לגבי עגיל במרכז השפה התחתונה

ShiroKuro

New member
לגבי עגיל במרכז השפה התחתונה

אני בן 14, אם זה משנה משהו לגבי השאלה שלי. חשבתי על לעשות עגיל במרכז השפה התחתונה (מיד-ליפ, כפי שמכנים אותו האנשים שאני מכיר), אבל כשהתחלתי לאסוף מידע לגבי בעיות רפואיות שזה עלול לגרום ראיתי שיש סיכוי גבוה יחסית לנסיגת חניכיים. אני מודע להגדרה של נסיגת חניכיים ולמה היא גורמת, ולכך שהיא בלתי-הפיכה וניתנת לטיפול מתקן רק על ידי ניתוח (תקנו אותי אם אני טועה). השאלה שלי היא כזו: האם הסיכוי לנסיגת חניכיים הוא באמת גבוה כפי שקראתי (בקרב 80% מהמקרים), האם יש מידע נוסף שאני צריך לדעת לגבי נסיגת חניכיים, וכיצד ניתן לדעת אם יש התחלה של הנסיגה ומתי רואים את זה בדרך-כלל. בנוסף, אשמח לדעת אם בחור בשפה ניתן לסגירה בזמן שאני רואה התחלה של נסיגה (למניעה של התפתחות המחלה), ואם העגיל בשפה מסוגל לגרום למחלות דנטליות נוספות. עוד שאלה שהייתי רוצה לקבל תשובה עליה, היא מה הסיכוי שחור של עגיל בשפה שאני מחליט לסגור ישאיר לי צלקת (אם זה משנה - אני ממוצא אשכנזי). ---------- אני מבקש מכל הלב - בבקשה אל תספימו כאן, ובבקשה אל תענו אם אין לכם מידע מדויק לגבי מה שאתם אומרים.
 

ShiroKuro

New member
הו

אני מצטער, אבל למרות שזה בכלליות נגד האתיקה שלי, אני מקפיץ את הנושא הזה. אני עושה זאת מכיוון שמאוד חשוב לי לקבל תשובה על השאלות. עמכם הסליחה.
 

The Dew

New member
תשובות.

העגיל שאתה מעוניין לעשות נקרא לברט (Labret). בנוגע לנסיגת חניכיים, זה אינדבידואלי, וזה תלוי באנטומיה של הפה. בכלליות, אתה צודק. פירסים אוראלים ובעיקר לאברט ודוגמותיו גורמים ברוב המקרים לנסיגת חניכיים. ניתן להפחית את הסיכון לנסיגה אם שמים מוט קצר ושמים סוגר (זה שבתוך הפה) מסיליקון, כי הוא יותר רך (הנסיגה הרי נוצרת כתוצאה מכך שסוגר של העגיל מתחכך בחניכיים כשאתה מדבר\אוכל וכו' וגורם להם לסגת). בעיקרון, אם אתה מחליט לעשות לאברט, הייתי מציעה לך להחליף את הסוגרים לסוגרים מסיליקון אחרי זמן ההחלמה, לקצר את המוט ולעקוב כל הזמן אחרי החניכיים כדי לראות אם יש איזשהו שינוי. במידה ואתה רואה שינוי בחניכיים, כמו רגישות, נפיחות, כאב, שינוי בצורה, וכו' - תיאלץ לוותר על העגיל. בעניין הצלקת, שוב, זה עניין אינדבידואלי (משתנה מאדם לאדם), ולכן אנחנו לא יכולים לענות לך על זה פה בפורום. ובנוגע לגיל שלך, אני מצטערת, אבל תצטרך לחכות. שום פירסר מקצועי שמכבד את עצמו לא יחורר ילד בן 14. חכה עוד איזה שנה וחצי-שנתיים. נ.ב. ההודעה יצאה עילגת ולא מנוסחת טוב כי קשה לי לחשוב כרגע. סורי.
 

ShiroKuro

New member
...

אם ההערה שלך לגבי פירסינג לילד בן 14 קשורה לאישור, אז כל עוד שאין סכנה רפואית ההורים שלי מוכנים לבוא איתי ולאשר את הפירס. אם היא קשורה לגיל שלי בכלליות, הייתי רוצה לשאול מדוע דבר כזה לא ייקרה?
 

The Dew

New member
זה לא קשור להורים,

הבנתי לפי ההודעה שלך שההורים מרשים, זה לא העניין. פירסר מקצועי שמכבד את עצמו לא יחורר אותך בגיל 14. 15 זה הגיל ההתחלתי. (יש כל מיני סיבות אבל באמת שאין לי כוח לפרט.. זה בעיקר בגלל שלפני גיל 15 אתה עדיין נמצא בשלבים של התפתחות מואצת וכל זה, ומגיל 14 וחצי ככה זה מתמתן קצת)
 

MorbidPrincess1

New member
נו באמת!

די כבר עם השטויות האלה! את כותבת את זה בכל הודעה, וזה ממש אבל ממש לא נכון. אני עשיתי עגיל בשפה בגיל 14 וחצי בדיוק. בסטודיו מקצועי מאוד. ואמא שלי אישרה את זה בטלפון, וכן, הפירסר ידע שאני בת 14 וחצי כי הוא שאל בת כמה אני. ברור שיש סטודיואים שונים ובכל מקום זה שונה, אבל את שוללת לגמרי את האפשרות שמתחת לגיל 15 אפשר לעשות עגיל וזה לא נכון. וסליחה שההודעה יצאה ככה, פשוט עיצבן אותי הקטע הזה.
 

The Dew

New member
לפני שאת מתנפלת תבררי עובדות.

והעובדות הן שהחוק מתיר עשיית פירסים וקעקועים מגיל 15 ומעלה.
 

GoneWithTheSin

New member
את באמת חושבת שאוכפים

את הזה של הפירסים? 14 ו-15 לא שונה בהרבה, ועוד עם אישור הורים, למה לא?
 

The Dew

New member
את חושבת שסטודיו שלא אוכף את החוקים

הוא סטודיו מקצועי? כמו שאמרו כאן חכמים ממני בהודעות אחרות, אם הם מזלזלים בעניין של הגיל, הם מזלזלים גם בדברים אחרים (כמו סטריליה)
 

GoneWithTheSin

New member
כן !!1111

אוקי, אני לא מדברת על לחורר בן 12 בלי אישור, אני מדברת על לחורר בן 14 עם אישור. כמובן שאם הוא אפילו יום לפני 15, זה אסור בתכלית האיסור, הרי ביום הבא הוא יהיה הרבה יותר בוגר וכו'. איפה ההגיון ?? ואני מכירה פוול סטודיואים לא מקצועיים שהסטריליזציה שלהם היא כשורה. זה לא אומר הרבה..
 

The Dew

New member
זה אומר הרבה מאוד.

אבל עזבי, אני באמת לא הולכת להתווכח איתך על זה. נסגור את הנושא?
 

GoneWithTheSin

New member
נו טוב.

דווקא חשבתי אולי יהיה מעניין יותר..
 
כמה שזה לא הגיוני

ועוקפים את החוק הזה מכל כיוון, בקלות אפשר להשוות את זה לחוק הגבלת מכירת הסיגריות עד גיל 18. עזבי רגע בצד את זה שזה לא בריא והכל, יום לפני יום הולדת 18 אני יכולה לגשת לחנות, ולא ימכרו לי, כי אני עוד לא בת 18. [אני מדברת על מקרה שקרה עם ידיד] אבל כן, כמו שאמרת עוקפים את זה, וכל השכבה שלי שמעשנת מוכיחה את זה.
 

MorbidPrincess1

New member
לא התנפלתי עלייך,

ובלי שום קשר לחוק, אני אומרת לך עובדה, שעשיתי עגיל בסטודיו שנחשב פה בפורום למקצועי על ידי הרבה אנשים, כשהייתי בת 14 וחצי עם אישור מאמא שלי. אז מה, זה ישר אומרים שהם מחפפים בסטריליזציה ולא שוטפים ידיים ועושים עגילים עקום וכל הדברים האלה? כל מה שרציתי להגיד שזה קצת הגזמה להגיד ש"אף פירסר מקצועי שמכבד את עצמו לא ייגע בך לפני גיל 15", כי זה פשוט לא נכון.
 

MayaTheBee

New member
אז אני מצטערת

את לא יכולה להגיד כזה דבר בכזו סמכות בלי דרך כלשהי לאשש את זה. התקנות האחרונות שיצאו בנוגע לפירסינג וקעקוע היו בעיקר על דרכי עשייה וסטריליות (אסור לחורר עם אקדח חוץ מבתנוכי האוזן, חייבים להשתמש בכפפות לטקס, חובה לשטוף ידיים לפני כל חירור/קיעקוע וכד') ולא הוספו חוקים לגבי הגיל. קשה לי להאמין שעשו עוד ישיבה שבה הוסיפו תקנות לגבי הגיל ולא הוציאו הכל ביחד, מה גם שקשה לי להאמין שיש כזה דבר והוא לא הגיע לעיתונות, לאינטרנט, ולפורום - כמו כל תקנה אחרת שיצאה. לכן עפ"י הידע שלי (ומסתבר של כל הפורום חוץ ממך) החוק לא השתנה. חבל לגרום לאנשים לחשוב שהסטודיו שלהם חאפר בגלל משהו שידיד שלך אמר לך. אני לא אומרת שזה בטוח לא נכון, אבל כרגע זה על תקן לא נכון אצלנו.
 
למעלה