לגבי המפגש\קמפינג-

Anem

New member
מאוד הייתי רוצה לבוא רק לשישי

אבל כל הסופשבוע תפוס לי, ואני גם לא ממש יכול לבקש מההורים להקפיץ אותי ל"קמפינג א-מיניים"
 
חח בסדר..

מיסטיק זה כמו שאמרתי מיקודם זה לא משנה אם חצי מהפורום בחיפה ( ועכשיו כשהגיעו מלא חדשים ועזבו מלא ישנים אני כבר לא בטוחה בכלל בכלל) זה גם לא משנה כי תא זה איפה שעושים מפגשי פורום נקודה. וזה בכלל לא אותו כסף בשבילי חיפה יותר יקר בהרבה. ואני גם ככה נוסעת לפעמים בתא כי תא זה האמצע של הארץ ושם זה מקום ההתרחשויות של הדברים. ANEM - אם לא הבחנת בכך אנחנו מנסים עכשיו לארגן משהו ליום שישי בבוקר בלבד.נוח לך בתא? אולי פשוט נעשה הצבעה כך נהוג בדמוקרטיה (אפרופו רפורמת הבריאות המהפכנית שחוקק הלילה אובמה ...) מי בעד תא ומי בעד חיפה. אנא להצביע אנשים.תודה.
 

p019

New member
איזו גישה זו "כי תא זה איפה שעושים מפגשים"?

יש עוד מקומות בארץ מלבד תא. אתם יודעים מה, צריך להיפגש בירושלים - כי ירושלים זו בירת ישראל. זו אותה רמה של לוגיקה. האמת יותר - כיוון שתא היא לא מרכז הארץ. אם נחשב את נקודת שיווי המשקל של הארץ (לפי שטח או לפי אנשים ??) נקבל נקודה שאין בה כלום (אולי היא ביכלל תהיה בשטחים). בקיצור - כבר ביצענו הצבעה בעבר ונקבע כי נעשה פעם כאן ופעם כאן - ואני אומרת את זה כשאני גרה ברחובות - ותא ארבה יותר נוחה לי מחיפה. אבל אם נעשה את כל המפגשים בתא - אנשים מחיפה יפסיקו להגיע וזה לא נשמע לי פיתרון טוב. ודרך הגב - דמוקרטיה זה לא רק שילטון הרוב - זה גם שמירת זכויות המיעוט.
 
אני אומרת,שאני חושבת שצריך הצבעה חדשה

כי הרבה מים עברו בנהר ואנשים חדשים הגיעו. אני כבר אמרתי את דעתי,לא חושבת שזה הוגן לעשות חצי מהמפגשים בא וחצי בחיפה כי כן מה לעשות שת"א זה המרכז וחיפה זה לא. זה כן סיבה מאוד מוצדקת. עובדה שבכל מפגשים הפורום שהייתי בהם (ואני יודעת על עוד מלא שלא הייתי בהם) כל המפגשים שלהם היו בתל אביב.אבל כולם. את לא חושבת שזה אומר משהו? ודרך אגב אני בעד לעשות מפגש בירושלים D: לא בגלל שזה העיר שלי אלא בגלל שזו עיר מאוד נחמדה ומיוחדת :)
 

my little world

New member
עד שתחליטו יעברו 10 שנים ../images/Emo178.gif

סופגניה, אם את רוצה בצבעה חדשה תפתחי שירשור חדש מסודר רק של הצבעה...
לי אישית נוח גם בחיפה וגם בת"א, השבוע נוטה יותר כיוון חיפה. אבל אני יכולה להבין שמירושלים זה מאוד בעייתי להגיע... כמו שבעייתי להגיע מחיפה לירושלים ואם היו מפגשים בירושלים בטח אף אחד מחיפה לא היה מגיע.... אבל מה לעשות אם רוב הפורום באמת יתברר מחיפה אז זה לא פייר לשלוח חצי פורום עד ת"א רק כי לבן אדם אחד לא נוח להגיע לחיפה... בכל מקרה... בשום צורה זה לא יהיה נוח... צריך לקבוע מפגש וזהו!
 

inbardaf

New member
אולי עברו הרבה מים בירדן

אבל עדיין הגרעין המרכזי של הפורום נשאר כשהיה. את סתם מתווכחת ומנסה ממש בכוח להכיל את הדעתך. כבר דנו בנושא הזה מספיק ועובדה שגם הת"א קבלו אותה. ולגבי ירושלים - אחלה רעיון לעשות פעם איזה מפגש בירושלים. דברים מיוחדים תמיד אפשר לעשות...
 
