לגברים שאינם כאן

משאלה

New member
לגברים שאינם כאן

נעלמתם ותראו מה קורה לול תרנגולות בעיצומו. אולי...ואוולי רק באמת אולי אם הייתם כאן, זה לא היה קורה?????????
 
אני כאן!!! קו קו קו ריקו........

.....מה קורה?
 
מישהו חולם על מרק עוף בחום הזה?

מתרנגולות מכובסות, מרוטות נוצות ערופות צוואר נטולות גרוגרת כזה שמתבשל לו לאיטו בסיר ענק מנחושת שרגל נושקת לירך ושוק לכנף מתערבלים כל החלקים בחברתו של הגזר הכתום העסיסי שמתרכך עם הזמן והעירבול המתמשך בצלים שניים, מתקלפים לאיטם קליפה אחר קליפה, גלד אחר השני וכבר כמעט עירומים הם שוחים לצידו של קישוא יתום שפסיו היו ירוקים יותר בצעירותו ועכשיו דהו. לתוך הבחישה הגועשת הזו מוקפצת פטרוזליה קשורה בחוט כל עליה וגבעוליה מתעופפים להם מחוץ לאגד הקשור ורק בלוריתה מציצה מעבר לקצף העולה. כותבת על מרק עוף וחושבת על אורגיה בג´קוזי כנראה.
 
ידעתי שאסור להגיע לפני.... ../images/Emo3.gif

תמיד אותה דילמה של מכור, גם לאינטרנט וגם לאוכל...כאשר מגיעים הביתה- לרוץ ולעלות לפורום או ללכת להכין אוכל ובוא איתו לשולחן המחשב... והנה התפתייתי להגיע לכאן ומוצא את השיר הקולינרי החשקני ומעיי מתהפכים בקירבם... אחותו של מי שלא תהיי....את מוצאת חן בעיניי !
 
מז"ט לאחותי החיפאית על הודעה נבחרת ../images/Emo41.gif

חם מהתנור !!! רק כתבת וכבר צדת עיניי ועיניי מנהלת הפורומים, והבאת לנו הודעה נבחרת מספר 16 , הודעה נבחרת רצופה זה 6 ימים לפורום המקסים הזה..... מתי את מזמינה אותי לטעום מהמרק?
 

דיאבלו

New member
גם אני פה

פשוט הוציאו אותי לטיול ועכשיו חזרתי ללול עכשיו יהיה פה סדר תיכף ומיד!!!
 

און&און

New member
למה לא??

רק שנראה כאילו שאתם נהנות מהקטע אז לא רצינו להפריע... אם היינו בצבא הייתי שם אתכם לישון יחד באוהל סיירים שבוע למרות שנראה לי שלא הייתם רוצות לצאת משם בסוף...חחח אז יאללה חלס..דברו בפרחים! און קורא לסדר!
 
הסתכלתי מרחוק

ראיתי קרב תרנגולות של ממש. ראיתי גם כמה תרנגולים בסביבה. הלו ..... זה הפורום שהיכרתי??? דווקא היה נחמד פה בהתחלה. ואולי עוד יהיה שוב.
 
למעלה