לגבי הרפורמה בגוש דן,מצאתי מפה עם מספרי קווים

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
אני אתייחס רק לפן של פייסבוק
אמנם האתר שימש כמדיום חלקי להתארגנות העממית במדינות ערב, אבל עדיין קו פרשת המים היה חציית מחסום הפחד בו אנשים מעדיפים לחרב נפשם ע"פ המשך החיים תחת הדיקטטור הנוכחי. לאדם מערבי (ואפילו לבנטיני) הפייסבוק משמש בעיקר להחלפת מידע הכולל בעיקרו שטויות תוך ויתור מתמיד על הפרטיות שלו. בתור מדיום שכזה מבחינתי לפחות, הוא די מיותר. בכל זאת מילה או שתיים על ההפיכות עצמן - עוד מוקדם מדי להסיק מסקנות ולקבוע האם זאת אכן מהפיכה של ממש או סתם "ארוע נוסף של אלימות" כמו שפארק דה פרנס קבע. להסיק מסקנות נוכל אולי עוד שנה מהיום.
אני חולק על דעתך.
כפי שציינתי קודם, פייסבוק משמש לי גם ככלי לעבודה ולהחלפת מידע רלוונטי הקשור ללימודים וכך הדבר בהרבה מדינות מערביות. כל אחד יכול לבחור ולנצל את המדיום הזה בהתאם לצרכיו. זה מה שטוב בו. לעניין הפרטיות, כל גולש יכול לבחור מה הוא מפרסם ומה לא ואילו אנשים ייחשפו למידע. חשבון פייסבוק לא חושף אוטומטית את כל הפרטים הנוגעים אליך. זה שכל מיני ילדים בוחרים לנהל את החיים שלהם דרך פייסבוק, זו בעיה שלהם. אני לא מפרסם שם פרטים אישיים שלא צריכים לעניין את מי שגולש שם.
 

האתר הזה נועד לשטויות. דברים רציניים לא עוברים דרכו.
צודק ! חבל שהדור הנוכחי מבזבז זמנו שם.
כבר שכחו מזה לטייל בטבע. הכל הפך וירטואלי, אפור ומשעמם. פייסבוק הוא שיא העולם בשיעמום מחריד וזאת בלשון המעטה.
 

mister K

New member
צודק ! חבל שהדור הנוכחי מבזבז זמנו שם.
כבר שכחו מזה לטייל בטבע. הכל הפך וירטואלי, אפור ומשעמם. פייסבוק הוא שיא העולם בשיעמום מחריד וזאת בלשון המעטה.
מאיפה אתה יודע אם אפילו לא נכנסת לשם?
בחייאת אביתר, אנחנו במאה ה-21. די להיות כזה שמרן. אני מכיר הרבה אנשים שאוהבים לטייל בטבע ויש להם פייסבוק. זה לא סותר.
 
מאיפה אתה יודע אם אפילו לא נכנסת לשם?
בחייאת אביתר, אנחנו במאה ה-21. די להיות כזה שמרן. אני מכיר הרבה אנשים שאוהבים לטייל בטבע ויש להם פייסבוק. זה לא סותר.
אל תדאג חבוב: אני יכול להיכנס לשם
עם חשבון של מישהו אחר עם שם בדוי. ניסיתי, ראיתי, הבנתי שמשם לא תצא הישועה. אין שם מספיק מידע קונקרטי בשבילי בנושא המוסיקה שאני אוהב, אין שם שום מידע מעניין על אגד, דן או רכבת-ישראל שאין במקום אחר, יש שם המון אנשים שאני מכיר מהעבר הרחוק וממש אין לי ענין להיות איתם בקשר כי צריך לתת לעבר לעבור. מה אכפת לי קיבינמאט ממישהו או מישהי שלמדו איתי בתיכון? מה זה צריך לעניין אותי מה עושה כיום מישהו ששרת איתי בצבא לפני 550 שנה? מעניין לי את ה.... אתה מבין את זה ברוך? פייסבוק הוא בזבוז משווע של זמן יקר בו אני יכול להיות עם התינוקות שלי ולשחק איתם. טוב לך בפייסבוק? שיבושם לך. אני ראיתי שמשם לא אוכל להפיק תועלת ולכן אני לא שם. נקודה.
 

