לגבי המפגש\קמפינג-

לגבי המפגש\קמפינג-../images/Emo239.gif

אוקי אז ככה. כפי שידוע לכם דפנה ביטלה את השתתפותה בקמפינג.מה שמצער ביותר. לאור העובדה הזאת,חשבנו שנעשה מפגשון בטבע ביום שישי,בשמורה נחמדת לכמה שעות.ככה שגם מי שלא יוכל לכל הסוף שבוע ולא אוהב לישון בטבע (ראו ערך המבורגר) יוכל להצטרף. ועלה לי גם רעיון נוסף- מאחר והיתה היענות די גדולה לקמפינג והרבה אנשים (גם חלק שלא כותבים ישירות בפורום) רצו להגיע,חשבתי שיהיה אפשר אחרי המפגש להמשיך לקמפינג, כך שאם רוצים צריך למצוא מקום שגם יכול לשמש כשמורה וגם אחר כך יהיה אפשר להמשיך לטייל ולישון. מישהו מכיר מקום כזה?
ושוב-מי ירצה להשתתף בקמפינג? (מדובר על שישי שבת) ואם כן מי רוצה לעזור לי קצת לארגן אותו ? :) לא צריך הרבה עבודה. ושתהייה שבת שלום שקטה נעימה נחמדה ומלבבת.
 

Mystic Circle

New member
אבל למה לא להישאר לישון כבר?

מה עינבר היא איזה תנאי להישארות? אם אפשר להגיע לשם באוטובוס.. אבל מצד שני לאיזה שמורת טבע נורמלית אפשר להגיע באוטובוס? אני מכירה רק מקומות שאפשר להגיע עם רכב
 
ממ אני חושבת שעדיף שנעשה מפגש בת"א

זה יותרקל ונוח לכולם.אפשר לקבוע בים או במקום עם טבע נחמד. מה אתם אומרים? אני גם במילא צריכה להיות בתל אביב בסוף שבוע.
 

my little world

New member
אני אשמח להגיע גם

אם זה יהיה מפגש קטן בת"א, אבל זה קצת בעייתי בסופ"ש בגלל שאין תחבורה....
 

inbardaf

New member
../images/Emo46.gif

מה פתאום ת"א? עכשיו תור חיפה! גם בחיפה יש ים ואפילו הרבה יותר נחמד. ויש גם מלא מקומות לטייל. אם לא עושים טיול עם לינה והולכים על המפגש השגרתי, אני אשמח מאוד והגיע תור הצפון.
 

k500

Active member
מנהל
אכן הגיע תור חיפה לפי הסבב

אבל לא הייתי מתנגד למפגש בת"א. למען ההגינות צריך לקיים מפגש בחיפה הפעם, רצוי באמת שיהיה שגרתי. מפגש בנוסח קמפינג/טיול צריך לתכנן ולארגן כמו שצריך בהסכמה רחבה יותר, אז אולי בפעם אחרת. ס. האימה, כשתהיי החלטית לגבי מפגשים, התארגנויות וכדומה, תודיעי, מבלי לקפוץ מדבר לדבר כל פעם
 

k500

Active member
מנהל
לא צריך להתלהם ../images/Emo13.gif

לא אמרתי שהיא לא מנסה, הדברים לא באו לפגוע ואני מצטער אם כן. ברור שלארגן מפגש זה לא פשוט כי תמיד מישהו לא יכול להגיע בגלל היום, השעה, המיקום וכו', הדברים ידועים. העניין הוא שפעם נאמר משהו אחד ואחר כך משהו אחר ולכל אחד יש הסתייגות מכל מיני סיבות ולכן לי באופן אישי לא היה ברור מה התקדם, מה הוחלט והיכן הדברים עומדים- דבר שמקשה לתכנן בטווח זמן קצר.
 

inbardaf

New member
לי ממש לא איכפת מתי

חמישי ערב, שישי בוקר או מוצ"ש. אבל שיהיה בחיפה. אז איזה יום/שעה מתאים לכם? יאלה להתחיל להתפקד, כי זה כבר השבוע!
 
