שלילי, הייתי שם ביום ראשון 19.9.2010
אין דבר שמסתיר את המסלולים רואים יופי את עבודות השדרוג באשר לחלק השני של שאלתך, אני מכין סוג של מדריך ספוטינג לאזור נתב"ג מקווה שיהיה מוכן לקראת יום ראשון אחרי ערב שבועות אני רוצה להכניס לשם גם תמונות הגעה וגם תמונות של האתרים עצמם אם לא אספיק אז כנראה אשחרר "נספח" למדריך