לגבי הקו האדום המקדים, למה למעשה...

מצב
הנושא נעול.

עלה13

New member
אני חושב שצריך להוציא אותם משרות...

כמובן שיש השפעה לסוג כלי התחבורה
ואפילו אם מדובר באוטובוס מפרקי ישן ורועש או אוטובוס היברידי שקט לדוגמא - אבל הנקודה היחידה בדיון היא האם הגדלת *אורך* *אותו* כלי משפיעה(כל עוד ההיצע מספיק) והיא לא.
אני חושב שצריך להוציא אותם משרות...
את העירוני ואת המפרקי הגבוהה והמרעיש, לגבי הגדל האורך מעירוני למפרקי, דעה שלי במירב הקווים המהלך יגדיל שימוש בקו, כבר אמרתי בשרשור שיש הרבה קווים שעירוני נותן שרות נהדר והגדלת תדירות יכולה לסייע, מיניבוסים מתפקדים מצויין בעיקר מפני שהם מיועדים לישיבה וביחד עם התדירות הם מיצבים את עצמם, בקווים 142 18 25 אני יכול לחתום על כך שהפעלתם ברב קיבולת בלבד תגדיל משמעותית את השימוש בהם גם ליוממות וגם לנסיעות של לא יוממים, של תושבים, מבקרים ותיירים.
 

cwen

New member
אבל זה קו עם תדירות טובה כבר היום

זה לא יקרה לבד...
נניח שיניחו מסילות לאורך מסלול קו 142 ותתחיל לנוע בו רכבת קלה עם ארבעה קרונות, השימוש בו לא יגדל?, נניח שבירושלים מחר בבוקר ינועו לאורך הקו עירוניים, השימוש בו ישאר כפי שהוא, לא תהייה ירידה?, כנ"ל למטרונית, ביקוש לא קורה הוא נוצר, תפעילי את קו 142 במיניבוס בתדירות של 20 דקות, השימוש בו יצטמצם,בהתחלה יהיה בלתי נסבל ויעורר מאומה, אחר כך יהיה לו קהל נאמן ומאושר ומצומצם, אין אלטרנטיבה משמעותית לתנועה בעיר חוץ מאוטובוסים ויש פוטנציאל לנוסעים למערכת תחתית וקלה תדירה עם חמישה קרונות ובתדירות של כמה דקות ובשביל זה צריך מערכת שעירוני לא יכול לספק.
אופי הנסיעה בקו נקבע ע"י הכלי שנע בו, למינבוס יש את הקיבולת שלו, לעירוני את שלו ולמפרקית את שלו
אבל זה קו עם תדירות טובה כבר היום
זה לא שהתדירות נמוכה ואתה אומר שאנשים נמנעים כי אין להם כוח לחכות. התדירות של הקו טובה ואין עומס בלתי נסבל, לכן אין טעם לשדרג את הקיבולת שלו. הוא עונה על הביקוש, ואין בו בעיות שמבריחות נוסעים.

כרגע לפחות מיותר לצייד את הקו במפרקיות.
 

עלה13

New member
התדירות טובה להיום...

אבל זה קו עם תדירות טובה כבר היום
זה לא שהתדירות נמוכה ואתה אומר שאנשים נמנעים כי אין להם כוח לחכות. התדירות של הקו טובה ואין עומס בלתי נסבל, לכן אין טעם לשדרג את הקיבולת שלו. הוא עונה על הביקוש, ואין בו בעיות שמבריחות נוסעים.