באג2003

New member

האתר הזה נועד לשטויות. דברים רציניים לא עוברים דרכו.
אני חולק עליך ועל אביתר
בקיץ האחרון כשחברת ויאוליה החליטה להוריד את קו הלילה 333, פתחתי קבוצת מחאה בפייסבוק נגד רוע הגזירה. שבועיים אחרי עם מספיק לחץ ותמיכה ציבורית נרחבת הצלחנו באמצעות הקבוצה להחזיר את הקו לפעילות מלאה. והוא עובד עד היום למעשה. לפייסבוק כן יש השפעה והוא משמש אנשים רבים ברחבי העולם למטרות שונות, העובדה שלחלק מהאנשים אין שימוש בו, זה כבר נושא לדיון אחר.
 
אני חולק עליך ועל אביתר
בקיץ האחרון כשחברת ויאוליה החליטה להוריד את קו הלילה 333, פתחתי קבוצת מחאה בפייסבוק נגד רוע הגזירה. שבועיים אחרי עם מספיק לחץ ותמיכה ציבורית נרחבת הצלחנו באמצעות הקבוצה להחזיר את הקו לפעילות מלאה. והוא עובד עד היום למעשה. לפייסבוק כן יש השפעה והוא משמש אנשים רבים ברחבי העולם למטרות שונות, העובדה שלחלק מהאנשים אין שימוש בו, זה כבר נושא לדיון אחר.
תגיד לי חבוב: דיסקים נדירים של 10CC יש שם???
בוטלגים יפנים נדירים אש של 10CC אפשר למצוא שם??? ממש לא !!! בוא קח רשימה ונראה אותך מביא לי קישורים מדוייקים להורדה מהפייסבוק: בקובץ המצורף מופיעים 8 דיסקים. נראה אותך מוצא בפייסבוק קישורים להוריד אותם חינם ! הרי ידוע שהם נדירים ובקובץ נמצורף מבקשים תשלום - דבר שאינו חוקי בנושא בוטלגים. אסור למכור בוטלגים ! בוטלגים קיימים בכל רחבי הרשת ובחינם כולל עטיפות ! הנה קיבלת מטלה ! אם תצליח למצוא לי את הקישורים החינמיים להורדות אני נרשם מיד לפייסבוק !!!
 

mister K

New member
אני חולק עליך ועל אביתר
בקיץ האחרון כשחברת ויאוליה החליטה להוריד את קו הלילה 333, פתחתי קבוצת מחאה בפייסבוק נגד רוע הגזירה. שבועיים אחרי עם מספיק לחץ ותמיכה ציבורית נרחבת הצלחנו באמצעות הקבוצה להחזיר את הקו לפעילות מלאה. והוא עובד עד היום למעשה. לפייסבוק כן יש השפעה והוא משמש אנשים רבים ברחבי העולם למטרות שונות, העובדה שלחלק מהאנשים אין שימוש בו, זה כבר נושא לדיון אחר.
וזו רק דוגמה אחת להיותה של הרשת גורם מאחד
 

euronitzan

New member
וזו רק דוגמה אחת להיותה של הרשת גורם מאחד
ולעומת זאת
במאבק על הדלק לא הקבוצה (הדי גדולה) שהעלתה מחאה שם עזרה אלא בעיקר היציאה לרחובות והסיקור העיתונאי של המחאה, הם שעזרו.
 

