לג בעומר חג שמח , איפה הילדים מסתובבים ?

RiddlerWoman

New member
אני אתחיל

המתבגר שלי עושה על האש עם שני חברים מהכיתה ועוד חברים מהשכבה, אני לא מכירה אף אחד מהם , מתי הוא חוזר ? אין לי/לו מושג. לפחות אני יודעת איפה זה , גם משהו. לשחרר לשחרר לשחרר וכבר עברתי את זה עם הגדול , אבל בכל זאת ..
המחנך שאל לאחרונה אם הוא מתחבר עם ילדים מעבר לשעות בית ספר , אז הוא לא ממש מתאמץ. אז זה סימן טוב בסך הכל .. אני רק צריכה להתרגל.
 

חני ב

New member
לא ממש יודעת

הבת בכתה ו', עושה עם כל הכתה ללא הורים מדורה ע"י ביה"ס שלה. כשתרצה שנחזיר אותה, היא תתקשר. הבן עם חבר עושה על האש היכנשהו.
 

ButtercupA

New member
השנה זו שנה רגועה

החייל לא עשה עם החברים שום דבר. הגדולה עם החבר וחברים. אנחנו היינו עם הצעיר במדורה והופתענו לגלות שהיו ממש מעט מדורות בסביבה. אולי בגלל שזה מוצאי שבת אנשים הקדימו לעשות.
 

אימם

New member
נגמר אצלכם מוקדם יחסית לילדים בכיתה ד' לא?!

אנחנו חזרנו לפני כרבע שעה. הקטן שלנו תמיד נשאר עד הסוף...אני כנראה אתגעגע למדורות כשיגיע היום והוא לא ירצה איתנו. הועד שלנו ארגן הכל ממש יפה וכולם עזרו. היה נחמד לשבת יחד ליד ה
ולפטפט במיוחד לאכול את ה
עם הקליפה השחורה... הילדים כרגיל נהנו מה
וההורים מה
 

ButtercupA

New member
רצה לחזור קודם

היינו היום בפעילות משפחתית, ואחר כך הלכנו למדורה, כך שכנראה "נגמר" לו מוקדם.
 

RiddlerWoman

New member
עידכונים ..

החזרתי אותו עכשיו הביתה, מסתבר שהוא חשב שזה מסתיים אז התקשר אלי שאבוא לקחת אותו ( ברכב , זה רחוק יחסית), כהשגעתי הוא לא היה באיזור , התקשרתי כמה פעמים והוא כנראה לו שמע , בסוף שהוא ענה אמר שהם החליטו להתסובב קצת , מכיוון שכבר הגעתי , קצת התעצבנתי שטרטר אותי ולקחתי אותו הביתה , בדרך הוא אומר לי שמזל שבאתי , כי הח'ברה הלכו לחפש מקום שימכור להם בירה ( השתדלתי לשמור על איפוק וחטפתי חוםםם) , וזה היה רעיון של אחד מהם שנראה יותר מבוגר והתכוון לקנות את הבירה עבור כולם. ששאלתי אותו אם הוא התכוון לשתות בירה אמר לי שלא ושהיו עוד כמה שלא, מסתבר שרק הילדים שהיו מהכיתה שלו התכוונו לא לשתות . מה עושים עם זה ?
 

RiddlerWoman

New member
עשיתי קצת בלבול אותיות בכתיבה

כנראה בגלל שאני טיפה נסערת. אפרופו הדיון שהיה פה לתת להם לטעות ולרחוק שיניים , זהו שזה ממש לא אני. הצלחתי לעבור את התיכון עם הגדול בקלות יחסית כי לשמחתי הייתה לו חבורה נהדרת. אני מבינה מאוד את הרצון שלו בח'ברה אבל יש ח'ברה יכולה ממש להזיק.
 

ButtercupA

New member
קודם כל תשמחי../images/Emo13.gif

הוא ספר לך והיה כן איתך, ובנוסף- נראה לי שהוא יודע לשמור על עצמו. תדברו מה היה קורה אם לא הייתי מגיעה... לגבי זה שהגעת והוא לא היה במקום, זה משהו שממש מעצבן אותי וגורם לי להרגיש נהג מונית לגמרי.
 

RiddlerWoman

New member
אבל להסתובב

באיזור חשוך (איזור התעשיה.) שלא היו שם כמעט אנשים לא נראה לי שטוב יכול לצאת מזה, אולי הם חושבים שהם גדולים כבר אבל בעינים שלי הם נראו לי מאוד תמימים , נראה לי מיקום "אידאלי" להתקל בגורמים לא רצויים.
 

ButtercupA

New member
לא זה בהחלט לא רעיון טוב

בגלל זה אמרתי שכדאי לדבר על מה היה קורה אם לא היית מגיעה.
 

RiddlerWoman

New member
דברנו כבר אתמול.

בשלב זה הוא החליט שהוא לא יוצא עם החבורה ההיא שלא מהכיתה אלא אם כן זה משהו מוגדר, כמו סרט או הופעה. ואני אומרת נראה ... שנגיע לגשר.
 

ButtercupA

New member
../images/Emo45.gif

הוא צריך לדעת שיש לו גם אפשרות להגיד לא. אם היה נשאר עם החברים שלא התכוונו להסתובב ולשתות, מרים טלפון אם זה רחוק, או חוזרים הביתה ברגל אם זה מרחק הליכה.
 

RiddlerWoman

New member
לא בטוחה

נראה לי שזה רק שאלה של זמן עד שאילו לא התכוונו לשתות יתחילו גם.
 

פלגיה

New member
הקטנה נרדמה לפני המדורה

ילדת כיתה ג' הלכה למדורה חזרה עם אבא שלה בחצות (כיתה ג!) תלמידת החטיבה ארגנה לעצמה מדורה ביישוב הסמוך, כי ביישוב שלנו היא לא משולבת בחברה. הבן הלך למדורה. ואפ אני אכתוב את זה עוד חמש פעמים אני אקלוט: הוא הלך למדורה עם בני הגיל שלו! הוא משתלב! השניה הולכת עכשיו לפויקה. הגדולה עשתה לעצמה מרשמלו על הגז והיא הולכת עכשיו לישון. זהו.
 

ButtercupA

New member
ילדים זה שמחה, לא?../images/Emo13.gif

ואצלך יש הרבה גיוון. יופי שהבן משתלב
הבן שלי הצעיר הוא על ה"חיבור"- מאוד אוהב להיות בפעילות כיתתית, אבל מוצא לעצמו את החלק שמתאים לו ולא תמיד משתלב בפעילות הכללית של הרוב.
 

r i n i

New member
אצלנו זה היה ככה

הבכור נשאר בבית (חבריו בצבא או בלימודים) מס' 2 יצא עם חבר וחזר רק ב- 8 בבוקר אחרי שההורים של החבר "גירשו" אותו הביתה להתקלח. פייר, צודקים. גם אני לא הייתי רוצה שילד מגודל מריח כמו מדורה ענקית ישב לי בבית בסלון, גם אם זה בשביל ללמוד. בנתיים החבר נרדם והילד בבית מסרב ללכת לישון... הקטון הלך למדורה עם חבר וחזר קרוב לשלוש לפנות בוקר, מורצה ושמח. גם הוא התעורר כבר. הגוזל מיצה את חגיגת הפירומניה ביום רביעי בערב במדורה בגן. היתה אש, אפו פיתות, עשה קשת וחץ (שדאג להעיף אותו למדורה הבוערת), היתה המנגנת המעצבנת עם הפעלה מיותרת, היה גן השעשועים הסמוך שסיפק עניין, היו תפוחי אדמה. הלכנו רגע לפני הזוקוקים הקטנים והמרשמלו - לא נרשמה אכזבה.
 

r i n i

New member
../images/Emo117.gif מדורה שהקטון לא היה בה

כן. הקטון שבילה במדורה עם חבר, לא הלך למדורה עם ילדי הכיתה (כיתה ו', ילדים בני 12). הקשר איתם ניתק כבר לפני הרבה זמן, הכיתה קצת בעייתית מבחינת ההרכב שלה והילד סובל שם באופן כללי. ילדי הכיתה עשו מדורה במגרש ליד הבית של הורי. במגרש היו כחמש מדורות והמדורה שלהם היתה הכי קרובה לחצר שמגודרת בעצי ברוש ענקיים (בני 70 שנה). כמדי שנה אבי מוציא צינור עם מים לביטחון ושומר שלא יתקרבו יתר על המידה לעצים ומדורה שננטשת זוכה לכיבוי מושלם על ידו. השנה אמר שהיה צריך להעיר יותר מפעם אחת שיזהרו עם האש ועם כמות העצים ששמים במדורה על מנת שלא לגרום לאסון. בסביבות השעה חמש בבוקר ביקש מהם לעזוב את המדורה הזו ולעבור למדורה אחרת רחוקה יותר שננטשה לא מכבר (היה כבר עיף ורצה ללכת לישון), הילדים מצידם דיברו לא יפה והבטיחו לעשות חרם על הקטון. עדכנתי את הקטון בפרטי המקרה והוא מצידו לא התרגש יותר מדי, "גם כך" אמר "הם לא מדברים איתי, אז אין לי ממה לחשוש". עצוב. עצוב לי מההתנהגות שלהם, עצוב לי מהתגובה שלו. מצד שני אני יודעת שהוא חברותי ויש לו חברים אחרים שאוהבים אותו.
 
למעלה