כרגע לפחות מיותר לצייד את הקו במפרקיות.
התדירות טובה להיום...
זה לא אומר שהיא לא יכולה לגדול, המסלול של הקו בתוך העיר יכול להוות אלטרנטיבה לרכב לסידורים, לתיור ולבילוי בכל שעות היום, הקו הוא פוטנציאל לשימוש של תושבי תל אביב בתוך העיר, הוא יכול לשמש את מי שגר בלב בעיר ועובד בסיטי של רמת גן ביום יום וזה לא ממש נורא אם יש גם ספל לקו, האם יחליפו מערך קרונות של רכבת תחתית בשעות השפל?, לא אחת יצא לי באירופה להיות על קו תחתית כשבכל קרון היו מס' בודד של אנשים, אם חסר כלים שירכשו, אני חושב שהקו המקדים האדום יכול לתרום לפופולריות של הקו וזה יכול להיות רק עם רב קיבולת ובהמשך הגדלת התדירות.
אני חושב שמסלול של קו 142 בתל אביב הוא הכי טוב שי בתל אביב, קו 25 הוא קו עם מסלול מצויין שלשלב בהם עירוניים זה פשוט חשיבה לא נכונה, לעומת זאת הקו המקדים יפגע בקווים 40 ו42, מעבר לכך קו 142 אמור לתת שרות גם למשתמשי הקו האדום המקדים ואם הוא יפעל כרב קיבולת הוא יתמלא בתחנה המשותפת של המקדים בצומת עלית שהיא צריכה להיות לדעתי בגשר הולגכי הרגל של הבורסה שעומד להיות קישור בן הסיטי שח רמת לסיטי ההולך ונבנה בגבעתיים, 142 בלי שום תכנון אמור להיות קו מאוד משמעותי, אני אומר את דעתי אם הייתי מקבל החלטות בדן הייתי כבר מהיום הופך את קו 142 לרב קיבולת.
 

cwen

New member
אבל *אין כרגע צורך*

התדירות טובה להיום...
זה לא אומר שהיא לא יכולה לגדול, המסלול של הקו בתוך העיר יכול להוות אלטרנטיבה לרכב לסידורים, לתיור ולבילוי בכל שעות היום, הקו הוא פוטנציאל לשימוש של תושבי תל אביב בתוך העיר, הוא יכול לשמש את מי שגר בלב בעיר ועובד בסיטי של רמת גן ביום יום וזה לא ממש נורא אם יש גם ספל לקו, האם יחליפו מערך קרונות של רכבת תחתית בשעות השפל?, לא אחת יצא לי באירופה להיות על קו תחתית כשבכל קרון היו מס' בודד של אנשים, אם חסר כלים שירכשו, אני חושב שהקו המקדים האדום יכול לתרום לפופולריות של הקו וזה יכול להיות רק עם רב קיבולת ובהמשך הגדלת התדירות.
אני חושב שמסלול של קו 142 בתל אביב הוא הכי טוב שי בתל אביב, קו 25 הוא קו עם מסלול מצויין שלשלב בהם עירוניים זה פשוט חשיבה לא נכונה, לעומת זאת הקו המקדים יפגע בקווים 40 ו42, מעבר לכך קו 142 אמור לתת שרות גם למשתמשי הקו האדום המקדים ואם הוא יפעל כרב קיבולת הוא יתמלא בתחנה המשותפת של המקדים בצומת עלית שהיא צריכה להיות לדעתי בגשר הולגכי הרגל של הבורסה שעומד להיות קישור בן הסיטי שח רמת לסיטי ההולך ונבנה בגבעתיים, 142 בלי שום תכנון אמור להיות קו מאוד משמעותי, אני אומר את דעתי אם הייתי מקבל החלטות בדן הייתי כבר מהיום הופך את קו 142 לרב קיבולת.
אבל *אין כרגע צורך*
התדירות טובה. זה אומר שאתה מגיע לתחנה ותוך מספר דקות לא רב מדי מגיע אוטובוס. לא חייבים לתכנן מראש.
אם החזון שלך יתגשם והקו האדום המקדים יגביר מאוד את הפופולריות של 142 אז אנשי דן יראו את זה ויתגברו את הקו או יהפכו אותו למפרקי.
כרגע כל מה שאתה כותב הוא ספקולציה בלבד.
 

עלה13

New member
ככה זה עובד בישראל ובגלל זה...

אבל *אין כרגע צורך*
התדירות טובה. זה אומר שאתה מגיע לתחנה ותוך מספר דקות לא רב מדי מגיע אוטובוס. לא חייבים לתכנן מראש.
אם החזון שלך יתגשם והקו האדום המקדים יגביר מאוד את הפופולריות של 142 אז אנשי דן יראו את זה ויתגברו את הקו או יהפכו אותו למפרקי.
כרגע כל מה שאתה כותב הוא ספקולציה בלבד.
ככה זה עובד בישראל ובגלל זה...
התחבורה היא לא משהו, קו 142 ראוי לרב קיבולת, המסלול שלו יחד ושל 25 הכי טובים שיש לדן שעוברים ביפו, בדרום, תל אביבב, בלב העיר ובמרכז העיר, והקו המקדים יכול להפוך את 142 לקו מוצלח ופופלארי מאוד, אי אפשר ליצור מערך בלי לתכנן ובלי לחשוב מה השינויים שכבר מתוכננים יכולים לגרום לו או אפשר לגרום לו להיות מוצלח יותר.
 
