לגבי עגיל במרכז השפה התחתונה

15 זה לא גיל התחלתי../images/Emo12.gif../images/Emo163.gif

14 זה גיל התחלתי-בתנאי שאתה בא עם הורים. זה שבסטודיו מסויים פה הגיל ההתחלתי הוא 15, לא אומר שחייבים להיות חאפרים כדי לחורר עם אישור הורים בגיל 14.
 

love mcr

New member
ממש ממש לא נכון

עשיתי פירס בערך בגיל 14 וכמה חודשים בסטודיו מאוד מקצועי
 
וואו, כל הכבוד!

ההיא מעלי ['צטערת ברח לי השם] אמרה הכל בעיקרון, אבל רק רציתי להגיד כל הכבוד על כל התחקיר הזה שעשית.
 

ShiroKuro

New member
למעשה,

למעשה, על חלק מהשאלות היא לא ענתה. השאלה שלי היא כזו: האם הסיכוי לנסיגת חניכיים הוא באמת גבוה כפי שקראתי (בקרב 80% מהמקרים), האם יש מידע נוסף שאני צריך לדעת לגבי נסיגת חניכיים, וכיצד ניתן לדעת אם יש התחלה של הנסיגה ומתי רואים את זה בדרך-כלל. בנוסף, אשמח לדעת אם בחור בשפה ניתן לסגירה בזמן שאני רואה התחלה של נסיגה (למניעה של התפתחות המחלה), ואם העגיל בשפה מסוגל לגרום למחלות דנטליות נוספות. על החלק הזה אין לי תשובות, בינתיים.
 

The Dew

New member
סליחה?

ומה זה - "פירסים אוראלים ובעיקר לאברט ודוגמותיו גורמים ברוב המקרים לנסיגת חניכיים. ניתן להפחית את הסיכון לנסיגה אם שמים מוט קצר ושמים סוגר (זה שבתוך הפה) מסיליקון, כי הוא יותר רך (הנסיגה הרי נוצרת כתוצאה מכך שסוגר של העגיל מתחכך בחניכיים כשאתה מדבר\אוכל וכו' וגורם להם לסגת). בעיקרון, אם אתה מחליט לעשות לאברט, הייתי מציעה לך להחליף את הסוגרים לסוגרים מסיליקון אחרי זמן ההחלמה, לקצר את המוט ולעקוב כל הזמן אחרי החניכיים כדי לראות אם יש איזשהו שינוי. במידה ואתה רואה שינוי בחניכיים, כמו רגישות, נפיחות, כאב, שינוי בצורה, וכו' -" אמור להביע? אלה הסימנים. וכן, אם אתה תופס את הנסיגה בהתחלה צריך להוריד את העגיל. ברוב המקרים הנסיגה מפסיקה אחרי שמורידים את העגיל.
 

ShiroKuro

New member
הו, מעצבן.

בגלל השעה העתקתי בטיפשות מסוימת את הכל. השאלות שלא נענו הן אלו: מתי רואים בדרך כלל סימנים לנסיגה (ברור לי שעניינים כאלה משתנים מאדם לאדם, אבל תקופה מוערכת תעזור לי (X עד Y שבועות), ואם החור בשפה ניתן לסגירה בזמן ההתחלה של הנסיגה (שזו בעצם השוואה בין הזמן של ההחלמה לבין זמן ראיית הסימנים), ואם העגיל מסוגל לגרום לבעיות נוספות. עמכם הסליחה.
 

The Dew

New member
כמו שכתבת,

זה אינדבידואלי. יכול להיות שבכלל לא תהיה לך נסיגה. אצל כל בנאדם זה מתחיל בזמן שונה וקצב הנסיגה שונה, ממש אי אפשר להעריך את הזמן שלוקח לשיניים ליסוג. וכמובן שניתן לסגור את החור בשלב ההתחלתי של הנסיגה. בעניין הבעיות הנוספות, אינפקציות, זיהום.. זהו בערך.
 

ShiroKuro

New member
לגבי האינפקציות

עד כמה שאני יודע, ותתקני אותי אם אני טועה, אינפקציה זו לא תגובה טבעית של הגוף אלא תוצאה של אי-טיפול בפצע - אז כל עוד אני מטפל בו אין צורך לחשוש מאינפקציה.
 

ShiroKuro

New member
הו, ודבר נוסף.

האם יש מצב שבו נסיגה תתחיל בשלב מאוחר יחסית (כלומר, בשלב שבו חשבתי ש"התחמקתי" מהבעיה)?
 