mister K

New member
ולעומת זאת
במאבק על הדלק לא הקבוצה (הדי גדולה) שהעלתה מחאה שם עזרה אלא בעיקר היציאה לרחובות והסיקור העיתונאי של המחאה, הם שעזרו.
יש מחאות שמצליחות יותר ויש שמצליחות פחות.
גם בארץ יש כמה תנועות שהחלו כקבוצה בפייסבוק וגלשו למחאה מחוץ לגבולות המדיום. תנועת ישראל חופשית למשל.
 

amit1270

New member
ולעומת זאת
במאבק על הדלק לא הקבוצה (הדי גדולה) שהעלתה מחאה שם עזרה אלא בעיקר היציאה לרחובות והסיקור העיתונאי של המחאה, הם שעזרו.
לא לגמרי ברור מה גרם למה
גם היציאה לרחוב התחילה בפייסבוק.
 

אורי404

New member
לגבי הרפורמה בגוש דן,מצאתי מפה עם מספרי קווים
אני מצטער על הכפילות אם המפה הזאת כבר פורסמה פה. בניגוד למפה מהמסמך המפורסם של נתיבי איילון, פה יש גם טבלה של מספרי הקווים התדירים. שימו לב שבמפה מופיעים רק הקווים התדירים ביותר. יש עוד קווים רבים שאינם מופיעים פה, לדוגמה קו 10 וקו 5. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=135687873169017&set=o.144707548928434&theater הנה התאמת המספרים לצבעים, שאפשר להבין אותה מתוך זה שמנסים לשמור כמה שאפשר על מספור הקווים הקיים: 4/104/204 - אפור (יכול להיות שירדו מהחלק הזה של התכנית, כי נאמר בפורום שקו 16 לא ישתנה) 25/125 - כחול בהיר (אאל"ט המצב הנוכחי כבר זהה למפה) 26/126 - ירוק בהיר (את בגין נותנים ל-26 ואת רוטשילד ל-42, ההפך מהמצב הקיים) 39/139/239 - צהוב (אפשר להבין את זה בשיטת האלימינציה) 40/140/240 - סגול (שימו לב לשלוחות לעתידים ולתל השומר, לדעתי מסלול הקו לתל השומר מסורבל מדי והחלק הזה צריך להתבצע ע"י קו מקומי) 42/142 - ירוק כהה 60/160 - תכלת (נראה שהם מכסים את האיזורים בגבעתיים ורמת גן שכיום מכוסים בעיקר ע"י 63) 61/161 - ורוד 71/171/271 - כתום 89/189/289 - אדום (איזור קרליבך יקבל שירות מצוין)
תכנית הרפורמה
השאלה היא האם אותן מפות אלה מן מפות טיוטה או מה, שיהיה בפועל. נקווה, שזה יותר בגדר תכניות. בגוש דן יש צורך ברענון בקווי האוטובוסים. אבל לדעתי מוטב, שהשינוי יהיה מדורג באמצעות הוספת קווים חדשים ושדרוג קווים קיימים, מבחינת מסלול וכמות נסיעות. פחות ביטול דרסטי של קווים שונים, שיש להם הצדקה בפני עצמם, כמו למשל קווים 27 ו-45. אם כבר, אז שינוי במסלולים שלהם. קיים דבר נוסף בתכנית, שמעניין האם יצא לפועל; האם יהיה סדר בשני תעריפי נסיעה עיקריים, האם הכרטוס אכן יהיה משותף בין כל חברות האוטובוסים, איזה שינוי יהיה מבחינת נתיבים ומסלולים של תחבורה ציבורית (אם בכלל) והאם יהיה שילוט אלקטרוני בתחנות. כל אלה לפי הפרסומים בתקשורת צפויים להיות. השאלה האם בפועל נראה את זה.
 
