לגבי הקו האדום המקדים, למה למעשה...
לגבי הקו האדום המקדים, למה למעשה...
אם איני טועה יש תשעים מטרוניות בתל אביב שזה מס' של של שלוש קווים בחיפה, למה לא לצרף אליו את הקו הירוק כקו מקדים, מטרופולין תל אביב זקוק למערכת תחבורה כבר עכשיו, כמערכת מקדימה אילו הייתי בן מקבלי ההחלטות, הייתי יותר מערכת של ארבעה קווים מקדימים.
תוואי הקו האדום - מטרונית
תוואי הקו הירוק - מטרונית,
142 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
18 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
השילוב של הארבעה הוא למעשה מערבת מטרופולינית של ארבעה קווים שיש בהם נקודות משותפת למעבר שתוכלל מצד אחד לצמצם משמעותית שימוש ברכב ותנועה למרכז העיר שתצמצם משמעותית שימוש ברכב בעיר גם לתושבי העיר, פתרון מצויין גם להגעה לעבודה וחזרה וגם לבילוי מהטבעת הראשונה של העיר.
יש מספיק מטרוניות ומפרקיות ארוכות יורו חמש ללקווים האלה וניתן בטווח של חצי שנה להפעיל מערכת כזו והיא תהפך בטווח של שנה מהפעלתה למערכת הטובה במדינה בתוך עיר.
לגבי הקו האדום המקדים, למה למעשה...
אם איני טועה יש תשעים מטרוניות בתל אביב שזה מס' של של שלוש קווים בחיפה, למה לא לצרף אליו את הקו הירוק כקו מקדים, מטרופולין תל אביב זקוק למערכת תחבורה כבר עכשיו, כמערכת מקדימה אילו הייתי בן מקבלי ההחלטות, הייתי יותר מערכת של ארבעה קווים מקדימים.
תוואי הקו האדום - מטרונית
תוואי הקו הירוק - מטרונית,
142 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
18 - מפרקית ארוכה ארבע דלתות יורו 5
השילוב של הארבעה הוא למעשה מערבת מטרופולינית של ארבעה קווים שיש בהם נקודות משותפת למעבר שתוכלל מצד אחד לצמצם משמעותית שימוש ברכב ותנועה למרכז העיר שתצמצם משמעותית שימוש ברכב בעיר גם לתושבי העיר, פתרון מצויין גם להגעה לעבודה וחזרה וגם לבילוי מהטבעת הראשונה של העיר.
יש מספיק מטרוניות ומפרקיות ארוכות יורו חמש ללקווים האלה וניתן בטווח של חצי שנה להפעיל מערכת כזו והיא תהפך בטווח של שנה מהפעלתה למערכת הטובה במדינה בתוך עיר.