אוטובוס רב-קיבולת זה אמצעי, לא מטרה

נסיעה בתחבורה ציבורית היא יותר...
מלהגיע ממקום למקום, קו רב קיבולת מצליח להרים ולהפיל קו טוב, כל אחד מהקווים 18 25 40 42 63 61 82 ויש עוד שיעבור לפעול ברב קיבולת בכל שעות השרות יהנה מתפוסה גדולה שתלך ותגדל, אני מייחס לזה את חווית הנסיעה ואת התחושה של משהו אמין.
קו 142 יש מסלול שאני קורא לו מנצח, רכבת מרכז, שד' שאול המלך, אבן גבירול, שד' רוטשילד, אלנבי, נווא שאנן (יש לשונה הזו עתיד מצויין), תחנה ישנה(פרויקט מנשר ששלב א' שלו פועל), תחנה חדשה, פלורנטין, המושבה האמריקאית גרמנית, שכונת נגה, יפו, שד' ירושליים, הקו הזה עם קו רב קיבולת, תדיר והפצה נכונה הפוטנציאל שלו גדול והנסיעה תהייה בתפוסה מלאה ויהיה פופולרי מאוד.
קו 25 הוא קו מאוד חשוב שנעשה בו טעות שפוגעת בהתפתחות הפוטנציאלית שלו שהוא נוסעה במהלך היום בעירוני, המסלול שלו נהדר.
שימי לב שהקווים הפופלריים בעיר הם קווים שאחוז הנסיעה הדומיננטי שלו הוא רב קיבולת, בעיר שאין בה מערכת תחבורה ראויה ויש פוטנציאל גדול של מעבר לתחבורה ציבורית, זה נראה בשטח כשהתנאים בה משתפרים
אוטובוס רב-קיבולת זה אמצעי, לא מטרה
לנוסע בתוך גוש עירוני לא באמת משנה עם הנוסע באוטובוס קצר או ארוך כל עוד יש לו מקום לשבת או לפחות לעמוד בכל אחד מהם.
הקטנת צפיפות יכולה להגביר שימוש בתחבורה ציבורית אבל סתם להשתמש באוטובוס רב-קיבולת בקו לא עמוס לא באמת ימשוך נוסעים לקו רק בגלל רב-הקיבולת.
אתה הופך את היוצרות - בקווים פופולרים משתמשים באוטובוסים מפרקיים בגלל הפופולריות שלהם, הם לא פופולרים בגלל האוטובוסים המפרקיים.
 

עלה13

New member
הדרישה לתחבורה קיימת...

אוטובוס רב-קיבולת זה אמצעי, לא מטרה
לנוסע בתוך גוש עירוני לא באמת משנה עם הנוסע באוטובוס קצר או ארוך כל עוד יש לו מקום לשבת או לפחות לעמוד בכל אחד מהם.
הקטנת צפיפות יכולה להגביר שימוש בתחבורה ציבורית אבל סתם להשתמש באוטובוס רב-קיבולת בקו לא עמוס לא באמת ימשוך נוסעים לקו רק בגלל רב-הקיבולת.
אתה הופך את היוצרות - בקווים פופולרים משתמשים באוטובוסים מפרקיים בגלל הפופולריות שלהם, הם לא פופולרים בגלל האוטובוסים המפרקיים.
הדרישה לתחבורה קיימת...
קווים עירוניים עם ביקוש או עם פוטנציאל לביקוש לא יכולים לקבל את זה ממיניבוס או מאוטובוס עירוני, תוריד את המפרקיות מקו 18 לא ישאר הרבה מהקו, תפעיל אותו במפרקיות בלבד ותגדיל את התדירות בתוך מס' חודשים אחוזי הנסיעה בו יגדלו משמעותית, כך בקו 25 42 142 40 63 61 104 63 ועוד קווים.
מה שעושות מערכות תחבורה כתחתית, קלה וBRT הם מגדירות, מאפשרות קיבולת, מגדילה תדירות ויוצרת הגדרה וחוויה, עם תחליף את קרונות הקלה בירושלים באוטובסים עירוניים, תראה ירידה משמעותית בשימוש בה, השימוש הגדול בה (אם מנתקים את אלו שאין להם בררה או דרך אחרת) הוא בשל החוויה, בשל מערכת שמגדירה את הנסיעה בפשטות, בשל היותה מערכת,
המפרקית היא כלי רב קיבולת, יותר אנשים יכולים לנסוע בה, התחלופה בה גדולה, סביר להניח שלא תעמוד לאורך כל הנסיעה, קל יותר לעמוד בה, היא כלי שמתשמשים בה ערים שיש להם מערכת תחתית וקלה, היא זולה ממערכת מורכבת וגמישה במסלולים ובשינויים והיא כלי זמין ששימוש נכון בו יכול להקל, הוא בהחלט אמצעי תחבורה, בשום מקום לא כתבתי שהוא מטרה, יש קווים שמפרקי מתאים להם, לדוגצה קווים 4 ו5 הכלי שהייתי משלב בהם הוא עירוני עם שלוש דלתות, וקווים מטרופוליניים כקו 58 הם מצויינים כמיניבוסים, השימוש במגוון כלים יוצר עירוב שימושים ויוצר פתרונות מצויינים, הבעיה בתל אביב שאין לה מערכת מהירה ותדירה, הצעתי נותנת לה את האפשרות למערכת מקדימה ראויה שהעיר זקוקה לה
 