למה סתם מתווכחת?:)

אני לא סתם מתווכחת (אולי אתם? ) אני פשוט אומרת את דעתי מצטערת שהיא שונה ממה ששאר אנשים חושבים מאיפה את מסיקה שהגרעין של הפורום נשאר כשהיה? אני לא רואה פה אף, אחד שנשאר מלבד את רונית והמבורגר.מהגרעין המקורי.
 

inbardaf

New member
את כן

כי כולם פה לא הסכימו איתך וחזרת וכתבת את אותם הדברים. זה נקרא סתם. ורק רונית והמבורגר???? סליחה? מה איתי? ואם מיסטיק? וסנופי? ו-K500? ומקמיקא? ומאיה הסגולה? וילדת הסוכר? ו-queen helen? וברת'ור ו-avi1283? (שהחליט שהוא לא כותב יותר, כי יש לו את הפורום בבית..
אז הוא רק קורא) ואופליה שמגיע פעם בכמה שבועות לגיחה לפורום. וכמובן שיש גם כמה שמות קבועים של כאלה שרק קוראים סמויים ו/או מידי פעם כותבים. הפורום דווקא מאוד פעיל בשנה האחרונה ועם גרעין קבוע לא רע בכלל!
 
למה את מתעצבנת?

זה די ילדותי מצידך. סתם כתבת רשימה של אנשים? כי הרבה מהאנשים שכתבת גרים בת"א ומעדיפים בת"א. חוץ מיזה למה את כלכך מתנגדת שנעשה רשימה בצורה דמוקרטית? :)
 

מקמיקא

New member
זאת רשימה של אנשים שעדיין פה מאז

שהחלטנו על מפגש פה מפגש שם. גם אם יהיה לי יותר נוח בת"א (למרות שספציפית בשישי הזה לא) - הייתי מעדיף מפגש בחיפה. זה יותר הוגן, יש הרבה אנשים צפוניים בפורום, ואני חושב שזה לא הוגן לצפות מהם להגיע למרכז כל פעם שיש מפגש. פעם שעברה הם (=אנחנו) לקחנו רכבות, ויצאנו הרבה יותר מוקדם, והיו צריכים לעזוב יותר מאוחר, ולשלם כסף וכו'. הפעם תורכם. ואני מבין שאת ירושלמית ולך זה אומר עוד יותר הוצאות - אז הפעם אל תגיעי, לא נורא. גם אני לא הגעתי פעם כשהמפגש היה בחיפה וזה לא הסתדר לי, ואז במפגש שאחרי הגעתי. זה לא סוף העולם.
 

inbardaf

New member
סתם רשימה של אנשים?

ילדותי מצידי? למה התנגדתי בדיוק? היתה פה החלטה דמוקטית והיא נראת לעין גם עכשיו. רשימת האנשים היתה בתגובה לאמירה שלך: "מאיפה את מסיקה שהגרעין של הפורום נשאר כשהיה? אני לא רואה פה אף, אחד שנשאר מלבד את רונית והמבורגר.מהגרעין המקורי." אז הראתי לך שדווקא הרבה נשארו...
 

k500

Active member
מנהל
לא להתרגז ../images/Emo13.gif

אנחנו מנסים למצוא דרך להיפגש, לא דרך לריב.. לא כל המפגשים היו בת"א ולא כולם גרים במרכז. מה שנוח לאחד לא מסתדר לאחרת וכו', כידוע. צריך להתחשב ולפעמים קצת לוותר, אחרת לא נגיע לאף מפגש. המטרה של המפגשים היא להיות ביחד ולא להתנצח על עמדות אישיות. גם אני גר בת"א ומאוד נוח לי שכל המפגשים יהיו בת"א, אבל אני לא לבד כאן, אני רק חלק אחד בשלם הזה ולכן אני מעדיף לנסוע שעה לחיפה כדי להינות במפגש עם כולם, מאשר להתווכח ימים שלמים כאן מול המסך.
 

Mystic Circle

New member
כפי שזכור לי את היית במפגש בחיפה

ואוף איתכם. בואו נעשה כבר בחיפה וזהו. או שאם אתם רוצים קמפינג אז אפשר בירושלים, יש שם אחלה יערות.
 

my little world

New member
באים למפגש אנשים חדשים?

או שרק אנשים קבועים? אני ארגיש ממש לא בנוח אם אני אהיה החדשה היחידה
וגם... באיזה גילאים האנשים?
 

מקמיקא

New member
את לא תרגישי לא בנוח ../images/Emo13.gif

אני לא יודע אם מישהו חדש אחר מתכנן לבוא, סיון30 מגיעה למפגש בפעם הראשונה למיטב הבנתי אבל אני לא בטוח שהיא באה. ובכל מקרה - זה לא שאנחנו חברים ותיקים שמכירים אחד את השני כמו את כפות ידינו, אנחנו בסה"כ חברים לפורום שנפגשנו שלוש, ארבע פעמים לכל היותר
זה גם מפגש פתוח וקליל ויש אוירה טובה. הגילאים נעים בין 19 (אם ילדת הסוכר תבוא) או 21 (אם אני אבוא
) עד 30 ו-זה-לא-מנומס-לנחש-גיל-של-אישה (אם עינבר תבוא
).
 

inbardaf

New member
../images/Emo6.gif

בוא נגיד שיהיו שם כמה אנשים שאוטוטו חוגגים 34 וכאלה שגם את זה עברו
 
למעלה