The Dew

New member
בעניין האינפקציה,

כל עוד אתה מטפל נכון בפירס שלך אז הכל יהיה בסדר. למשל, אני עשיתי טראגוס לפני חודש בערך ואני נלחמת באינפקציה מעצבנת שיש לי בו למרות שטיפלתי בו והכל.. כנראה פשוט לא טיפלתי נכון.. אז צריך לשים לב להוראות טיפול ולוודא שאתה מטפל כמו שצריך ע"מ למנוע מצב כזה, כי זה באמת לא נעים.
כן, יש מצב שאתה תהיה גם שנתיים עם הפירס ואז פתאום תתחיל נסיגה. יש כאלה שמתחילה להם מיד, יש כאלה שמתחילה להם נסיגה אחרי הרבה זמן, יש כאלה שאין להם נסיגה בכלל. צריך פשוט לשים לב ולוודא שלא מתחילה נסיגה, ללכת לבדיקה אצל רופא שיניים כל כמה זמן כדי לוודא שמצב השיניים בסדר..
 

ShiroKuro

New member
אז לסיכום:

עזרת לי מאוד, ואני מודה לך מקרב לך. למרות שאני בהחלט מאמין לך ולמה שאמרת, אני חושב שהכי טוב זה להתייעץ עם רופא בשביל לוודא שמה שאמרת אכן נכון, ושוב - תודה רבה על העזרה.
 

The Dew

New member
בכיף. ../images/Emo13.gif

אבל קח בחשבון שרופא יעשה כמעט הכל כדי להניא אותך מההחלטה לעשות פירסינג.
 

y a m i girl

New member
אמ... שאלה דומה...|מדוזה|../images/Emo82.gif

מצטערת שאני מנצל"שת... פשוט יש לי שאלה דומה... אני ממש ממש מעוניינת לעשות סייד ליפ אז, רציתי לדעת פחות או יותר מה הסיכונים\בעיות רפואיות וכאלה... ומה הסיכויים שזה יקרה... פשוט, אני ממש מנסה למצוא דרך לשכנע את ההורים שלי (וגם כדי לדעת כמה זה מסוכן וכאלה) אם אם אתם גם רוצים לעזור לי עם רעיונות לשכנוע ההורים אני אודה לכם מאוד^^. טוף... אז, תודה בכל מקרה... ואני ממש אשמח אם תענו לי רציני והכל... ^^
 

The Dew

New member
אז ככה:

סיכונים - אינקפציות, זיהום, נסיגת חניכיים, תזוזת שיניים. סיכויים שהדברים האלו יקרו - בעניין האינפקציות, אם לא תטפלי נכון בעגיל יש סיכון שתתפתח לך אינפקציה שיכולה להתפתח לזיהום. ואז.. לא נעים. נסיגת חניכיים - בדרך כלל פירסים אוראלים גורמים לנסיגה. ניתן להפחית את הסיכון אם את שמה סוגר מסיליקון בתוך החור הפנימי (זה שנוגע לך בשיניים), וזה יפחית את הסיכון לנסיגה, אבל לא ימנע אותו לגמרי, אז קחי את זה בחשבון. אפשר גם לשים חישוק. זה מפחית את המגע עם החניכיים, ואפילו מונע אותו (תלוי באנטומיה של הפה שלך). תזוזת שיניים - בגלל שהעגיל כל הזמן 'מתנגש' בשיניים, הוא עלול לגרום לתזוזה שלהם. ובנוגע לשכנוע ההורים, את מכירה את ההורים שלך הכי טוב, אני לא יכולה לעזור לך בעניין הזה..
בהצלחה.
 

y a m i girl

New member
|מדוזה|../images/Emo82.gif

תודה. אז אין יותר מידי בעייה... כי התכוונתי לשים חישוק בכל מקרה... אם, כמה זמן נמשכת תקופת ההחלמה של העגיל?
 

ozshomer

New member
עם כל הכבוד

לכל מי שענה פה, ההנחה הבסיסית שלכם לא נכונה, העגיל שעליו מדובר הוא בכלל לא לברט אלא ליפרינג (יעני סיידליפ, אבל באמצע), לברט הוא יותר נמוך ולא על השפה עצמה ואכן נוגע בחניכיים, מה שליפרינג לא אמור לעשות. לגבי ליפרינג, אם עושים אותו עם חישוק ולא עם לברט סטאד, הסיכויים לנסיגת חניכיים די נמוכים, אם הפירסר ממקם אותו כמו שצריך, אבל יש סיכון לפגיעה בשיניים עצמן, בציפוי שלהן ולשבירת שיניים. במידה ואכן התכוונת ללברט, אז כל מה שכתבו לך נכון והסיכוי לנסיגת חניכיים די גבוה. לגבי הגיל, אין שום ספק שסטודיו מקצועי לא יחורר ילד בן 14, נקודה וכל מי שאמר לך אחרת, מדבר כנראה על סטודיו שהוא חושב שהוא מקצועי אבל הוא לא. לגבי הצלקת, זה אינדיבידואלי, אבל רוב הסיכויים שאכן תישאר צלקת, עד כמה היא תהיה בולטת, תלוי בעור שלך.
 
למעלה