תכנית הרפורמה
השאלה היא האם אותן מפות אלה מן מפות טיוטה או מה, שיהיה בפועל. נקווה, שזה יותר בגדר תכניות. בגוש דן יש צורך ברענון בקווי האוטובוסים. אבל לדעתי מוטב, שהשינוי יהיה מדורג באמצעות הוספת קווים חדשים ושדרוג קווים קיימים, מבחינת מסלול וכמות נסיעות. פחות ביטול דרסטי של קווים שונים, שיש להם הצדקה בפני עצמם, כמו למשל קווים 27 ו-45. אם כבר, אז שינוי במסלולים שלהם. קיים דבר נוסף בתכנית, שמעניין האם יצא לפועל; האם יהיה סדר בשני תעריפי נסיעה עיקריים, האם הכרטוס אכן יהיה משותף בין כל חברות האוטובוסים, איזה שינוי יהיה מבחינת נתיבים ומסלולים של תחבורה ציבורית (אם בכלל) והאם יהיה שילוט אלקטרוני בתחנות. כל אלה לפי הפרסומים בתקשורת צפויים להיות. השאלה האם בפועל נראה את זה.
אתה רוצה שינוי בקו 27 במקום ביטולו?
תחשוב על קווים 71, 171, 271 כקו 27 לאחר השינוי.
 

אורי404

New member
אתה רוצה שינוי בקו 27 במקום ביטולו?
תחשוב על קווים 71, 171, 271 כקו 27 לאחר השינוי.
איליה, אולי קו 27 הוא דוגמא פחות טובה
תוכל בבקשה להסביר מה יהיה מסלול קווים X71? אולי לקווים אחרים, שיבוטלו תהיינה אלטרנטיבות הולמות. ידוע לך (או לאחרים), איזו אלטרנטיבה תהיה במקום קו 35, למי שירצו לנסוע למשל מאזור התחנה המרכזית בתל אביב לעבר תל השומר? מה יהיה עם המעוניינים להגיע מאזור עתידים וצפון-מזרח תל אביב ואזור קניון איילון ואבא הלל ברמת גן לעבר מרכז תל אביב עם ביטולו של קו 20? גם לא בטוח, שזה חכם יהיה לבטל את קו 64, במידה והוא אכן יבוטל.
 
איליה, אולי קו 27 הוא דוגמא פחות טובה
תוכל בבקשה להסביר מה יהיה מסלול קווים X71? אולי לקווים אחרים, שיבוטלו תהיינה אלטרנטיבות הולמות. ידוע לך (או לאחרים), איזו אלטרנטיבה תהיה במקום קו 35, למי שירצו לנסוע למשל מאזור התחנה המרכזית בתל אביב לעבר תל השומר? מה יהיה עם המעוניינים להגיע מאזור עתידים וצפון-מזרח תל אביב ואזור קניון איילון ואבא הלל ברמת גן לעבר מרכז תל אביב עם ביטולו של קו 20? גם לא בטוח, שזה חכם יהיה לבטל את קו 64, במידה והוא אכן יבוטל.
הנה פירוט על 71/171/271
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=151020926 לגבי קו 20, אני בעצמי גר סמוך לרחוב אבא הילל ומשתמש בו הרבה, אבל הייתי מעדיף אוטובוס כל 5 דקות שיביא אותי לבורסה ולהחליף שם לקו המשך למרכז ת"א, מאשר להמתין רבע שעה לקו 20 שאלהים יודע מתי הוא יגיע.
 