אתה מפתח ציפיות גבוהות והאכזבה שלך תהיה כואבת

עם הפעלת המקדים,142 יקח נתח מקווים...
42 40, ולא רק מהם הוא עובר באלנבי, שד' רוטשילד, אבן גבירול ושד' שאול המלך, עם נסיעה במפרקית ארוכה ותדירה יש לה פוטנציאל ואין לי ספק שהקו יסע בתפוסה גדולה כאשר הוא חלק ממערכת שנוסעת בסוג כלי קבוע, רב קיבולת ותדיר, כארבעה קווים, אדום וירוק מקדים ו142 ו18 יהיה כיסוי עירוני ומטרופולי בסדר של מערכת, מערכת כזו תהיה ההצלחה התחבורתית הגדולה בישראל בעיר ומטרופולין, היא תשנה הרגלי נסיעה גם ליוממים וגם לאנשים שנוסעים ברכב ולמבקרים ותיירים מהארץ ומחו"ל
אתה מפתח ציפיות גבוהות והאכזבה שלך תהיה כואבת
לא יהיה שום קו ירוק מקדים. שנים לוקח להוציא לפועל את הקו האדום המקדים, אז אתה מצפה תוך תקופה קצרה יארגנו קו שאף אחד לא חשב עליו ולא תכנן?
ו"רשת" הקווים הזו שאתה מתאר היא אותה גברת בשינוי אדרת ולא תהווה שום חידוש של ממש. לא מערכת ולא הצלחה.
נקווה שהקו האדום המקדים לא יקלקל, כי כפי שהוא מבוצע, הוא לא ממש מבטיח.
שינוי אמיתי בגוש-דן לא יקרה בעשור הנוכחי. נקווה שיקרה בעשור הבא.
 

עלה13

New member
בדרך כלל...

אתה מפתח ציפיות גבוהות והאכזבה שלך תהיה כואבת
לא יהיה שום קו ירוק מקדים. שנים לוקח להוציא לפועל את הקו האדום המקדים, אז אתה מצפה תוך תקופה קצרה יארגנו קו שאף אחד לא חשב עליו ולא תכנן?
ו"רשת" הקווים הזו שאתה מתאר היא אותה גברת בשינוי אדרת ולא תהווה שום חידוש של ממש. לא מערכת ולא הצלחה.
נקווה שהקו האדום המקדים לא יקלקל, כי כפי שהוא מבוצע, הוא לא ממש מבטיח.
שינוי אמיתי בגוש-דן לא יקרה בעשור הנוכחי. נקווה שיקרה בעשור הבא.
בדרך כלל...
שאני מציעה פרויקט גם בתחום שלי, אומנות, אני נתקל בחומה, חלקם מצליחים להדביק את המתנגדים הכי גדולים אליהם, חלקם מצליחות, לא פוחד מאכזבות, לא פחוד ממחשבה ועשיה לשינוי, גם שאני מודע לאך שדברים נעשים כאן, אני חושב שנכון למצב התחבורה בתל אביב והמטרופולין למול התכנון שבמקרה הטוב רק בעוד שני עשורים נראה מערכת ראשונה בעיר, ההצעה שלי היא ישימה ויכולה לפעול בתוך חצי שנה ולשנות את כל מה שאנו מכירים בתחום בתל אביב, אין לי צל של ספק שמערכת כזו תהייה הצלחה מהר מאוד, כמובן שזה תלוי במשרד התחבורה, עיריית תל אביב וחברת דן
 
