לגבי צורת האכלה

jacobpl

New member
לגבי צורת האכלה

אנחנו הורים חדשים לתאומים ( בני שבוע ) רציתי לדעת האם ניתן להכין אוכל למשך כל הלילה ולחלק את זה לכמה בקבוקים ולשים במקרר ???? האם זה לא יתקלקל , ושנית האם לחמם את זה בתוך כלי עם מים חמים או במיקרו תודה יעקב
 

אוזי2

New member
קודם כל מזל טוב../images/Emo140.gif

יש שתי אפשרויות, להכנת אוכל במהירות: 1, להכין בקנקן כמות גדולה, כמובן לחשב בפעם הראשונה את כמות המים והתמ"ל ואז לשפוך לבקבוקים ולהכניס למקרר, וכשרוצים לחמם, להוריד את הפיה ולהכניס למקרו (לא לשכח לערבב אחר כך כדי שהחום יהיה אחיד בכל הבקבוק) או לחמם במחמם בקבוקים. 2, להכין במחלקי מנות כמה ארוחות לי היו 3 מחלקי מנות, בבקבוקים להכין מים ואז כשילד רעב רק לערבב את המים עם מנת התמ"ל.
 

טובית 27

New member
מזל טוב וברוכה הבאה../images/Emo140.gif

הילדודס שלי היו צריכים לאכול כול שלוש שעות. לכן הכנו 24 בקבוקים למשך היום (יש לי שלישייה). את הקבוקים שמנו במקרר, כול ארוחה ההיתי מוציאה שלושה בקבוקים ומחממת במחמם בקבוקים ( ממליצה). בהצלחה
 

mishmish04

New member
מזל טוב

אנחנו מכינים מסדר בקבוקים מלאים במים על השידה ולידם מחלקי מנות עם כמות האבקה הדרושה. עם הישמע צריחות האזעקה אנחנו מערבבים במהירות את האבקה במים ונותנים לילדים. אה. כן. אנחנו הרגלנו אותם לאכול תמ"ל בטמפרטורת החדר, ככה שבזמן אמת לא צריך לחמם ולדאוג לטמפרטורה הנכונה.
 
לדעתי - הכי נוח מחלקי מנות...

היתרונות - מתרגלים לאכול בטמפרטורת החדר ובהמשך - היציאה מהבית מאוד קלה (לוקחים רק מחלקי מנות ומים רתוחים ואין צורך לחפש מים רותחים/מיקרו). האוכל תמיד טרי. האוכל מאוד זמין (גם אם ילד אחד באמצע האוכל ופתאום גם השני רוצה, ניתן ביד אחת לערבב ולהאכיל ואין צורך לקום ולחמם. איך מכינים: מכינים בקבוקי מים עם הכמות המתאימה ומודדים לתאים של מחלק המנות את כמות התמ"ל המתאימה לכמות המים - קל ונוח.
 

רומי^^

New member
למיטב זכרוני אנחנו הכנו את כל

הבקבוקים בלילה, שמנו במקרר ובשעת ההאכלה - חיממנו אותם בתוך סיר של מיים רותחים. לחלוטין לא במיקרו - למרות שאני לא בטוחה שיש איסור אם זה לא חלב אם.
 

infusion

New member
בקבוקים

אפשר גם לשלב בין השיטות. 1. להכין מראש ולשמור במקרר - ניתן לשמור עד 48 שעות. עדיף להכין כל בקבוק בנפרד ולא בקנקן כי זה מתערבב יותר טוב ולא נוצר מצב של בקבוק אחד המכיל בעיקר מים ואחר שמכיל יותר אבקה. 2. בקבוקי מים מוכנים ומדודים מראש ומחלקי מנות. יתרון - אין צורך לחמם ולכן יותר מהיר. בקיץ מאוד מומלץ בטמפרטורת החדר. אנחנו התחלנו באוקטובר עם חימום וכעת בקיץ עברנו לטמפרטורת החדר. 3. שילוב. לפעמים הילד אוכל כמויות חלקיות ולא בדיוק לפי הכמויות הרשומות בהוראות ההכנה. במקרה זה מכינים כמות גדולה יותר ואת השארית שמים במקרר. לפעמים שיטה אחת יותר נוחה ללילה ושיטה אחרת ליום. ולגבי האכלה של שניים במקביל גם כן יש טריקים. בהצלחה.
 
למעלה