לדוקטור האם נדבקתי ?

SATCARD

New member
לדוקטור האם נדבקתי ?

1.מה אחוז הנשאים בברזיל ריו דה ז'נירו ? 2.קימתי עשרות פעמים מין בברזיל בכולם אם קונדום אבל בחלק היה מין אורלי בלי קונדום מה סיכוי ההדבקות מכך באחוזים ? 3.קימתי עשרות פעמים מין בברזיל בכולם אם קונדום אבל בפעמים אחדות היו נשיקות פה לפה מה סיכוי ההדבקות מכך באחוזים ? 4.באחת הפעמים נדמה לי שהיתה לעלמה פצע פתוח ברגל וכניראה שנגע בי לי לא היה פצע פתוח מה הסיכוי להידבק מכך ? 5.כאשר יש פצע פתוח ויש דם על העור זה נכון שכעבור 20 שניות הנגיף במצב כזה של חשיפה לאויר הנגיף לא פעיל ? 6.האם לאחר שנילקח ממני דם לבדיקה במעבדה ומיד גילו שאני נשא אז ממתינים עד שהמכתב יגיע לרופא בערך 10 יום או מידית כשמגלים קוראים לרופא ולי ? תשובות מקצועיות יעזרו לי ולאחרים מאוד. (אני לאחר 3 חודשים ובצאתי בדיקה ביום חמישי אך מחכה לתשובה עד 10 יום בערך)
 
שש שאלות

1. לא ידוע לי. 2.אם אתה זה שירדת, קיים סיכון משמעותי להדבק באיידס. אם רק ירדו לך כנראה הסיכיון אפס. 3.נשיקות אינן מעבירות איידס. 4.הסיכון להדבק כך הנו אפס. 5.לא מדוייק. ככל הנראה לא תתכן הדבקה בנגיף איידס לאחר שכל הדם יבש עד הסוף. 6. בעת בצוע הבדקיה אתה מוזמן לקבל את התוצאות לאחר 2 -10 ימים( תלוי במרפאה). רק אם לא באת למפגש זה יתקשרו אליך אם אתה חיובי .
 

SATCARD

New member
בבקשה הבהרה לתשובות אם אפשר

הבהרות ל3. נשיקות לא מעבירות איידס גם אם ידוע לי שהיה לה פצע בחניכים שאיני שאולי דימם ? ל4. הפצע הפתוח שהיה לה דימם על פי מה שאני זוכר אז גם אז סיכוי אפס ? ל6. בקופת החולים שלי מכבי אמרו תשובה תוך 10 יום זאת אומרת לפי מה שאתה אומר אם גילו שאני נשא אז לא אכפת להם הם פשוט שמים במעטפה את התשובה ושולחים בדואר פנימי עד שזה יגיע לרופא עד 10 יום בערך כלומר כל הזמן הזה מרגע שגילו שאני נשא הם יכולים למנוע המשך הדבקה במידה ואני לדוגמא זונה שגילו אצלה איידס והיא תמשיך כל יום להדביק 10 לקוחות כל זה בגלל שבמעבדה הם ידעו שהיא נשאית אבל לא אכפת להם כי רק הרופא המטפל צריך לקבל את התשובה וזה לא דחוף גם אם הוא נשא ? מקווה שהבנתה את השאלה.
 

SATCARD

New member
טני יבהיר עוד את שאלה 6

לדוגמא נגיד שאני זונה שבבדיקה גילו שאני נשאית. לאחר שנתתי דם לבדיקה אני ממשיכה לעבוד כרגיל 20 לקוחות ביום לאחר 2 ימים שגילו שאני נשאית הם לא מדווחים לי מידית כלומר אני ממשיכה להדביק כל יום 20 לקוחות רק לאחר 10 יום הרופא קורא לי ומודיע שאני נגוע כלומר אברו 8 ימים שיכלו להימנע בהדבקה אם היו מידעים את הזונה מידית. כל זה לפי הגדרתך שהתשובה מגיע לרופה במעתפה שזה לא משנה מה התשובה !
 

Jony Jerusalem

New member
תגובה לשאלה 6

אני רוצה להגיב ברשותך. יש בירוקרטיות שעוברות תהליך ותמיד זה לוקח זמן. כמו כל דבר במדינה כל דבר כולל שלבים והליכים. ולכן גם פה זה לוקח זהמן ואין מה לעשות ואין הסבר - אחד הדואר שלו עובד תוך יום ואחד תוך שבוע והשלישי תוך 10 לכן אין מה לעשות בנושא לדעתי ג'וני
 
עוד תשובות

3. אם היה לה ממש דם בפה אז תתכן הדבקה באיידס ובמחלות אחרות העוברות דרך דם. בעניין פצע שאינו מדמם כנראה לא. 4.איני יכול להשיב על שאלתך על פי הנתונים שכאן. 6. בכל מקרה על הנבדק לאיידס כמו על כל אדם לקיים רק "מין בטוח" מבחינת איידס ולכן ההתנהגות המינית אינה קשורה לתוצאות הבדיקה. סביר לקבלה רק אחרי 10 ימים.
 

