לדעתי אלן ריקמן היה צריך

boazt25

New member
לדעתי אלן ריקמן היה צריך

לזכות באוסקר על מת לחיות 1 כאשר הוא נופל בסוף מהמגדל רק על ההבעה שיש על פניו היה צריך להמציא קטגוריה של אוסקר לשחקן עם ההבעות פנים הכי טובות
 

Penny s

New member
ברוך הבא! ../images/Emo140.gif ../images/Emo15.gif

אתה בהחלט חד אבחנה. היו כל כך הרבה רגעים בקריירה המפוארת של אלן שהיו אמורים להעניק לו את האוסקר: |אוסקר| הנשיקה המדהימה שהוא נתן למריאן באמצע דו-הקרב עם רובין הוד
|אוסקר| המונולוג המהפנט שלו כמטטרון שיוצא מן הלהבה בחדר של מה-שמה
|אוסקר| הדרך בה הוא מניף את שיערו וגלימתו ב"הארי פוטר" ובעצם כל מה שהוא עושה כסנייפ
|אוסקר| הדרך בה הוא מתרגז כשמבקשים ממנו לחזור על שורות מהתסריט ב"גלאקסי קווסט"
|אוסקר| המבט שלו, כשהוא מסתכל על שרלין מטקסס, כאילו שהיא הבחורה היחידה עלי אדמות
ויש עוד כל כך הרבה! רק שהוליווד הצבועה והפיכסה לא רואה מעבר לקיטש של עצמה..
 

Fantine

New member
ברוך הבא בועז! ../images/Emo24.gif ../images/Emo85.gif

הוצאת לי את המילים מהפה!
וילדה,מה את ערה בשעה כזאת?
 

boazt25

New member
תודה לכן ותסלחו לי על השאלה

יש פה חבר´ה בגילי 25 + - לא שזה מה שימנע ממני לבקר כאן אבל סתם סקרן אותי לדעת כי אם אני היחיד אפשר יהיה מהר מאוד להכתיר אותי לזקן הפורום לילה טוב
 

Fantine

New member
שאלה טובה ../images/Emo85.gif

אני חושבת שהגיל הממוצע פה הוא 16-17 כשהצעירה ביותר בת 14 והמבוגרת בת 18 והרוב בנות
אבל מה שחשוב זה שאתה מעריך את אלן ריקמן, אז אני בטוחה שתרגיש בבית
 

Lizz

New member
לא 25+,

אבל אני בן 22. למרות שאני בעיקר שורץ בשוליו החשוכים של הפורום, לא ממש משתתף פעיל :)
 

Penny s

New member
רואה, נטלי? ../images/Emo15.gif

הלכתי לישון מיד אחרי ההודעה, הייתי שפוכה לגמריי וגם היה לי מבחן בפסיכולוגיה וכל רצף האירועים הזה השאיר עלי סימני תופעות פסיכוטיות.. אבל זה כבר למסרים
 

Minerva

New member
WELCOME! ../images/Emo140.gif

אשמח שמישהו יחליף אותי כ"זקנת הפורום".
 

Penny s

New member
אבי, יש "זקנת פורום" חדשה ../images/Emo15.gif

קבלו בחיבוק גדול את לילך, שהיא סטודנטית שהצלחתי לשכנע לבקר בפורום ולהתרשם מהחברים בו ואפילו להודות שהיא בהחלט מסמפטת את אלן
לילך, שיושבת לידי ומהנהנת בהסכמה, היא חברה שלי, שבמקרה גם עובדת עם אמא שלי [אז בלי פאדיחות!] ובצירוף מקרים מדהים לחלוטין - היא גם בת דודה של לי
לילך מוסרת שהיא מתרשמת לטובה ממה שיצרנו פה [קבלי ח"ח, הילה
] וברגע שבחינות סוף סימסטר יסתיימו היא תירשם בתפוז ותצטרף אלינו באופן רשמי
אז תהיו גאים בי, כי אני הבאתי אותה
אה, ואיך זה מתקשר ל"זקנת פורום" חדשה, אבי? אז ככה: היא בת 24 [די זקנה] ועכשיו היא מבקשת שאפסיק לדבר בגוף שלישי, אז די.
קבלו אותה יפה
 
סוף סוף מצאתי את ההודעה הזאת!

ברוכה הבאה לילך!!!
ואגב-קבלו אותי! אני מעכשיו גם תקציבאית המפלגה (חוץ מהדוברת)-ותודה לפני שהציעה את התפקיד (או שלא....
)......ולא! אני לא אוהבת מתמטיקה!! יאק!! אני פשוט...טובה בזה
 

Penny s

New member
../images/Emo24.gif ../images/Emo15.gif

כל הכבוד לשירה על שהסכימה לקחת על עצמה את תפקיד תקציבאית המפלגה!
בסה"כ יש לנו 50 ח"פ. בתור התקציבאית שלנו אחראית שירה על תקצוב הפרסום. לפי המגילה שפורסמה ע"י הועדה המוכשרת והמהוללת [הי, אני בסה"כ עושה עבודתי כאחראית שוחד הבחירות..
] אחראית התקצוב תאשר הוצאת כספים מאוצר המפלגה, אז אם יש לכם רעיונות לקניית שטחי פרסום או השכרת טאג ליינס - אנא פנו לשירה
 

Fantine

New member
ברוכה הבאה לילך ../images/Emo24.gif ../images/Emo85.gif

בהצלחה בבחינות סופסימסטר
ובהצלחה לשירה בתפקיד החדש
 

Fantine

New member
ברוכה הבאה לילך ../images/Emo24.gif ../images/Emo85.gif

בהצלחה בבחינות סופסימסטר
ובהצלחה לשירה בתפקיד החדש
 

מלאכית16

New member
ברוך הבא בועז!!! ../images/Emo110.gif

כן, אלן היה צריך לזכות בכל הקטגוריות האפשריות של האוסקר אבל הוליווד מעדיפה בנות בלונדיניות טיפשות ומנצנצות, עם הרבה חזה חשוף, או גברברים בגיל העשרים מקסימום עם שיניים נוצצת, חזה שירירי ומעוצב, בלי כישרון ובלי הרבה שכל.....חבל! ברוך הבא לך!! אל תרגיש זקן...אצלנו מתקבלים בכל גיל....ואני יכולה לרמוז לך שיש מישהי שמציצה מידי פעם על הפורום והיא כבר בת יותר משלושים.... אז תרגיש בנוח!!!
 
ברוכים הבאים בועז ו..

לילך
אני פה על תקן צופה מהצד, אבל עדיין אני נהנית מהדיונים שמתרחשים כאן. לי
 

שניש

New member
ברוכים הבאים!!!!!!!../images/Emo24.gif../images/Emo56.gif

בועז ולילך!!!
מקווה שתיהנו פה!! אני שני , דרך אגב.
 

PureBlood1

New member
../images/Emo129.gif לא שכחתי לא שכחתי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

פשוט משהו לא איפשר לי להיכנס לאתר.... אז בכל מיקרה ברוכים הבאים
מקווה שתהנו כאן!!!!!!!
 
למעלה