או קיי, ביקשת.... קיבלת ../images/Emo9.gif
אל תטרחי לשרטט המעשה *1 נסתפק במעשייה. אוזני גם כך אינה מבדילה בין שקרים לאמת ורק מתרצה לשמוע מילים מסובכות נשגבות מתעתעות בקולך המבלבל הנחלש ומתעצם בלוית מבטך התר... וסומק מבוכתך. התמתחות סנטרי והתנפחות לחיי. *1 לשרטט יכול להיות גם לסרטט זו אינה טעות. כפי שראית, שיניתי מעט את העמדה ועוד כמה תיקונים קלים. את הסיום השמטתי לא מפני שאני חושבת שהוא מיותר. אלא מפני שלא הבנתי את המשמעות למרות שחזרתי וקראתי, לא יכולתי לתקן אם כך. אני משאירה לך לעשות זאת. תגובתך...??? קסנדרה