לגבי שאלתי עמדות צילום למסלולים, אשמח לתשובה.

נוריס

New member
לגבי שאלתי עמדות צילום למסלולים, אשמח לתשובה.

האם יש בתמך (א.ת.מערבי) עדיין גבעות עפר שמסתירות את המסלולים? אם יש עוד נקודות צילום חוץ מהאירפורטסיטי והרחבה ליד תחנת הדלק (מיד אחרי הגשר הגדול), אשמח לשמוע. תודה חברייה.
 

Sk8man1983

New member
שלילי, הייתי שם ביום ראשון 19.9.2010

אין דבר שמסתיר את המסלולים רואים יופי את עבודות השדרוג באשר לחלק השני של שאלתך, אני מכין סוג של מדריך ספוטינג לאזור נתב"ג מקווה שיהיה מוכן לקראת יום ראשון אחרי ערב שבועות אני רוצה להכניס לשם גם תמונות הגעה וגם תמונות של האתרים עצמם אם לא אספיק אז כנראה אשחרר "נספח" למדריך
 

79 Ori

New member
ערב שבועות?

כבר ספירת העומר ולא הודיעו? נראה שנחכה עוד הרבה זמן למדריך הזה....
 

ramimz

New member
הטעות הגדולה שלך תהיה לעשות מדריך

ואז המקום הזה יתחיל להיות שוק, ולא ירחק היום שגם לשם לא נוכל להגיע.
 

Sk8man1983

New member
לא חשבתי על זה כך

למרות שבכל הפעמים שהייתי לא היתה אפילו נפש אחת בנוסף אליי אולי זה עניין של שעה מסוימת ביום
 
למעלה