MadonnaFan
New member
לדעתי הארי הולך להיות...
הקפטן של נבחרת הקווידיץ`!!! כי ווד כבר גמר את הבי``ס, ואם אתם זוכרים אז ווד היה בשנה חמישית כשהארי הגיע, מה שהארי הולך להיות שנה הבאה! נכון שיש עוד חוץ ממנו אבל בכל זאת אני חושבת שזה הולך להיות הוא... מעניין מי הולכים להיות החובטים...
הקפטן של נבחרת הקווידיץ`!!! כי ווד כבר גמר את הבי``ס, ואם אתם זוכרים אז ווד היה בשנה חמישית כשהארי הגיע, מה שהארי הולך להיות שנה הבאה! נכון שיש עוד חוץ ממנו אבל בכל זאת אני חושבת שזה הולך להיות הוא... מעניין מי הולכים להיות החובטים...