השלמת הרכבת מכפ"ס להרצליה תהיה שיפור אזורי

אתה מפתח ציפיות גבוהות והאכזבה שלך תהיה כואבת
לא יהיה שום קו ירוק מקדים. שנים לוקח להוציא לפועל את הקו האדום המקדים, אז אתה מצפה תוך תקופה קצרה יארגנו קו שאף אחד לא חשב עליו ולא תכנן?
ו"רשת" הקווים הזו שאתה מתאר היא אותה גברת בשינוי אדרת ולא תהווה שום חידוש של ממש. לא מערכת ולא הצלחה.
נקווה שהקו האדום המקדים לא יקלקל, כי כפי שהוא מבוצע, הוא לא ממש מבטיח.
שינוי אמיתי בגוש-דן לא יקרה בעשור הנוכחי. נקווה שיקרה בעשור הבא.
השלמת הרכבת מכפ"ס להרצליה תהיה שיפור אזורי
 

kobiz99

New member
בתל אביב אין מטרוניות יש אורבניות

לגבי הקו האדום המקדים, למה למעשה...
אם איני טועה יש תשעים מטרוניות בתל אביב שזה מס' של של שלוש קווים בחיפה, למה לא לצרף אליו את הקו הירוק כקו מקדים, מטרופולין תל אביב זקוק למערכת תחבורה כבר עכשיו, כמערכת מקדימה אילו הייתי בן מקבלי ההחלטות, הייתי יותר מערכת של ארבעה קווים מקדימים.
תוואי הקו האדום - מטרונית
תוואי הקו הירוק - מטרונית,
142 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
18 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
השילוב של הארבעה הוא למעשה מערבת מטרופולינית של ארבעה קווים שיש בהם נקודות משותפת למעבר שתוכלל מצד אחד לצמצם משמעותית שימוש ברכב ותנועה למרכז העיר שתצמצם משמעותית שימוש ברכב בעיר גם לתושבי העיר, פתרון מצויין גם להגעה לעבודה וחזרה וגם לבילוי מהטבעת הראשונה של העיר.
יש מספיק מטרוניות ומפרקיות ארוכות יורו חמש ללקווים האלה וניתן בטווח של חצי שנה להפעיל מערכת כזו והיא תהפך בטווח של שנה מהפעלתה למערכת הטובה במדינה בתוך עיר.
בתל אביב אין מטרוניות יש אורבניות
 

kobiz99

New member
ובכל זאת על האוטובוסים במרכז כתוב אורבנית

הכל ענין של שם
ובכל זאת על האוטובוסים במרכז כתוב אורבנית
כפי שהיצרן קורא לאוטובוס זה.

ובחיפה האוטובוסים הללו נקראים וגם כתוב עליהם מטרונית כפי שהוחלט בחיפה ולא כפי שקבע היצרן.
 
השם "אורבנית" נקבע לפי סקר שנערך בציבור

ובכל זאת על האוטובוסים במרכז כתוב אורבנית
כפי שהיצרן קורא לאוטובוס זה.

ובחיפה האוטובוסים הללו נקראים וגם כתוב עליהם מטרונית כפי שהוחלט בחיפה ולא כפי שקבע היצרן.
השם "אורבנית" נקבע לפי סקר שנערך בציבור
הוא לא נקבע על ידי היצרן.
 

אוהדא11

New member
האם משנה מה השם ? בפועל זו מפרקית

ובכל זאת על האוטובוסים במרכז כתוב אורבנית
כפי שהיצרן קורא לאוטובוס זה.