אורי404

New member
הנה פירוט על 71/171/271
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=151020926 לגבי קו 20, אני בעצמי גר סמוך לרחוב אבא הילל ומשתמש בו הרבה, אבל הייתי מעדיף אוטובוס כל 5 דקות שיביא אותי לבורסה ולהחליף שם לקו המשך למרכז ת"א, מאשר להמתין רבע שעה לקו 20 שאלהים יודע מתי הוא יגיע.
תודה איליה.
ממה, שאני מבין קו 171 יהיה מן תחליף לקו 27. קווים 71 ו-171 יהיו ארוכים יותר להגעה לאזור רמת אביב. השאלה היא איך התדירות תהיה. בנוגע לקו 20 - התדירות אכן נמוכה. במקום זה היה מוטב לדעתי לעלות את התדירות. חלק גדול מן האוכלוסייה, שנוסעת בקו, כמו למשל קהל היעד בבית חולים אסותא או תושבי רמת גן, הם מהאנשים היותר מבוגרים ולא יודע אם זה חכם, שתהיה להם החלפת אוטובוס. מה בקשר לקווים 35, 64 ואחרים? האם להם תהיה אלטרנטיבה? דבר נוסף הוא האם קו 125 ימשיך לנסוע דרך אותו עיקוף דרך יהודה המכבי, או שייסע בדומה לקו 26 דרך המשך אבן גבירול? עם קווי X71 אני לא רואה ממש סיבה לעיקוף דרך יהודה המכבי ודרך נמיר.
 
תודה איליה.
ממה, שאני מבין קו 171 יהיה מן תחליף לקו 27. קווים 71 ו-171 יהיו ארוכים יותר להגעה לאזור רמת אביב. השאלה היא איך התדירות תהיה. בנוגע לקו 20 - התדירות אכן נמוכה. במקום זה היה מוטב לדעתי לעלות את התדירות. חלק גדול מן האוכלוסייה, שנוסעת בקו, כמו למשל קהל היעד בבית חולים אסותא או תושבי רמת גן, הם מהאנשים היותר מבוגרים ולא יודע אם זה חכם, שתהיה להם החלפת אוטובוס. מה בקשר לקווים 35, 64 ואחרים? האם להם תהיה אלטרנטיבה? דבר נוסף הוא האם קו 125 ימשיך לנסוע דרך אותו עיקוף דרך יהודה המכבי, או שייסע בדומה לקו 26 דרך המשך אבן גבירול? עם קווי X71 אני לא רואה ממש סיבה לעיקוף דרך יהודה המכבי ודרך נמיר.
לפי המפה נראה שקו 125 ימשיך לנסוע כמו היום
אבל גם קו 26 ימשיך לנסוע כמו היום: לאורך אבן גבירול עד הסוף וישר לאזורי חן, כך שיש אלטרנטיבה.
 

Dannycom

New member
תודה איליה.
ממה, שאני מבין קו 171 יהיה מן תחליף לקו 27. קווים 71 ו-171 יהיו ארוכים יותר להגעה לאזור רמת אביב. השאלה היא איך התדירות תהיה. בנוגע לקו 20 - התדירות אכן נמוכה. במקום זה היה מוטב לדעתי לעלות את התדירות. חלק גדול מן האוכלוסייה, שנוסעת בקו, כמו למשל קהל היעד בבית חולים אסותא או תושבי רמת גן, הם מהאנשים היותר מבוגרים ולא יודע אם זה חכם, שתהיה להם החלפת אוטובוס. מה בקשר לקווים 35, 64 ואחרים? האם להם תהיה אלטרנטיבה? דבר נוסף הוא האם קו 125 ימשיך לנסוע דרך אותו עיקוף דרך יהודה המכבי, או שייסע בדומה לקו 26 דרך המשך אבן גבירול? עם קווי X71 אני לא רואה ממש סיבה לעיקוף דרך יהודה המכבי ודרך נמיר.
ל- 35 יהיה תחליף חלקי
זה יהיה אחד מקווי 39/139/239 מאזור לה-גארדיה במסלול ישיר דרך אלוף שדה לתל השומר. מתחנה מרכזית עד לה-גארדיה צריך לקחת אוטובוס. לגבי 64 - תדירות הקו נמוכה גם כך. שילוב של 61/62 עם 70 שנוסעים בתדירות גבוהה כמעט לא יביא לפגיעה בשירות (במיוחד כשיהיה כרטיס מעבר). לגבי קו 125 - ימשיך במסלולו הנוכחי. הסיבה לזה שהוא עושה את הסיבוב - לספק לתלמידים מאזור שיכון ל' ורמת אביב החדשה גישה לתיכונים שבאזור יהודה המכבי.
 

