לדניאלו´ש שירה וליבי
, ובכלל

dafgol

New member
לדניאלו´ש שירה וליבי ../images/Emo107.gif , ובכלל

הופעת בכורה של בר הברבור וניקו ה
מאתמול בערב . דפנה.
 

dafgol

New member
משהו מצחיק , אותנו זה הצחיק...../images/Emo6.gif

כתוב בספרים...שבין גיל חודש ל 3 חודשים , תינוקות מתחילים ל "שעשע" את עצמם...אז ....תראו בעצמכן\ם...
 

גלידוש

New member
גברים הם גברים../images/Emo150.gif

הם נולדים עם המנהגים האלה..... לכן אין טעם לנסות ולגמול אותם מזה
 

dafgol

New member
ספרי לי על זה......./images/Emo6.gif

גם אם ננסה לא נצליח.... אני כל הזמן צוחקת שעכשיו יש לי 3 גברים בבית....או 3 ילדים בבית... הבעל התינוק והכלב.....
 

mimeli

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

 

רות1974

New member
לא צריך נדנדה, טרמפולינה, אוניברסיט

ה, מובייל - מספיקה יד אחת. איזה פשוש מתוק ומקסים.
 

שרי30

New member
אוי גדול! ../images/Emo9.gif

איזה תמונה מדליקה! ממש גבר הילדון שלך, איזה מתוק.
 

karenh

New member
איזה תמונה מקסימה....

גבר קטן עם היד במכנס נשמה קטנה
 

mey23

New member
יואו איזה גברבר../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

ayush

New member
איזה מתוק ../images/Emo70.gif תמונה ענקית ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

osnatyD

New member
גדול. ../images/Emo24.gif איזה פשוש

גבר זה גבר
ואין מה לעשות.
ות גם ממני. אסנת
 
למעלה