לדעתי אנג`לינה תהיה הקפטן

בשנה הבאה וא ז בשנה השישית לו הארי יהיה... כי זה פשוט יותר מדי צפוי לתתלהארי את התפקיד וג`יי קיי לא תרצה להיות צפויה.... וזה גם פמיניסטי שאנג`לינה תהיה הקפיטן....
 
למעלה