mister K

New member
ל- 35 יהיה תחליף חלקי
זה יהיה אחד מקווי 39/139/239 מאזור לה-גארדיה במסלול ישיר דרך אלוף שדה לתל השומר. מתחנה מרכזית עד לה-גארדיה צריך לקחת אוטובוס. לגבי 64 - תדירות הקו נמוכה גם כך. שילוב של 61/62 עם 70 שנוסעים בתדירות גבוהה כמעט לא יביא לפגיעה בשירות (במיוחד כשיהיה כרטיס מעבר). לגבי קו 125 - ימשיך במסלולו הנוכחי. הסיבה לזה שהוא עושה את הסיבוב - לספק לתלמידים מאזור שיכון ל' ורמת אביב החדשה גישה לתיכונים שבאזור יהודה המכבי.
האם קו 70 יישאר כמו שהוא?
נושא מעניין נוסף הוא התדירות ושעות הפעילות. כיום לא מעט קווים פועלים בתדירות נמוכה בשעות הערב או מסתיימים מוקדם. במסגרת הארגון מחדש חייבים להוסיף עוד נסיעות בשעות הערב מכיוון שכיום זה אולי הדבר הכי נדרש בקווים מסויימים. אם נתיבי איילון טוענים שהרה ארגון לא כולל תוספת נסיעות (דבר גרוע מאוד שמראה שאין באמת כוונה לעודד מעבר לתח"צ), איך הם מתכוונים לשפר את השירות בשעות הערב?
 

Dannycom

New member
האם קו 70 יישאר כמו שהוא?
נושא מעניין נוסף הוא התדירות ושעות הפעילות. כיום לא מעט קווים פועלים בתדירות נמוכה בשעות הערב או מסתיימים מוקדם. במסגרת הארגון מחדש חייבים להוסיף עוד נסיעות בשעות הערב מכיוון שכיום זה אולי הדבר הכי נדרש בקווים מסויימים. אם נתיבי איילון טוענים שהרה ארגון לא כולל תוספת נסיעות (דבר גרוע מאוד שמראה שאין באמת כוונה לעודד מעבר לתח"צ), איך הם מתכוונים לשפר את השירות בשעות הערב?
נסיעות ערב זה נושא לכשעצמו שצריך טיפול
אבל אני לא חושב שזה המנדט של "נתיבי איילון". ההחלטה על תוספת נסיעות תלויה בתוספת תקציב מטעם משרד התחבורה, וכידוע עידוד תחבורה ציבורית הוא אינו בסדר עדיפויות של משרד זה. לפחות בפעימה הראשונה הוסיפו נסיעות ערב לקו 25 וגם כשקווי שרון עברו ל"מטרופולין" נוספו נסיעות נחוצות לקווים 48 ו- 149. אני מתאר לעצמי שיהיו תוספות של נסיעות לכמה קווים אבל לא תהיה כאן מהפכה מבחינה זו.
 

mister K

New member
נסיעות ערב זה נושא לכשעצמו שצריך טיפול
אבל אני לא חושב שזה המנדט של "נתיבי איילון". ההחלטה על תוספת נסיעות תלויה בתוספת תקציב מטעם משרד התחבורה, וכידוע עידוד תחבורה ציבורית הוא אינו בסדר עדיפויות של משרד זה. לפחות בפעימה הראשונה הוסיפו נסיעות ערב לקו 25 וגם כשקווי שרון עברו ל"מטרופולין" נוספו נסיעות נחוצות לקווים 48 ו- 149. אני מתאר לעצמי שיהיו תוספות של נסיעות לכמה קווים אבל לא תהיה כאן מהפכה מבחינה זו.
ומה לגבי קו 70? המסלול יישאר ללא שינוי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה