לגמור בגלל "שלא גומרים"

nirasaf

New member
לגמור בגלל "שלא גומרים"

שלום רב , רציתי לדעת האם המקרה של לסיים מערכת יחסים נפוץ כאשר מדובר על כך שהאישה לא מגיעה לסיפוק מיני. אני מתכוון לכך שהגבר מסיים את מערכת היחסים על כך או שהזוג מגיע להסכמה על כך יחדיו. כאשר אני אומר "לא מצליחה לגמור" , אני מתכוון לא דרך הדגדגן (שם היא מצליחה לגמור , בצורה ידנית) , אלא תוך כדי חדירה. בחינה יותר "מעמיקה" ומדעית , הביאה למסקנה שפשוט אין לה נקודת G ולכן אין היא גומרת. ייתכן כי היא צעירה (19) , אך היות ומדובר על מערכת יחסים של חודשים רבים , כנראה הבעיה פיסיולוגית. ועכשיו שוב נחזור לשאלה המקורית. נתקלתם בזה ?
 

אוה1

New member
אם תגמור איתה מסיבה זו לא ישארו לך

הרבה נשים למעשה כמעט ואין אישה שגומרת דרך חדירה רובן הכמעט מוחלט של נשים גומרות מגירוי ידני ואחר של הדגדגן אז עצתי לך תתמקצע בזה וצפויות לך נשים רבות ומאושרות (מה שרואים בסרטים זה אותו בולשיט כמו שאנשים לא מתעוררים עם שיער מסודר ומאופרים בבוקר)
 

nirasaf

New member
מערכות יחסים קודמות

היו לי כבר כמה וכמה מערכות יחסים ואף פעם לא נתקלתי בתופעה זו. האם זה בגלל שהיה לי מזל ? לדעתי יש 3 "סוגי בנות" : 1. אלה שיכולות להגיע בקלות לאורגזמה (מחדירה) 2. אלה שיש להם "פוטניציאל" להגיע לאורגזמה (מחדירה) - כלומר , הם חייבות להיות קורבות לבחור ולאהוב אותו מאד על מנת להגיע לאורגזמה (כמו שאומרים : "הכל בראש") 3. אלה שפשוט לא יכולות להגיע לאורגזמה מחדירה מבחינה פיזיולוגית לדעתי , רוב הבנות הם ב"קטגוריה" הראשונה או השנייה. עובדה , שאני לא נתקלתי בתופעה הזאת. האם אני תמים ? עוד 2 הערות : 1. היה בלתי אפשרי שהיא תגמור אלא אם כן זה היה ידני (שום זווית/תנוחה לא עזרה) 2. לדעתי , עקב הבעיה הזו היא גם לא היתה מינית באופן כללי. בקיצור , לא נפרדתי ממה רק בגלל שהיא לא גמרה. היו לזה הרבה נגזרות אחרות.
 
אם זו הסיבה לסיים מערכת יחסים

אז כנראה שהייתה צריכה להסתיים בין כה וכה. בחייך, אין לי מושג קלוש בן כמה אתה אבל זה אפילו לא תירוץ קלוש למורה. קודם כל חלק ניכר (לא יודעת אחוזים) של הנשים מגיעות לאורגזמה רק מגירוי חיצוני. שנית- גיל הוא בהחלט פרמטר לבשלות מינית,כמו עוד כמה פרמטרים. שלישית- אין דבר כזה, למיטב ידיעתי אישה נטולת נקודת ג´י. רביעית- אם הקשר שלכם התחיל והסתיים בין הדגדגן לווגינה, בהחלט יש לו סיבה טובה להסתיים. תקרא קצת מידע על מיניות האישה לפני שתמציא תיאוריות חדשות.
 

nirasaf

New member
לצערי אני לא מסכים

אני לא חושב שצריך לזלזל במין , ואני בטוח שרבים לפני סיימו מערכות יחסים בגלל הסוגייה הזו. ואם אני אדם מיני , והיא לחלוטין לא. אז אין תקשורת בסיסית.
 