SATCARD

New member
אז משרד הבריאות לא מידע אנשים שנדבק

אז לפי מה שאתה אומר למשרד הבריאות לא מזיז שאיידס זה כלי רצח למרות שהוא יודע רשמית על אדם חולה איידס שמסתובב חופשי בלי שהוא ידע וגם אם זה 3 ימים הרי בזמן הבינים הזה עד קבלת התשובה גם אם זה יום אחד תוכל להמנע הרבה סיכוי הדבקה. אז למה אתה כרופא ובכלל מערכת הבריאות מזלזלץ בעינין הזה מה הבעיה לידע את הרופא מידית ? אני יודע שאם אני מבצע בדיקת דם נגיד לאיזה מחלה ויש תוצאות לא טובות הרופא מקבל מידית את ואף מצלצל למטופל לידע אותו אז למה אידס לא לעזאזל אם השאננות שלכם !
 
קבלת תוצאות בדיקה לאיידס

כל אדם שנבדק לאיידס, כמו כל אדם אחר, חייב לנהוג בזהירות ואם הוא מקיים יחסי מין מזדמנים, הרי חובה עליו לקיימם עם קונדום. חובה זו מוטלת על כל אדם בלי קשר לתוצאות בדיקות האיידס שלו.אף משרד הבריאות אינו יכול לאכוף על כל אדם ואדם קיום יחסי מין בטוחים בלבד. האחריות על כך הנה של כל אדם ולא של משרד הבריאות.
 

SATCARD

New member
זה ברור שצריך קונדום וכו.. מה הקשר

סליח על השאלה אבל ברור שצריך כל אדם להימנע ממגע ללא קונדום וכו... אבל מה הקשר לזה. במשרד הבריאות לא מיחס חשיבות גדולה לתוצאות בדיקת אידס אם אתה אומר שרק אחרי 10 יום יתנו לי תשובה גם אם היא חיובית ! אז למה לנו לדאוג כניראה שיש מחלות יותר מסוכנות שלהם נותנים מידית תשובה גם אם הנבדק בחול. אז חברים לא להיבהל אידס לא מחלה כל כך מסוכנת !!!
 

SATCARD

New member
בחמישי עשיתי בדיקה ואחכה שהם יקראו

ביום חמישי עשיתי בדיקה. אני מתכונן לא לפנות אליהם בכלל. אני רוצה לבדוק מתי הם יחזרו אלי אם תשובה אדווח לכם שאקבל את התשובה ניראה לי שזה יקח יותר מחודש אם אני לא אפנה אליהם אישית לקבל את התשובה(גם אם בתשובה יתגלה שנדבקתי) כי אף אחד לא יפתח את המעטפה בלי שאני יגיע למרפאה.
 

Jony Jerusalem

New member
תשמע ידידי

אני חושב שאתה לא תשנה את פני העולם. יש דברים שגם גדולים וחכמים ממך לא פתרו בנושא בירוקרטיה. אם חשובה לך בדיקה מהירה יש מרכזים שבהם תקבל תשובה מהירה יותר כמו יומיים שלושה ונוכל להפנות אותך אליהם. אבל אתה נלחם פה בתחנות רוח ואני חושב שפשוט חבל לך על האנרגיות זה מיותר לגמרי לדעתי. ג'וני (למדתי בחיים שמלחמה בטחנת רוח היא מלחמת שוא)
 

SATCARD

New member
כבר עברו 7 ימים ואין תשובה עדיין !

אני יעדכן כל יום הינה כבר עברו 7 ימים מאז שעשיתי בדיקה ביום חמישי כלומר 5 ימי עבודה ועדין לא קיבלתי שום תשובה אם אני נשא או לא ? אני רוצה לראות מה יקרה אחרי 10 יום אם מישהו בקופת החולים ירים לי טלפון ויודע שהתשובה הגיע.
 

Jony Jerusalem

New member
אני מבקש ממך להפסיק

אנחנו לא באים לבקר פה איש ממערכת הבריאות במידה ותכתוב עוד הודעה כל השרשור הזה יימחק ג'וני
 

SATCARD

New member
כבר עברו 12 יום ואין תשובה עדיין !

אני לא בא לבקר כאן אף אחד רק לתת מידע שיענין מאוד את כל מי שהולך לעשות בדיקת איידס. רק לידיעת כולם עברו 12 יום ולא קיבלתי תשובה עדיין. אני רוצה לציין שאולי התשובה חיובית או שלילית נימצאת במעטפה במרפאה, אבל רציתי לשאול את הרופא אם אני זה שצריך לפנות אליהם לבקש תשובה גם אם זה יקח 5 חודשים או שהרופא מתי שהו צריך ליצור איתי קשר שיש תשובה ?
 

Jony Jerusalem

New member
תקשיב

מבחינתנו הדיון פה הסתיים, עכשיו פשוט נזכרתי והבטתי וגיליתי שכתבת שוב. במידה ותכתוב פה שוב בנושא הזה אאלץ לחסום אותך מכניסה לפורום זה דבר שאיננו מעוניין לעשות. במידה ויש לך טענות על קופת חולים זו או אחרת פנה אליהם והגש תלונה. הבננו את הפואנטה שלך אבל במקום לבקר את כל העולם ולנסות לתקן סדרי בראשית תתחיל לחשוב על עצמך ולא יותר. אם מעניינת אותך הבדיקה ידוע לך שיש בדיקות שמקבלים תוך יום או יומיים. אתה פשוט ככל הנראה משועמם ולכן מתחיל להוות מטרד. אנא הפסק כל זאת לפני שננקוט הליכים. ג'וני מנהל הפורום
 
למעלה