אני לא יכולה אם זה בחיפה

תאכלס אני ממש לא מבינה את הקטע הזה של התורות. כי הרי ידוע שת"T זה מרכז של הארץ וחיפה זה לא חיפה זה בצפון וזה רחוק וזה עולה הרבה כסף (במיוחד לאנשים צעירים חסרי עבודה כמוני) לנסוע לשם באוטובוס וזה לא שיש גם רכב פרטי אני לא מבינה בכלל מי החליט את החוק הזה של פעם חיפה פעם ת"א זה די מטופש גם הרוב פה תל אביבים אם אני לא טועה ותמיד בכל המפגשים של הפורומים שהייתי בהם כל המפגשים היו בת"א.לא משנה גם אם הרוב היו צפוניים. כי ת"א זה המרכז והשאר לא.
 

Mystic Circle

New member
לא

חצי מהפורום באמת גר בחיפה
וזה אותו כסף בשבילך לנסוע לחיפה או לת"א
 

inbardaf

New member
../images/Emo45.gif

ולשאלתך נטע - אני החלטתי. והחלטתי את זה אחרי שראיתי שיש הרבה אנשים מחיפה שלא יכלו או היה קשה להם להגיע לת"א. אין שום סיבה לא להתחשב. וגם אנשים עם רכב פרטי משלמים דלק וחניה ובכל מקרה זו נסיעה ארוכה ואין סיבה שתמיד אלו שגרים בצפון יצטרכו לשלם את המחיר.
 

מקמיקא

New member
יש לציין

שלמרות שאת העלית, הייתה תמיכה די כוללת בפעם פה פעם שם. לא כולם חייבים להגיע לכל מפגש, כמו שחיפאים לא תמיד יכולים להגיע לת"א, גם תל אביבים לא תמיד יכולים. מקסימום, יהיו עוד מפגשים.
 

inbardaf

New member
אכן.

אם לא היתה תמיכה בפורום, זה לא היה משנה. אולי לא נסחתי את זה נכון. אני העלתי את הרעיון והיתה לו תמיכה בפורום. למעשה זו היתה החלטה משותפת של כולם ורואים את זה גם כאן בשרשור הזה.
 

ענבאך

New member
סליחה שאני קופצת פנימה,

אמנם אין לי כל אינטרס להתערב, כי ברור לכולם שאני לא אבוא למפגש, ולא באמת איכפת לי אם המפגש יהיה בחיפה, תלאביב או בעזה, אבל- את קולטת שחיפה זה רחוק כמו שתלאביב זה רחוק? ברור שלך בגלל שאת כנראה גרה במרכז הרבה יותר נוח שכולם יגיעו עד תלאביב, אבל תני לספר לך משהו- כשנוסעים לתלאביב זה גם כן עולה כסף! כן כן, אותו כסף שאת היית משלמת כדי לצאת ממנה, אחרים ישלמו בכיוון ההפוך. אני לא מכירה את יחסי הכוחות כאן, אבל תלאביב היא אידיאלית במצב שבו יש הרבה חברים מהצפון ומהדרום, ואז תלאביב היא פשרה. כשיש הרבה חיפאים והרבה תלאביבים, תלאביב היא לא אידיאלית, כי לתלאביבים זה יעלה מקסימום עשרים שקלים לבוא למפגש, ולחיפאים למעלה מחמישים שקלים [וזה עוד לפני שהבאת בחשבון שיש כאלה שגרים בחו"ל היפה שנקרא הצפון האמיתי] סליחה על ההתפרצות, אני יודעת שזה לא ענייני, אבל לפעמים זה מטריף אותי לראות את העליונות התלאביבית הזאת.
 

inbardaf

New member
../images/Emo45.gif

סופגניית האימה אומנם לא תל אביבית אלה ירושלמית, אבל נראה שהיא נפלה בפח של כל תושבי המרכז כאילו זה המקום היחידי בארץ...
"סליחה על ההתפרצות, אני יודעת שזה לא ענייני, אבל לפעמים זה מטריף אותי לראות את העליונות התלאביבית הזאת." -
הבועה התל אביבית היא לא סתם מושג..
 
למעלה