ובחיפה האוטובוסים הללו נקראים וגם כתוב עליהם מטרונית כפי שהוחלט בחיפה ולא כפי שקבע היצרן.
האם משנה מה השם ? בפועל זו מפרקית
 
חדשות לגבי הקו האדום האמיתי:

לגבי הקו האדום המקדים, למה למעשה...
אם איני טועה יש תשעים מטרוניות בתל אביב שזה מס' של של שלוש קווים בחיפה, למה לא לצרף אליו את הקו הירוק כקו מקדים, מטרופולין תל אביב זקוק למערכת תחבורה כבר עכשיו, כמערכת מקדימה אילו הייתי בן מקבלי ההחלטות, הייתי יותר מערכת של ארבעה קווים מקדימים.
תוואי הקו האדום - מטרונית
תוואי הקו הירוק - מטרונית,
142 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
18 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
השילוב של הארבעה הוא למעשה מערבת מטרופולינית של ארבעה קווים שיש בהם נקודות משותפת למעבר שתוכלל מצד אחד לצמצם משמעותית שימוש ברכב ותנועה למרכז העיר שתצמצם משמעותית שימוש ברכב בעיר גם לתושבי העיר, פתרון מצויין גם להגעה לעבודה וחזרה וגם לבילוי מהטבעת הראשונה של העיר.
יש מספיק מטרוניות ומפרקיות ארוכות יורו חמש ללקווים האלה וניתן בטווח של חצי שנה להפעיל מערכת כזו והיא תהפך בטווח של שנה מהפעלתה למערכת הטובה במדינה בתוך עיר.
חדשות לגבי הקו האדום האמיתי:
"
שבע חברות בינ"ל השתתפו בכנס מציעים למכרז המנהור בשיטת ה TBM ולמבני התחנות התת קרקעיות של הקו האדום

שבע חברות בינ"ל, חלקן בשיתוף חברת ישראליות, השתתפו היום בכנס מציעים למכרז המנהור בשיטת ה TBM ולמבני התחנות התת קרקעיות של הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א. בחירת הקבלן המבצע תהיה בתחילת 2015 ומיד לאחר מכן יחלו העבודות.

בתום תקופת תהליך המיון המוקדם עשתה היום חברת נ.ת.ע צעד נוסף לעבר בחירת הקבלן, שיבצע את מנהור הקו האדום בשיטת ה TBM יחד עם מבני התחנות התת קרקעיות. שבע חברות בינ"ל גדולות, נטלו חלק בכנס המציעים, שערכה חברת נ.ת.ע בר"ג. החברות הינן מסין, רוסיה, גרמניה, צרפת ספרד ואיטליה. כולן עברו את שלב המיון המוקדם ונציגיהם יערכו סיור לאורך תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א.

מדובר בשתי מנהרות לאורך 8 ק"מ כ"א, שיהוו את החלק העיקרי של המקטע התת קרקעי של הקו האדום: מצומת גהה, דרך ציר ז'בוטינסקי בבני ברק, המשך על הציר לר"ג, דרך בגין בת"א ועד למסילה התורכית ביפו. במנהרות אלה יוקמו שמונה מבני תחנות תת קרקעיות וכן 22 מנהרות מקשרות בין המנהרות הראשיות, לצרכי בטיחות.
"
 
אלנתן העלה זאת בשרשור הקודם, חדשות טובות!

חדשות לגבי הקו האדום האמיתי:
"
שבע חברות בינ"ל השתתפו בכנס מציעים למכרז המנהור בשיטת ה TBM ולמבני התחנות התת קרקעיות של הקו האדום

שבע חברות בינ"ל, חלקן בשיתוף חברת ישראליות, השתתפו היום בכנס מציעים למכרז המנהור בשיטת ה TBM ולמבני התחנות התת קרקעיות של הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א. בחירת הקבלן המבצע תהיה בתחילת 2015 ומיד לאחר מכן יחלו העבודות.

בתום תקופת תהליך המיון המוקדם עשתה היום חברת נ.ת.ע צעד נוסף לעבר בחירת הקבלן, שיבצע את מנהור הקו האדום בשיטת ה TBM יחד עם מבני התחנות התת קרקעיות. שבע חברות בינ"ל גדולות, נטלו חלק בכנס המציעים, שערכה חברת נ.ת.ע בר"ג. החברות הינן מסין, רוסיה, גרמניה, צרפת ספרד ואיטליה. כולן עברו את שלב המיון המוקדם ונציגיהם יערכו סיור לאורך תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א.