אתה יודע מה? נראה שהחלטת כבר,

אז בלי להיות יותר מדי בוטה, בכל זאת אשאל - מה אתה עושה פה? רוצה לקבל ניחומים?לא מזלזלת בכלל במין, אבל כולה הבחורה בת 19, ומדובר ביחסים של כמה חודשים, שעבורך נראים כנראה כמו נצח, לעומת מה שעוד עומד לפני שניכם זה כלום. אז כבר עשית את הבחירה בראש והחלטת לנטוש, אז לך, זיין, שלוף את כל הבנות שגומרות ברגע ולא מזייפות לך אורגזמה ותהנה מהחיים.וגם....אל תשכח לרוץ לספר לחבר´ה.
 
היא אדם לא מיני ?

כתבת קודם שהיא מגיעה לאורגזמה במגע חיצוני. ולא בחדירה ולכן אתם החלטתם (או אתה החלטת) לסיים את הקשר בניכם. עכשיו היא כבר לא מינית לחלוטין? ואין לכם תקשורת בסיסית? וואלה הפלגת רחוק עם הצורך שלך שהיא תגמור מחדירה. תבדוק אצלך -ורק אצלך למה זה כל כך עקרוני לך. בעצם, חבל על הזמן. תחליף מודל.יותר פשוט ובוגר.
 

nirasaf

New member
הייתי צריך לדייק

היא גומרת מהדגדגן , לא אורגזמה. לא אמרתי שאין לנו תקשורת בסיסית.
 
מה אורגזמה נרתיקית עושה לך?

למה כל כך מפריע לך שבחורה צעירה ולא כל כך מנוסה עוד לא הגיעה איתך לאורגזמה נרתיקית, כאשר יש לך את היכולת והידע לספק אותה אחרת? סליחה על הבוטות, אבל האם אתה מחפש הוכחות לכך שיש לך זין מספיק גדול? הבעיה איננה שלה - היא שלך. לך תתבגר.
 

nirasaf

New member
טוב , דבר ראשון...

תודה על התקיפה...בסה"כ רציתי לכתוב פה משהו שמפריע לי. אם באמת הייתי אחד , חסר רגשות , שאיכפת לו רק לקבל פידבק מבנות שטוב להם , אז בכלל לא הייתי כותב פה משהו. בכל מקרה , נעבור לדברים הבאמת חשובים... הבעיה היא לא זה שהיא לא גומרת ! הבעיה היא שהיא בכלל לא מינית והיא בכלל לא מודעת לכך שהמין הוא חשוב. מבחינת אפשר גם לא לעשות את זה. מבחינתי , היות ואני יצור מיני בריבוע , דבר כזה מאד מפריע. ושוב , אני מאד אוהב אותה. זו לא החלטה פזיזה או מהירה. אני פשוט הגעתי למסקנה שאני לא יכול להמשיך עם זה יותר. לא מוכן להתפשר על זה , אם אני רוצה לחשוב עליה כאל משהי שאולי אני אחיה איתה את כל חיי. אגב , לדעתי זה שהיא לא מינית , זה בגלל שהיא לא נהינית במיטה. והדבר הזה לצערי , לא ישתנה.
 
אתה אוהב אותה

ואתה אוהב מין והיא לא אוהבת מין (לפחות איתך...) אז אל תכפה את עצמך עליה - שחרר אותה מהמיניות הלוחצת שלך. אתה הרי אוהב אותה, לא?
 

seeyou

New member
אותי זה מצחיק../images/Emo151.gif

ישנם כול כך הרבה בעיות בזוגיות...לא חשבתי על מיקרה כמו שלך... אם זה היה במדור סקס,היה סיפור טוב, אפילו במדור מיניות...אקטואליה...או אפילו תמיכה... זה ממש לא רציני! הזוגיות לרוב זה עבור נפש...האורגסמה במקום שני... זוגיות על בסיס אורגסמה בלבד שווה ל...סופגניה!!!!!! יש לי הרגשה שאתה צוחק על כווווולם!(לרוב על אלו שעונים לך)
 
למעלה