לגבי ליגת הפנטזי

JayneCobb

New member
לגבי ליגת הפנטזי

לפי ה"חוקה", מקום ראשון בדראפט הבא אמור ללכת למי שסיים שביעי השנה, ומי שסיים במקום העשירי אמור לקבל את הבחירה הרביעית. בשני המקרים הנ"ל מדובר באנשים ש"פרשו" במהלך העונה, ולדעתי הצנועה, אין שום סיבה, גם אם מדובר בקבוצות שבשנה הבאה ישתלטו עליהם אנשים אחרים, לתגמל אותם... המקומות הגבוהים בדראפט חייבים ללכת לאנשים שהראו עקביות ורצינות במהלך כל העונה, לא רק במהלך חודש או חודשיים ממנה... אבל זה רק אני... נ"ב : זה נכון שכתוצאה מזה אני ארוויח את הבחירה הראשונה בדראפט, אבל זאת היתה דעתי גם אם הייתי שמיני בדראפט...
 

clevelandrocks

New member
גם לשנות את החוקים באמצע זו בעיה

זה לא שהם תכננו לסיים דווקא במקומות האלה. זה נכון שצריך להחליף אותם לקראת שנה הבאה, אבל לדעתי אין צורך להעניש גם את המחליפים.
 

JayneCobb

New member
ברור שהם לא תיכננו

אבל למה לא לתגמל את מי שמשקיע כל השנה וכן לתגמל את מי שפרש בגלל שחצי רוסטר שלו היה בקנטים והחצי השני היה פצוע? למה אני לא התיאשתי אחרי פתיחת עונה של 6 או 7 נצחונות צללתי חזק למטה, אבל אני עדיין כאן...למה שמי שלא שיחק בכלל מאז יוני בערך יקבל בחירת דראפט יותר גבוהה ממני?
 

BB FuNaTiC

New member
תשמעו, ככה או ככה

אי אפשר לשנות חוקים באמצע. האמת היא שהמתכונת הזאת נבנתה דווקה לתגמל את אלה שהשקיעו. במקום לתת את הבחירה הראשונה והאקסלוסיבית למקום ה-10, לתת אותו לקבוצה שהייתה גרועה אבל עדין השקיע והחזיקה את שלה. מה עוד, שיהיה לה בשביל מה לשחק עד סוף העונה. בגלל זה נגיד, הקבוצה שבאמת קיבלה מקום אחרון ובאמת הזניחה את הקבוצה, לא מקבלת את הבחירה הראשונה בדראפט. האם זה אופטימלי מה שקרה? לא. מה שאופטימלי זה שכל 10 הקבוצות ישקיעו, אבל זה לא קרה. והמערכת בנויה שיהיה לקבוצות שיושבות בתחתית בשביל מה לשחק. לפעמים גם קבוצה שמזניחה את עצמה מצליחה איכשהו לא להיות מקום אחרון. אבל זה ששני המזניחים הגיעו מקום 8 ו10 מסמל משהו. עניין הבחירת דראפט בסופו של דבר הוא מעבר לתגמל את הקבוצות שהשקיעו, אלא לאזן את הליגה ולתת לקבוצות הפחות טובות בחירות יותר מוקדמות. אבל כמו שאמרתי, אי אפשר לשנות חוקים באמצע ואי אפשר לדעת מראש מי שיקיע ומי לא. אם יש לכם הצעות לגבי שינוי חוקים לקראת שנה הבאה אני אשמח לשמוע.
 

JayneCobb

New member
השינוי הוא פשוט מאוד

רק להזיז את מקום 8 שלב אחד אחורה, ולהוסיף חוק שיקבע שמנהל קבוצה חייב לשמור על רף פעילות מסוים (למשל,אסור שיהיו מקרים בוטים כמו זה שהתמודד מולי עם 3 שחקנים ב IR בהרכב ועוד 2 פיצ'רים D2D) כדי לא לאבד את בחירות הדראפט שלו בעונה הבאה...
 

BB FuNaTiC

New member
כמו שינון אמר

אנחנו לא הולכים להעניש את הבעלים החדשים של העונה הבאה. יש חוק שאומר שחייבים למלא ליינאפ, ועובדה שהעפנו מישהו בגלל זה אחרי כמה שבועות בלבד. לצערי קשה למצוא את האנשים הנוספים שיתמידו. עם זאת, אם נשנה את החוק ונעביר עכשיו מישהו ממקום למקום בדירוג, אז איך תדע ששנה הבאה לא תהיה קבוצה מזניחה, מסריחה שתיקח את המקום ההוא? ככה או ככה החוק חייב להיות קבוע מראש. אי אפשר להחליט בסוף העונה שקבוצה שלא השקיעה תאבד את הבחירת דראפט שלה. מה שאפשר לעשות זה להיפטר מאנשים שלא משקיעים ולקוות לטוב.
 

maximf

New member
סליחה אבל מי שסיים שביעי לא פרש

דיוויד לא פרש ועד סוף העונה עשה מאמצים, אני דיברתי איתו כול הזמן ואני יודע שהוא שחקן מאוד רציני, הוא עשה טרייד בשביל לחזק את עצמו בשנה הבאה וזה ממש לא אומר שהוא "פרש"
 

JayneCobb

New member
סליחה...טעות...

התכוונתי למקום 8...גרג...שלפחות מאז אוגוסט לא נגע בקבוצה
 
למעלה