מדובר בשתי מנהרות לאורך 8 ק"מ כ"א, שיהוו את החלק העיקרי של המקטע התת קרקעי של הקו האדום: מצומת גהה, דרך ציר ז'בוטינסקי בבני ברק, המשך על הציר לר"ג, דרך בגין בת"א ועד למסילה התורכית ביפו. במנהרות אלה יוקמו שמונה מבני תחנות תת קרקעיות וכן 22 מנהרות מקשרות בין המנהרות הראשיות, לצרכי בטיחות.
"
אלנתן העלה זאת בשרשור הקודם, חדשות טובות!
 

darkshadow1

New member
למישהו יש הסבר הגיוני להתקדמות הזוחלת?

חדשות לגבי הקו האדום האמיתי:
"
שבע חברות בינ"ל השתתפו בכנס מציעים למכרז המנהור בשיטת ה TBM ולמבני התחנות התת קרקעיות של הקו האדום

שבע חברות בינ"ל, חלקן בשיתוף חברת ישראליות, השתתפו היום בכנס מציעים למכרז המנהור בשיטת ה TBM ולמבני התחנות התת קרקעיות של הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א. בחירת הקבלן המבצע תהיה בתחילת 2015 ומיד לאחר מכן יחלו העבודות.

בתום תקופת תהליך המיון המוקדם עשתה היום חברת נ.ת.ע צעד נוסף לעבר בחירת הקבלן, שיבצע את מנהור הקו האדום בשיטת ה TBM יחד עם מבני התחנות התת קרקעיות. שבע חברות בינ"ל גדולות, נטלו חלק בכנס המציעים, שערכה חברת נ.ת.ע בר"ג. החברות הינן מסין, רוסיה, גרמניה, צרפת ספרד ואיטליה. כולן עברו את שלב המיון המוקדם ונציגיהם יערכו סיור לאורך תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א.

מדובר בשתי מנהרות לאורך 8 ק"מ כ"א, שיהוו את החלק העיקרי של המקטע התת קרקעי של הקו האדום: מצומת גהה, דרך ציר ז'בוטינסקי בבני ברק, המשך על הציר לר"ג, דרך בגין בת"א ועד למסילה התורכית ביפו. במנהרות אלה יוקמו שמונה מבני תחנות תת קרקעיות וכן 22 מנהרות מקשרות בין המנהרות הראשיות, לצרכי בטיחות.
"
למישהו יש הסבר הגיוני להתקדמות הזוחלת?
נשמע לי הזוי שלוקח 3-4 שנים להקים 3 פירי שילוח תת-קרקעיים.
 
הקו האדום המקדים הוא כמו גשר 6 בקו לירושלים

לגבי הקו האדום המקדים, למה למעשה...
אם איני טועה יש תשעים מטרוניות בתל אביב שזה מס' של של שלוש קווים בחיפה, למה לא לצרף אליו את הקו הירוק כקו מקדים, מטרופולין תל אביב זקוק למערכת תחבורה כבר עכשיו, כמערכת מקדימה אילו הייתי בן מקבלי ההחלטות, הייתי יותר מערכת של ארבעה קווים מקדימים.
תוואי הקו האדום - מטרונית
תוואי הקו הירוק - מטרונית,
142 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
18 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
השילוב של הארבעה הוא למעשה מערבת מטרופולינית של ארבעה קווים שיש בהם נקודות משותפת למעבר שתוכלל מצד אחד לצמצם משמעותית שימוש ברכב ותנועה למרכז העיר שתצמצם משמעותית שימוש ברכב בעיר גם לתושבי העיר, פתרון מצויין גם להגעה לעבודה וחזרה וגם לבילוי מהטבעת הראשונה של העיר.
יש מספיק מטרוניות ומפרקיות ארוכות יורו חמש ללקווים האלה וניתן בטווח של חצי שנה להפעיל מערכת כזו והיא תהפך בטווח של שנה מהפעלתה למערכת הטובה במדינה בתוך עיר.
הקו האדום המקדים הוא כמו גשר 6 בקו לירושלים
תשתית שחשיבותה היא הצהרתית. "אנחנו אשכרה מתכוונים להקים את הקו האדום ולא לסגת מכך"
אחרי שנה אם קו האוטובוס "האדום המקדים" אנשים יתרגלו למסלול שכזה ויהיה קשה לסגת\לדחות את כריית הקו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה