אבי, יש "זקנת פורום" חדשה ../images/Emo15.gif
קבלו בחיבוק גדול את לילך, שהיא סטודנטית שהצלחתי לשכנע לבקר בפורום ולהתרשם מהחברים בו ואפילו להודות שהיא בהחלט מסמפטת את אלן
לילך, שיושבת לידי ומהנהנת בהסכמה, היא חברה שלי, שבמקרה גם עובדת עם אמא שלי [אז בלי פאדיחות!] ובצירוף מקרים מדהים לחלוטין - היא גם בת דודה של לי
לילך מוסרת שהיא מתרשמת לטובה ממה שיצרנו פה [קבלי ח"ח, הילה
] וברגע שבחינות סוף סימסטר יסתיימו היא תירשם בתפוז ותצטרף אלינו באופן רשמי
אז תהיו גאים בי, כי אני הבאתי אותה
אה, ואיך זה מתקשר ל"זקנת פורום" חדשה, אבי? אז ככה: היא בת 24 [די זקנה] ועכשיו היא מבקשת שאפסיק לדבר בגוף שלישי, אז די.
קבלו אותה יפה